تخت خواب بادی دو نفره سبز

coleman 2000030167

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,400,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره سبز با بهترین قیمت و کیفیت، همراه با مهلت تست 48 ساعته در نمایندگی رسمی محصولات بادی و تخت های بادی اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره سبز مدل دیگر از تخت خواب های بادی جدید از یک برند جهانی و معروف دنیا می باشد که به دلیل کیفیت ساخت بالا و راحتی فوق العاده خود توانسته از محصولات نامدار و پر فروش این شرکت بدست آورد. این محصول یکی از بهترین و بزرگترین تخت های بادی تولید شده جدید بوده که با بدنه ای از جنس PVC با رویه جیر تولید شده است، که این بدنه دارای انعطاف پذیری و در عین حال مقاومی بوده و به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی توسط ساک حمل مخصوص خود قابل حمل و جابجایی به تمام مکان خای خانگی، مسافرتی و یا حتی کاری باشد. همچنین رنگ و ساختار بدنه فوق العاد خوب انتخاب شده برای آن نیز به صورت خاص و متفاوت با دیگر تخت های تیره و روشن می باشد تا شما مصرف کنندگان بتوانید این گونه محصولات را طبق سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که طرح رویه آن نیز از نوع مشبک و مواج شکل گرفته است، که ایم نوع ساخت علاوه بر قابلیت طبی بودن، می تواند باعث ضد تعریق شدن محصول شود. همچنین تمامی قسمت های رویه این تخت خواب همانند سایر محصولات بادی از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که این نوع روکش می تواند در برابر فشار و ضربه و تا حدودی برخورد اشیاء تیز مقاوم باشد و استحکام لازم را داشته باشد تا با خیالی آسوده و مطمئن بتوانید از این محصول بادی بهره ببرید. علاوه بر این باید عنوان کرد برای مقاومت بیشتر کالا، شرکت سازنده قسمت های کناری و زیرین آن را از روکش طرح چرم و ضخیم تهیه کرده است تا در زمان های طولانی در برابر سایش و پوسیدگی ها پایدار و سالم باقی بماند. شما می توانید هم اکنون  این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کنید و لذت یک خواب راحت را برای خود به ارمغان آورید.  

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 جنس بدنه  PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول  coleman 2000030167

تخت خواب بادی دو نفره سبز یکی از این تخت های بادی جدید و ایده آل می باشد که توسط شرکت coleman در سال 2020 با مرغوب ترین کیفیت  تولید و عرضه به بازار جهانی ایران شده است که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد. از این ویژگی های آن می توان به جنس بدنه، نوع طراحی، پمپ باد سرخود، سطح مشبک و مواج، قابلیت حمل، ضد تعریق و... اشاره کرد که در ادامه به صورت جداگانه به آنها می پردازیم...

طراحی و ساخت

ساختار ظاهری این تخت خواب بادی بسیار عالی و رضایت بخش بوده. زیرا برخلاف طراحی ساده خود، ظاهری شکیل دارد که می تواند یک گزینه عالی برای استفاده در محیط های خانگی و کاری شما باشد. رویه این کالای بادی همانطور که در ابتدا نیز عنوان شد مخملی بوده و کاملا ضد تعریق می باشد. مخملی بودن این رویه را می توان عامل اصلی ضد تعریق بودن این تشک بادی دانست اما ویژگی های دیگری همچون طرح رویه که به صورت مواج می باشد، باعث جریان یافتن هوا و جلوگیری از تعریق افراد در هنگام استفاده شده است. از سوی دیگر رنگ فوق العاده آن نیز یکی از دلایل محبوبیت آن در نمایندگی اینتکس شده است که به صورت خاص و مدرن طراحی شده و میتواند با بسیاری از رنگ های منازل شما مطابقت داشته باشد و دیزاینی فوق العاده را برایتان فراهم سازد. 

جنس بدنه

جنس بدنه این تخت بادی همانند سایر تخت های بادی تولید شده توسط این برند از پی وی سی جیر یا همان مخمل ساخته شده است که در بخش های کناری و زیرین آن نیز از وینیل طرح چرم و ضخیم استفاده شده است تا محصول مقاومت های لازم را در برابر فشار، رطوبت، سایش، پوسیدگی، دما و... داشته باشد. همچننی باسد عنوان کرد در بخش هایی از این تخت بادی که عمده فشار وارده در آن قسمت می باشد از PVC دو لایه و منعطف استفاده شده است که خیال شما مصرف کنندگان عزیز را به طور  کلی از بابت طول عمر و کیفیت ساخت این محصول راحت سازد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تخت خواب بادی دو نفره سبز همانند تخت های دو نفره بادی با اندازه های ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد. که از فضای ایده آلی برخوردار باشد تا بدون کمبود فضا می توانید از این محصول استفاده نمایید . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز می تواند یکی از نکات کلیدی به حساب بیاید که در هنگام خرید تخت خواب بادی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن در ین تخت خواب بادی برابر با 240 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن و همچنین بی رغیب بودن این محصول دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 8 کیلو گرم می رسد که بسیار سبک است و به راحتی می توانید آن را در سفرهای خود به همراه داشته باشید.

نحوه راه اندازی تخت خواب بادی

برای راه اندازی این تخت بادی می توانید بدون هیچگونه مشکلی و به راحتی اقدام به نصب و راه اندازی آن بپردازید، تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس توسط پمپ باد برقی مجزا آن را باد نمود. اما پمپ باد برقی این کالا توسط برق شهری کار کرده و از نازل سه سر برای باد نمودن هر نوع محصول بادی به کار می رود. پس از پهن کردن تخت کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه این کالا نازل پمپ باد متناسب با آن دریچه را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این تخت را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن بیش از حد آن جلوگیری شود. برای خالی کردن باد این تخت نیز می توان نازل پمپ باد را در قسمت فوقانی آن قرار داده و به دریچه باد متصل کرد که در آن زمان باد بدنه را خالی خواهد کرد.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی دو نفره بست وی از ویژگی هایی همچون داشتن بالش بادی سرخود و پمپ بادی برقی مجزا با قابلیت دو کاره بهره مند است. علاوه بر این ضد تعریق و طبی بودن آن نیز به ویژگی ها و ارش های این کالا افزوده است. محصولی که می تواند با داشتن وزن مناسب و جمع و راه اندازی آن در مدت زمان کوتاه در هر مکانی جا به جا شده و استفاده نمود. البته یک ساک حمل نیز برای حمل راحت آن در بسته بندی قرار داده شده است. تخت بادی دو نفره طبی توسط نمایندگی اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...