تخت خواب بادی دو نفره فاکس

Fox B00QQVBGG4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره فاکس از محصولات با کیفیت و با دوام، با بدنه ای جیر و سطح نرم، طبی و مواج، راه اندازی سریع و آسان، فروش در تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره فاکس تخت خوابی پرفروش و مدرن می باشد که شرکت سازنده آن را با استفاده از فناوری های جدید و متد روز دنیا طراحی کرده است و به دلیل سطح انعطاف پذیر و طبی که دارد جزء تخت خواب های پر فروش با ویژگی های بسیار عالی می باشد که امروزه می تواند بهترین انتخاب برای جایگزین کردن آن به جای تخت های فلزی و چوبی باشد. این تخت خواب بادی با طراحی رویه کامفورت و همچنین طراحی فایبرتک ساخته شده است، که علاوه بر بخشیدن زیبایی به محصول به انعطاف بیشتر آن کمک نموده تا افراد حس بهتری را در هنگام خواب داشته باشند. لازم به ذکر است این تخت بادی نیز به مانند بیشتر تخت خواب های بادی دارای پمپ باد برقی سرخود در بدنه می باشد که به صورت برقی و اتصال پریز آن به برق در کمترین زمان نصب و راه اندازی خواهد شد. از دیگر خصوصیات مهم در ساخت تخت خواب بادی استفاده از اجناس مرغوب برای ساخت بدنه می باشد، که شرکت سازنده برای ساخت این محصول بادی از جنس بسیار خوب و با کیفیت PVC استفاده کرده است، پی وی سی از سری اجناس لاستیکی با قدرت کشسانی بالا می باشد که برای ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده می شود. همچنین سطح قسمت رویه آن نیز از پارچه مخمل ضد تعریق پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت، لطافت و نرمی خاصی را به محصول بخشیده است تا در هنگام خواب و استراحت احساس خوبی را تجربه نمایید. علاوه بر این در صورت آسیب دیدن بدنه تخت بادی، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در اختیار شما قرار می گیرد اقدام به ترمیم بپردازید و یا آن را به دست متخصصین نمایندگی بسپارید. شما می توانید این محصول را به همراه 48 ساعت مهلت تست و یک ساک حمل از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم 
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ دارد
 ویژگی ها برچسب تعمیر
رویه مواج و موازی
قابل حمل و جمع آوری
 گارانتی تست
 کد محصول  Fox B00QQVBGG4

تخت خواب بادی دو نفره فاکس از با کیفیت ترین و محبوب ترین تخت بادی های جدید در فروشگاه اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای از جانب هواداران محصولات بادی رو به رو شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید این تخت بادی دو نفره راهنمایی کنیم تا خریدی مطمئن را به همراه این کالای بادی تجربه کنید. 

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بخش این مقاله به نوع طراحی و ظاهر این کالای بادی تعلق می گیرد که یکی از مهم ترین موارد در خرید و انتخاب خریدران، برای این محصول به شمار خواهد رفت. جرا که تاثیر بالایی در دیزاین و دکور منازل شما خواهد داشت. در همین راستا شرکت سازنده با در نظر داشتن این موارد در ساخت و نوع طراحی این تخت خواب بادی توجه بالایی داشته است نظر خریدران را بزه سوی خود جلب نماید. همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید دور تا دور این محصول بادی به صورت بادی و با ارتفاع بیشتر طراحی شده است که این عامل باعث شده مصرف کننده پس از دراز کشیدن و خوابیدن بر روی آن از پایین افتادن بر روی این تخت تا حدود قابل توجهی در امان باشد. همچنین لایه اصلی این تخت که رویه اصلی این محصول هم به شمار می رود به صورت شیار دار شکل گرفته است که باعث شده تا نرمی و راحتی را بیش از پیش حس کرده و خوابی آسوده را بر روی این محصول تجربه نمایید. علاوه بر این از دیگر موارد مهم در ارتباط با این تخت خواب بادی، بحث رنگ بدنه آن می باشد که باید به این مسئله نیز اشاره کنیم. بخش رویه اصلی این محصول به صورت یکدست سفید و بخش های کناری این کالا نیز خاکستری در نظر گرفته شده است که این دو رنگ باعث شده این محصول بادی از جلوه فوق العاده ای برخوردار شود تا بتوان آن را با تمام رنگ های موجود و دکوراسیون های مختلف تطابق داد. 

کیفیت و جنس محصول

آیتم کیفیت نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که در خصوص این کالای بادی توجه بالایی داشته اند. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این تخت خواب با بهره مندی از برترین موادل اولیه از جنس PVC طراحی و تولید شده است که یک جنس فوق العاده مقاوم و با کیفیت همراه با ضخامت بالا بوده که سبب شده تمام مصرف کنندگان و خردیداران بتوانند با خیالی آسوده از این محصول بادی بهره ببرند. همچنین دو لایه بودن بخش کف و ضخامت تمامی لایه های این محصول از دیگر خصوصیات در بخش کیفیت به شمار می رود تا در استفاده طولانی دچار سایش و پوسیدگی نشود. علاوه بر این باید عنوان کرد که روکش سطحی این تخت خواب بادب از دو نوع جنس طرح چرم و مخمل استفاده شده. که برا ایجاد بستری لطیف و ضد تعریق در بخش رویه آن از پارچه جیز یا همان مخمل و قسمت دیواره و زیرین محصول از طرح چرم بهره گرفته شده تا با خیالی آسوده از آن در تمام محیط های ولخواه و مسافرتی استفاده کنید. 

راه اندازی و مراقبت محصول

بر روی این تخت خواب بادی همانطور که در تصویر نیز قابل ملاحضه می باشد، یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است که این عامل یکی از مهم ترین خصوصیات این تخت به شمار می رود. چرا که دیگر برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد های دستی گران قیمت و پر زحمت نخواهید داشت و تنها کافیست بواسطه پمپ باد برقی نصب شده بر روی بدنه این محصول و اتصال آن به پریز برق کالای خود را آماده مصرف کنید. پس از انجام این اتصال حال می بایست سعی کنید تا با چرخاندن اهرم اصلی این تخت خواب و پس از ان روشن کردن این پمپ مشاهده نمایید که این محصول به صورت خودکار باد می شود. در این حین شما باید منتظر باشید تا این محصول به صورت کامل باد شده و پس از ان نیز با خاموش کردن پمپ و جدا کردن این محصول از برق از ان به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره فاکس یک محصولایده آل و مناسب برای استفاده تمام سنین است که با بهره مندی از ویژگی های عنوان شده و داشتن اقلام همراه، یک محصول تمام عیار به شمار می رود که می توانید آن را به راحتی از طریق سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس سفارش دهید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...