تخت خواب بادی دو نفره راحتی

bestway 69037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره راحتی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که با تازگی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است .

تخت خواب بادی دو نفره راحتی یکی از محصولات شرکت بست وی می باشد که در سال های اخیر توانسته است توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند . رویه این محصول از جیر سه لایه می باشد که الیاف ابریشم در آن به کار رفته است از همین رو این محصول را می توان یک تخت بادی طبی با کیفیت نامید . برای استحکام و تحمل وزن بیشتر این محصول بدنه آن را از جنس پی وی سی سه لایه ساخته شده است تا در برابر برخورد اشیاء نوک تیز و وزن بالا آسیبی به تخت وارد نشود . برای راه اندازی راحت این تخت یک پمپ باد دو کاره در قسمت بدنه آن طراحی شده است که به شما کمک می کند که محصول خود را در زمان کوتاهی بدون تلف کردن انرژی آن را راه اندازی کرده و استفاده نمایید . در بسته بندی این کالا یک ساک حمل برای حمل راحتر تخت و یک برچسب برای زمان یکه تخت آسیب دیده در نظر گرفته شده است . تخت بادی دو نفره راحتی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد و همچنین پمپ باد این کالا توسط شرکت بست وی 3 ماه گارانتی شده است که به شما این اطمینان را می دهد که با خیال آسوده از آن استفاده نمایید . محصول فوق تا با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد . برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و در مدت کوتاهی کالا خود را در منزل تحویل بگیرید .

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  43 سانتی متر
 جنس بدنه  pvc سه لایه
 تحمل وزن  273 کیلوگرم
 پمپ باد برقی دوکاره
 وزن بسته بندی  10 کیلوگرم
 کد محصول bestway 69037

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...