تخت خواب بادی دو نفره جدید

intex 64417EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره جدید دارای کیفیت بسیارفوق العاده با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی در ایران  

تخت خواب بادی دو نفره جدید از سری کالا های پر طرفدار برند اینتکس می باشد که با دیزاین شیک و ساده ای که دارد برای هر سلیقه ای مناسب می باشد و با هر دکوراسیون به راحتی ست می شود ،و همچنین به دلیل طبی بودن مناسب برای افراد سالخورده یا افراد با بیماری های عضلانی می باشد . این تخت بادی طبی یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کالا های این مجموعه می باشد که بهترین گزینه برای اتاق نوجوانان و کودکان می باشد . این تخت بادی دارای رویه ی جیر دو رنگ است که علاوه به راحتی و نرمی زیادی که دارد ضد تعریق هم می باشد و همین خاصیت باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است . سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که همین باعث فرم پذیری عالی این کالا با بدن شما می شود و راحتی زیاد و انعطاف پذیری بالایی را به ارمغان می آورد . از ویژگی های خوب این محصول می توان به داشتن پمپ بادی آن اشاره داشت که به شما کمک می کند تا در مدت زمان کم تر از 4 دقیقه تخت را راه اندازی کنید .  لایه میانی این تخت از pvc سه لایه با مقاومت و دوام بالا ساخته شده است که همین باعث طول عمر بالای این محصول شده است همچنین این کالا دارای 48 ساعت گارانتی برای آسوده خاطر بودن مشتری است . اگر شما هم مجذوب این محصول منحصر به فرد شده اید می توانید با مراجعه به سایت اصلی فروشگاه اینتکس این محصول را تهیه کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  46 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم 
 جنس رویه  pvc با رویه جیر
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول intex 64417EP

تخت خواب بادی دو نفره جدید

تخت خواب بادی دو نفره جدید همانطور که در نام محصول درج شده است ، از جدید ترین تخت خواب های بادی برند اینتکس می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس نیز به نمایندگی از این برند ، این محصول پر فروش و جدید را موجود کرده است تا مشتریان عزیزی که به دنبال یک تخت خواب بادی جدید و با کیفیت هستند بتوانند تخت خواب بادی دو نفره جدید را انتخاب کرده و یک تخت مناسب را برای خوابیدن داشته باشند . از ویژگی های بسیار خوبی که تخت خواب بادی دو نفره جدید دارد ، می توانیم به دو نفره بودن آن اشاره کنیم ، شرکت اینتکس این محصول را در ابعاد بزرگی تولید کرده است ، برای همین شرایط برای استفاده کردن و خوابیدن دو نفره بسیار مناسب خواهد بود . در ادامه به نقد و بررسی کامل تخت خواب بادی دو نفره جدید خواهیم پرداخت تا بیشتر با این محصول پر فروش آشنا شوید . 

تخت خواب بادی دو نفره جدید دارای طولی به اندازه 203 سانتی متر و عرضی 152 سانتی متری با ارتفاع 46 سانتی متری می باشد که شما می توانید به راحتی به صورت دو نفره از آن استفاده کنید . شرکت اینتکس تجربه زیادی در زمینه تولید و فروش تخت خواب بادی داشته و با توجه به این تجربه زیاد خود ، همواره تخت خواب های بادی را علاوه بر کیفیت بالایی که دارند ، در ابعاد مناسب و استانداردی تولید می کنند ، لذا شما نیز می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید . اینتکس برای ساخت تخت خواب بادی دو نفره جدید از پی وی سی استفاده کرده است که لایه های آن بسیار ضخیم است . این جنس ضد آب است و از سوی دیگر می تواند انعطاف پذیری بسیار عالی را به تخت بادی ببخشد . برای همین شما در هنگام استراحت کردن ، مشاهده خواهید کرد که محصول به خوبی می تواند انعطاف خود را حفظ کرده و شرایط ایده آل تری را برای استراحت کردن فراهم کند . 

وزنی که تخت خواب بادی دو نفره جدید می تواند تحمل کند 273 کیلوگرم خواهد بود و این رقم را خود شرکت اینتکس اعلام کرده و با توجه به تست و ارزیابی هایی که نسبت به تخت بادی فوق داشته است ، این محدودیت وزنی را برای آن مشخص کرده تا در هنگام استفاه کردن از تخت خواب بادی حتما به این نکته توجه داشته باشید و به خوبی از محصول استفاده کنید . این مقدار در واقع وزنی بیشتر از وزن سه فرد بالغ خواهد بود و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی از محصول استفاده کنید . البته استفاده از لایه هایی که در بخش های داخلی تخت بادی استفاده شده است ، موجب شده تا محصول به خوبی بتواند در برابر ضربه های وارده نیز مقاومت خوبی را داشته باشد . بنابراین اگر کودکی بر روی تخت خواب بادی بپرد ، باز هم مقاومت خوبی را از تخت خواب بادی مشاهده خواهید کرد . این جنس ضد آب می باشد و همچنین در برابر نور آفتاب ، دمای هوا و ... بسیار مقاوم است . 

ولی توجه داشته باشید که نباید تخت خواب بادی را خیلی نزدیک به بخاری و وسیله های گرمایشی قرار دهید و همچنین سعی کنید که قبل از راه اندازی تخت خواب بادی زمین را تمیز جارو بزنید و اگر از آن در خارج از خانه استفاده می کنید ، حتما از یک زیرانداز استفاده کنید تا بدنه تخت خواب بادی آسیبی نبیند . رویه تخت بادی از جیر بوده و بدن شما با این رویه لطیف برخورد خواهد داشت . سطح تخت خواب بادی مواج است و شما می توانید انعطاف پذیری فوق العاده ای را از تخت خواب بادی انتظار داشته باشید . این طراحی در بیشتر تخت خواب های بادی شرکت اینتکس وجود داشته و کارایی فوق العاده ای را دارد . به منظور سهولت در راه اندازی تخت خواب های بادی به خصوص تخت خواب بادی دو نفره که حجم زیادی دارد ، شرکت اینتکس پمپ بادی در نظر گرفته است که نوع آن برقی بوده و شما می توانید برای راه اندازی تخت خواب بادی دو نفره جدید از این پمپ باد استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...