تخت خواب بادی دو نفره AirCloud

550976090 AirCloud

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
4,120,000
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره AirCloud محصولی با بدنه ای مقاوم، قیمت ارزان، مناسب سنین بزرگسال، 48 ساعت مهلت تست

تخت خواب بادی دو نفره AirCloud از محصولات شرکت AirCloud است و دارای ویژگی های مختلف بوده این تخت خواب برای تمامی سنین مخصوصا بزرگسالان و میانسالان مناسب است و به دلیل طبی بودن این کالا مناسب برای کسانی است که دچار آرتروز می باشند .  یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت های کمپینگ بوده که تولید و عرضه شده است . این تخت دو نفره در واقع با توجه   به نوع طراحی بدنه و ارگونومی ساخت خود یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سفر محسوب می شود و جنس کناره و زیرین این کالا از جنس pvc می باشد که آن را مستحکم و با دوام ساخته است که می تواند وزن بالا را تحمل کند . همچنین رویه این تخت جنس نرم و مخملی دارد و لایه ی درونی این تخت از الیاف ابریشمی است . با تهیه یک پمپ باد دستی از فروشگاه اینتکس می توانید در مدت زمان کوتاهی هوای داخل کالا را خالی و پر کنید و این کار در زمان 4 دقیقه انجام می شود که اصلا وقت گیر نیست . این تخت دارای وزن مناسبی است و شما می توانید به سهولت آن را جا به جا کنید . این محصول در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد این تخت خواب بادی انتخابی برای خاص پسندان است و همچنین کیفیت بالای این محصول موجب ضمانت 48 ساعته آن شده است این تخت خواب با طرح زیبای خود اتاق شما را خاص و متفاوت می کند این محصول در درجه کیفی بالایی تولید می شود . در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت خواب بادی را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش دهید و یا با مشاورین مربوطه تماس بگیرید . 

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  51 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم 
 جنس رویه  جیر
 پمپ  ندارد 
 کیف حمل  ندارد
 کد محصول  550976090 AirCloud

تخت خواب بادی دو نفره AirCloud یک تخت خواب بادی با بدنه طرح دار و با رنگ بی نظیر است که آن را نسبت به سایر تخت خواب های بادی متمایز کرده است . این تخت بادی دارای بدنه کناری کرمی رنگ بوده و سطح آن قهوه ای روشن است ، برای همین بسیار خاص و زیباست . از ویژگی های بسیار خوب این تخت خواب بادی می توانیم به دو نفره بودن آن اشاره کنیم ، شما می توانید همزمان به صورت دو نفره از این تخت بادی استفاده کرده و در طی شبانه روز بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . این تخت خواب های بادی مزیت های بسیار بیشتری را دارند که در ادامه با نقد و بررسی کامل تری که نسبت به محصول خواهیم داشت ، بیشتر با این ویژگی ها آشنا خواهید شد و بهتر می توانید خرید خود را انجام دهید . 

به طور کلی تخت خواب های بادی به دو دسته تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره تقسیم می شوند و از این بابت بسیار شبیه به سایر تخت خواب های غیر بادی می باشد . البته توجه داشته باشید که این تخت می تواند به خوبی وزن هر دو فرد را تحمل کند و مدل های یک نفره نیز مخصوص برای یک فرد بوده و به بهترین شکل می تواند وزن یک نفر را تحمل کند . مقدار تحمل وزنی که شرکت ایرکلود برای تخت خواب بادی دو نفره AirCloud در نظر گرفته است ، وزنی معادل 273 کیلوگرم می باشد که با توجه به تست های انجام شده بر روی تخت بادی ، این مقدار مشخص شده است و شما می توانید با در نظر داشتن این محدودیت ، بهتر از تخت بادی استفاده کنید و سعی کنید که بر روی تخت نپرید و یا بدنه آن را در هنگام راه اندازی بیش از اندازه باد نکنید که دچار مشکل شود . 

همانطور که می دانید تخت خواب های بادی دارای طراحی بادی هستند و برای استفاده کردن از آن ها نیاز است که محصول را باد کنید ، برای اینکار می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد زیادی برای راه اندازی این محصول کاربرد دارند که می توان به مدل هایی مانند پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد که اصلا نیازی به برق ندارند . از مدل های دیگر می توان به پمپ های باد برقی اشاره کرد که قدرت بالاتری دارند و می تواند بسیار سریع تخت بادی شما را راه اندازی کند ، ولی باید توجه داشته باشید که پمپ را به موقع قطع کرده و تخت بادی را به اندازه باد کنید . در زمان هایی که تخت خواب بادی جمع می شود ، حجم بسیار کوچکی را خواهد داشت و برای همین حمل و نقل آن بسیار آسان بوده و شرایط برای استفاده و بردن تخت بادی به سفر فراهم خواهد شد . 

یک نکته بسیار مهم در تخت خواب های بادی مطرح است که آن هم عدم برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه تخت بادی می باشد ، این محصولات کیفیت ساخت فوق العاده خوبی را دارند و همانطور که اشاره شد می تواند وزن بالا را تحمل کند و ثبات بسیار خوبی را داشته و حتی کناره های آن نیز در صورت وارد شدن فشار خیلی بیش از حد تغییر حالت نمی دهد ، ولی با وجود تمامی این ویژگی ها ، برخورد اجسام تیز می تواند به بدنه تخت بادی آسیب وارد کند . سطح تخت خواب بادی از جیر می باشد و دیواره های کناری تخت از پی وی سی طرح چرم . رویه جیر تخت بادی زیبایی آن را چندین برابر کرده است و می تواند از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این رویه بسیار نرم تر و لطیف تر است . سطح تخت بادی یک ویژگی بسیار خوب دیگر دارد که آن هم مواج بودن تخت است . شما می توانید تخت خواب بادی دو نفره AirCloud را با ضمانت از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...