تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق بست وی

bestway 67536

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق بست وی از محصولات زیبا و پر طرفدار شرکت بست وی است که می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید .

تخت خواب بادی دو نفره ضد تعریق بست وی محصول برند بست وی با بهترین کیفیت در سال گذشته تولید و روانه بازار شده است . جنس رویه این تخت بادی از پارچه مخملی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد ، همچنین لطافت رویه آن به مراتب باعث شده است که حس خوشایندی به فرد استفاده کننده دست بدهد . طراحی و آرگونومی این محصول طوری تعبیه شده است که افراد بتوانند به راحتی از این تخت بادی طبی استفاده کنند . این تخت به دلیل طبی بودن خود برای افرادی که دچار درد های کمر مانند دیسک کمر و یا حتی درد های عضلانی هستند بسیار مفید می باشد و افراد سالمند هم می توانند از این کالای منحصر به فرد استفاده کنند و به وسیله آن لحظات خوشی را سپری کنند . همچنین به توجه به انعطاف پذیری ایده آلی که دارد به خوبی توانسته است با بدن شما حالت بگیرد و این امر موجب جلوگیری از خستگی در هنگام استفاده طولانی مدت می شود . همینطور جنس بدنه آن طوری است که در برابر اجسام بسیار مقاوم است و تحمل وزن بالای این تخت بادی سبب می شود که دیگر نگران ضربه ها و فشار هایی که به تخت وارد می شود نباشید و با خیالی آسوده حتی با داشتن وزن بالا بتوانید از این تخت خواب بادی استفاده کنید . این تخت دارای پمپ باد برقی ، برچسب تعمیرات ، کیف حمل نیز می باشد که برای جا به جایی کالا و یا پر و خالی کردن تخت بادی می توانید از آن ها بهره مند شوید .  در صورتی که قصد خرید این تخت بادی دو نفره را دارید می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس خرید خود را ثبت کرده و یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید . 

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  56 سانتی متر
 تحمل وزن  250 کیلوگرم
 جنس بدنه  جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول bestway 67536

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...