تخت خواب بادی دو نفره Airtek

airtek 2ABF 04005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,180,000
3,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره Airtek با قیمت و کیفیتی بی نظیر، استفاده در محیط های خانگی و ویلایی، دارای گارانتی تست و تعمیر، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ایران

تخت خواب بادی دو نفره Airtek از محبوب ترین و با مرغوب ترین تخت خواب های بادی تولید شده در سال جاری می باشد که با ساختار مهندسی و راحت توانسته در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال گسترده ای رو به رو شود. این تخت خواب بادی دو نفره همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید دارای رویه ای مواج می باشد که می تواند بهترین حالت ممکن را برای بدن شما فراهم آورد تا به هنگام استفاده های طولانی مدت احساس خستگی و یا درد در ناحیه کمر و گردن به شما دست ندهد. علاوه بر این برای راه اندازی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی در نظر گرفته شده است که به روی بدنه تخت پیاده سازی شده است و تنها کافیست با اتصال آن به برق، در مدت زمان 4 دقیقه اقدام به راه اندازی این محصول نمایید. البته از دیگر نکات مثبت این تخت میتوان به نوع جنس و مقاومت بالای آن اشاره کرد که شرکت سازنده این تخت خواب فوق العاده برای ایجاد دوام و ماندگاری بالا، جنس رویه آن را از پی وی سی جیر و طرح چرم تولید کرده است، که این نوع ساختار علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد، نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی را به کالا می بخشد تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از سایش و پوسیدگی از این محصول استفاده نمایید. لازم به ذکر است قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمود و این تخت بادی با دارا بودن دارای قابلیت تحمل وزن بالا (273 کیلو گرم) نشان از کیفیت ساخت محصول می باشد. هم اکنون می توانید این کالا را به سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری با مناسب ترین قیمت و کیفیت از نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری کنید. 

 نوع خانگی, سفری
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 کیف حمل دارد
 کد محصول  airtek 2ABF 04005

تخت خواب بادی دو نفره Airtek از جدیدترین تخت خواب های بادی تولید شده برای سنین بزرگسالان و جوانان بوده که از طراحی بسیار راحت و با کیفیتی بهره مند است. این کالا تولید شده در ابعاد استاندارد و دو رنگ آبی و سفید بوده که می تواند قابل استفاده در اتاق های خواب، محل کار، ویلا، سوئیت، اتاق مهمان، خانه های دانشجویی و... باشد. محصولی فوق العاده که از قابلیت های مناسبی برخوردار بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب به راحتی قابل حمل و جا به جایی به تمام مکان های دلخوه خواهد بود. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت :

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تخت خواب بادی دو نفره همانند دیگر تخت های بادی به شکل مستطیلی می باشد. محصولی فوق العاده که دیواره آن به صورت لایه ای و قسمت زیرین آن به صورت ضخیم با روکشی مناسب طراحی شده تا هنگام قرار دادن آن بر روی زمین به خوبی جذب زمین شود تا به شکل ثابت و بدون هیچگونه لغزندگی باقی بماند. اما بخش رویه و یا نشیمنگاه آن به صورت مواج موازی طراحی شده است که این نوع طراحی باعث می شود تا هوا در هنگام خواب بر روی آن به خوبی رد و بدل شده و از تعریق مصرف کننده جلوگیری لازم را به عمل آورد. از دیگر خصوصیات طراحی بدنه این تخت بادی، می توان به داشتن لایه بادی در دورتا دور آن اشاره کرد که باعث شده محدوده استفاده افراد و قرار گیری آن ها بر روی تخت مشخص باشد. همچنین در ارتباط با نوع ساخت و طراحی ارگونومی این کالای بادی باید عنوان کرد که بخش درونی محصول از لایه های نسبتا ضخیم و منعطف، به صورت موازی تشکیل شده که وظیفه آنها حفظ ظاهر کالا، تحمل فشار و انعطاف پذیری محصول می باشد. 

جنس بدنه :

جنس بدنه این تخت بادی دو نفره از نوع پلاستیک PVC ضخیم در نظر گرفته شده است که یک جنس رایج در تولید محصولات بادی مرغوب و با کیفیت می باشد، چرا که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار، ضربه، سایش و عوامل محیطی مانند رطوبت دارد. همچنین این بدنه از دو نوع روکش طرح چرم و روکش مخمل در خود بهره مند بوده که روکش جیر یا مخمل برای سطح نشیمنگاه و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین استفاده شده است. که باید عنوان کرد روکش مخمل علاوه بر ایجاد سطحی راحت و لطیف می تواند در کنار مواج بودن این قسمت از تخت به جلوگیری از تعریق مصرف کننده ها نیز کمک شایانی کند تا خوابی راحت و آرامی را همراه این کالا تجربه نمایید. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که تخت بادی یک نفره مواج داشته ابعادی کاملا مناسب، برابر (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) می باشد که برای استفاده راحت دو فرد بالغ و بزرگسال بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی تخت جایگیری استانداردی را خواهد داشت. همچنین ارتفاع ذکر شده برای آن تا رویه سطح نشیمنگاه بوده که در میان ارتفاع های متوسط قرار می گیرد. از نکات مهم که باید عنوان کرد تحمل وزن این تخت بادی بادی می باشد که معادل 273 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این محصول می باشد. البته در صورتی که باد درون محصول را بکاهیم میتوانیم حدود 20 کیلو گرم تحمل وزن این محصول را افزایش دهیم. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...