تخت خواب بادی دو نفره طبی بست وی

bestway 67708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره طبی بست وی یکی از تخت های بادی زیبا و شیک  که در بین طرفداران خود بسیار محبوب است وهم اکنون در سایت اینتکس موجود می باشد .

تخت خواب بادی دو نفره طبی بست وی محصول کمپانی بست وی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است . این تخت باعث می شود در هنگام استفاده از این محصول آرامش خاصی را تجربه کنید . با توجه به اینکه تقریبا ما یک سوم از عمر خود را می خوابیم و در طی روز به دلیل فشار های کاری خسته می شویم باید طوری استراحت کنیم که انرژی تحلیل رفته مان را دوباره به دست آوریم یکی از وسیله هایی که می توانیم برای رفع خستگی و استراحت کردن از آن استفاده کنیم تخت خواب است . باید تختی را انتخاب کنیم که تمام ویژگی های مورد نظر ما را داشته باشد . این تخت بادی دو نفره به دلیل داشتن رویه لطیف و جنس بدنه سه لایه ضخیم پی وی سی دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی است که باعث می شود در هنگام استفاده کردن از آن بدن شما به بهترین شکل ممکن بر روی تخت قرار بگیرد و مانع از فشار بر روی اندام های بدن شما شود . این محصول با کیفیت به دلیل داشتن ابعاد مناسبی که دارد باعث می شود که دیگر دغدغه ای برای فضای کم منزلتان نداشته باشید و به راحتی از این محصول استفاده کنید . رنگ این محصول به دکوراسیون منزل شما جلوه ی ویژه ای می دهد و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی در بین محصولات اینتکس می باشد . همچنین از خصوصیات دیگر این محصول می توان به پمپ آن اشاره کرد که به باد و خالی کردن تخت بادی کمک می کند . اگر قصد خرید این محصول بادی را دارید می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  295 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل  دارد
 کد محصول bestway 67708

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...