تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب

intex 64458

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب با قیمت ارزان در نمایندگی فروش تخت خواب بادی اینتکس، با تحمل وزن بالا، طبی و ضد تعریق، به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب از جدیدترین تخت خواب های بادی راحت از شرکت اینتکس می باشد که برای سنین بزرگسال و حتی نوجوانان با بهترین کیفیت و ساخت، توانسته از محصولات ایده آل و مناسب برای استفاده های طولانی مدت افراد انتخاب شود. طراحی این تخت خواب به صورت کاملا طبی و هوشمندانه طراحی شده است، چرا که قسمت رویه ی این محصول نسبتا به صورت مواج و ضد تعریق تولید شده است و این امر باعث این می شود در هنگام مصرف راحتی و آرامش را به خوبی به افراد منتقل کند. همچنین همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد برای امنیت بیشتر لبه های این تخت به صورت بادی طراحی شده تا بدن شما به طور کامل بر روی این تخت قرار بگیرد و مانع از افتادن افراد یا بالش شود. این تخت بادی از بدنه ای مقاوم و مستحکم، از جنس PVC با رویه جیر تولید شده است، که این نوع اجناس به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد در بیشتر محصولات بادی بکار گرفته شده است، زیرا علاوه بر استحکام و طول عمر بالا، بدن شما در هنگام استفاده دور از تعریق نگه می دارد. لازم به ذکر است در قسمت پایینی این محصول نیز یک پمپ باد سرخود تعبیه شده که به کمک آن می توانید در مدت زمان کمی این کالا بدی را نصب کرده و از آن استفاده کنید، همچنین گفتنی است این پمپ بادی به صورت دوکاره طراحی شده است و توانایی خالی کردن باد تخت را به صورت خودکار دارد. باید عنوان کرد قابلیت تعمیر و گارانتی این پمپ باد و همراه داشتن بسته ی تعمیرات نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید که نمایندگی اینتکس برای تضمین و اطمینان شما مشتریان عزیز در اختیارتان قرار داده تا خریدی مطمئن و بی نظیری را همراه ما تجربه نمایید. هم اکنون برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تخت بادی و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس برقرار کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC تمام جیر
 پمپ باد دارد
 نوع پمپ باد برقی
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  intex 64458

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب از بروز ترین و البته نرم و طبی ترین تخت های بادی طراحی شده برای استفاده خانگی و حتی کمپینگ ها می باشد. که می توانید با اطمینان خاطر تمام از کیفیت و طراحی کالا، آن را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید. این محصول از تخت های محبوب از نمایندگی اینتکس بوده که از زمان تولید و بدو ورود به بازار، به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالایی که دارد توانسته فروش بالایی را بدست آورد. همچنین طراحی بی نظیر و ساخت بسیار خوب آن می تواند یک تخت نرم و راحت را در اختیار شما قرار دهد تا ساعت های طولانی را بر روی آن به استراحت بپردازید و از داشتن چنین بستر بی نظیری نهایت لذت و آرامش را ببرید. در این بخش نیز قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول و ویژگی های آن در قالب یک نقد و بررسی بپردازیم. 

 طراحی و ساخت

طراحی و ساخت تخت بادی دو نفره خوشخواب به صورت مستطیلی با ابعاد کاملا استاندارد بوده که می توانید در قسمت ابعاد و مشخصات، آن را بطور دقیق مشاهده نمایید. ساختار این تخت بادی بسیار مقاوم و منعطف می باشد که بخش داخلی آن نیز کمک زیادی به کیفیت و استحکام کالا کرده است، زیرا ساختار لایه لایه در بخش های داخلی آن سبب شده است تا محصول به خوبی بتواند در برابر فشار، ضربه و وزن های بالای افراد به خوبی عمل کند. همچنین لازم به ذکر است تخت های بادی به مانند تخت های اسفنجی و فنری سطوحی نرم و طبی را در اختیار شما قرار می دهد تا خوای لذت بخش و آرامی را تجربه نمایید. از دیگر ویژگی های فوق العاده ظاهری این تخت می توان  به داشتن رویه مواج و برجسته آن اشاره کرد. این طراحی نه تنها برای زیبایی محصول می باشد، بلکه می تواند سبب انعطاف پذیری بیشتر تخت بادی شود. همچنین می تواند با فرم پذیری بالا، از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند. به همین دلیل است که با خوابیدن بر روی این محصول بادی دچار گرفتگی عضلات و خستگی نخواهید شد. همچین این تخت بادی به صورت یکدست به رنگ کرمی در نظر گرفته شده که می تواند یک گزینه عالی با انواع دکوراسیون و دیزاین منازل شما باشد. 

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات این تخت جنس بدنه آن می باشد، که شرکت سازنده برای ساخت و تولید لایه های مختلف این تخت بادی از پلاستیک ضخیم و مقاومی به نام پی وی سی استفاده کردهاست، چرا که این نوع جنس از بدنه به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب خود می تواند بهترین گزینه برای تولید محصولات بادی خصوصا تخت های بادی باشد. از نمونه خصوصیت های بسیار عالی پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن، عدم حساسیت پوستی، طول عمر بالا و مقاوم در برابر وزن های بالا اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که بخش زیرین این کالای بادی از ساختار دولایه برخوردار بوده و رویه آن نیز از یک لایه مخملی طراحی شده است که رویه مخملی تشک بادی سبب نرمی و لطافت بیشتر آن شده تا افراد در هنگام استفاده حس خوشایندی داشته باشند. همچنین این جنس می تواند خاصیتی ضد تعریقی را برای تخت بادی داشته باشد. 

نحوه راه اندازی

 برای راه اندازی تخت بادی بادی دو نفره اینتکس از پمپ های بادی نصب شده بر روی بدنه محصول استفاده می شود. که با استفاده از ان می توانید به سرعت و به صورت اتوماتیک این کالا را باد کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم در خصوص این محصول این است که این پمپ باد به صورت دو کاره عمل خواهد کرد و قابلیت مکش را هم دارا می باشد که در زمان هایی که قصد خارج کردن هوای درون آن و جمع کردن آن را دارید می توانید به سادگی هوای درون محصول را تخلیه نمایید. لازم به ذکر است این تخت خواب نیز مانند سایر محصولات بادی به گونه ای طراحی شده که باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا آسیب نبیند. البته نمایندگی اینتکس برای اطمینان خاطر مشتریان خود و تضمین محصولات، این تخت خواب بادی را به همراه چسب مخصوص تعمیرات عرضه خواهد کرد تا در مواقع لزوم و سوراخ شدگی ها از آن برای تعمیر و ترمیم محل آسیب دیده استفاده کنید. 

سایر ویژگی ها

تخت خواب بادی دو نفره خوشخواب از محصولات مدرن و با کیفیت از برند اینتکس می باشد که با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود توانست به فروش بالایی در فروشگاه های ایران بدست آورد. از مزیت های مثبت این تخت خواب بادی می توان به مواج بودن سطح کالا، خاصیت ضد تعریق بودن کالا، طبی بودن کالا و جابجایی ساده و راحت آن اشاره کرد. همچنین حمل کالا را شما می تواند به واسطه ساک حملی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریدارن خود قرار کمی دهد این محصول بادی را جابجا به تمام مکان های دلخواه و مسافرتی کنید. هم اکنون برای خرید این تخت خواب بادی دو نفره از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش خود کنید و یا به صورت حضوری آن را تحویل بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...