تخت خواب بادی دو نفره تاجدار

Insta-Bed B01M7M87NZ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000
6,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره تاجداردر فروشگاه بزرگ اینتکس با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به همراه ضمانت تست و ارسال رایگان

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار نمونه ای از تخت بادی های ایده آل با طراحی جدید و همه پسند برای استفاده تمام سنین طراحی و تولید شده است. در رابطه با این محصول بادی اولین ویژگی که در انتخاب شما عزیزان تاثیر بالایی دارد، متعلق به نوع ظاهر و طراحی محصول مورد نظر می باشد، که در همین راستا نیز باید عنوان کنیم این تخت خواب بادی با بهره گیری از ارگونومی مستطیلی شکل به صورت تاجدار طراحی شده است که می تواند بهترین گرینه برای جایگزین نمودن آن به جای تخت های گران قیمت و سنگین باشد که به دلیل سبکی و حجم کوچک بسته بندی خود می تواند در سفرهایتان نیز همراه شما باشد. جدا از ویژگی ظاهری این کالا، می توان به رویه آن اشاره نمود که با ساختار مواج و مشبک خود قابلیت طبی بودن به آن داده تا افراد سالخورده با مشکلات عضلانی و استخوانی نیز بتوانند از این تخت بادی به راحتی بهره ببرند. همچنین این نوع ساختار سبب گردش آزادانه جریان هوا بین بدن مصرف کننده و سطح محصول می شود تا از تعریق شما در هنگام خواب جلوگیری شود. برای نصب و راه اندازی این تخت خواب بادی لازم به ذکر است در قسمت دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی و یک دریچه سرخود تعبیه شده که کافیست این پمپ باد را به برق متصل کرده و با چرخاندن اهرم اقدام به راه اندازی این تخت خواب بادی کنید. از دیگر نکات مثبت این محصول مرتبط با جنس بدنه این کالا می باشد که ساخته شده از جنس مرغوب و مستحکم PVC مخملی و طرح چرم ساخته شده است که از مقاومت و دوام بسیاری در برابر فشار، ضربه، وزن بالا، رطوبت و... برخوردار می باشد تا بتوانید با خیالی راحتی از آن در تمام محیط های دلخواه بهره ببرید. هم اکنون می توانید این تخت خواب بادی دو نفره را به همراه ساک حمل، قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه کوچک، برچسب تعمیر و گارانتی تست سلامت از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 226 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 73 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 کیف حمل دارد
 کد محصول Insta-Bed B01M7M87NZ

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار یک محصول فوق العاده و منحصر به فرد می باشد که به تازگی تولید و پس ورود به عرصه بازار جهانی ایران، توانسته طرفدران و خریدران بسیاری داشته باشد. تخت بادی دو نفره تاجدار نمونه ای محصولات متفاوت و کامل در نمایندگی اینتکس می باشد که به دلیل ظاهر فوق العاده خود و تشابه زیاد آن با تخت های غیر بادی فروش بالایی را بدست آورد. علاوه بر این از نظر نوع طراحی و جنس بدنه یکی از مقاوم ترین تخت خواب های تولید شده در بازار می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم و آن را در قالب نقد و برسی ارائه دهیم تا خریدی آسان با آگاهی کامل داشته باشید. 

طراحی و ارگونومی ساخت

در توضیحات و خصوصیات طراحی و ساخت این تخت خواب بادی تاجدار باید عنوان کرد همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده است به صورت تاجدار طراحی شده است که در قسمت بالایی این تخت خواب بادی تعبیه شده و علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، از آن به عنوان تکیه گاه استفاده می کنند تا در مواقع نشستن و مطالعه بر روی محصول دچار خستگی در ناحیه کمر و گردن نشوید. همچنین در قسمت بالایی این تاج بادی دو عدد جا لیوانی تعبیه شده است تا نوشیدنی های خود را درون آن قرار دهید. در ارتباط با رویه اصلی تخت هم می توان به این نکته اشاره کرد که به صورت مواج مشبک طراحی شده که در فواصل گرم و سرد سال سبب گردش هوا بین بدنه تخت و مصرف کننده شود تا به هنگام خواب دچار تعریق نشوید. همچنین لبه های این تخت نیز به صورت برآمده و بادی طراحی شده، که باعث مشخص شدن محدوده خواب شما و جلوگیری از افتادن افراد به پایین شود. لازم به ذکر است در قسمت پایین این تخت نیز پمپ باد این محصول قرار گرفته است که راه اندازی این محصول بادی را برایتان آسان می کند. گفتنی است این تخت خواب بادی به همراه یک ساک حمل به شما خریدران عزیز عرضه خواهد شد تا هنگام جمع آوری تخت خواب و حمل آن با استفاده از آن جابجایی راحتی را داشته باشید تا محصول شما دچار آسیب دیدگی نشود. 

جنس بدنه

از دیگر فاکتور های ساخت بدنه این محصول بادی دو نفره می توان به رویه مرغوب و با کیفیت آن اشاره کرد. این تخت خوا بادی دو نفره از جنس بدنه ای ضخیم و مقاوم به نام پی وی سی تولید شده. PVC ها یک پلاستیک بسیار قوی با کشسانی بالا می باشند که اکثر تولید کنندگان محصولات بادی برای حفظ دوام و ماندگاری کالا از این جنس بهره می گیرند تا محصولی با کیفت و تضمینی را در اختیار خریدران خود قرار دهند. علاوه بر این موارد رویه این محصول از نوع جیر و بخش های کناری و کف آن از نوع چرم تولید شده که هر کدام قابلیت کدام قابلیت و ویژگی ها مختص خود را دارا می باشند. روکش جیر یا مخمل در سطح تخت باعث شده محصولی لطیف و راحت، همراه با قابلیت ضد تعریق را دارا باشد تا شخص مصرف کننده به هنگام مصرف احساس خوشایندی را تجربه کند. همچنین پی وی سی طرح چرم نیز کالا را در برابر رطوبت، آب، سایش و پوسیدگی ها مقاوم می سازد تا با خیالی راحت آن را در هر مکانی قرار دهید.

ابعاد و وزن

در این قسمت نیز قصد داریم به ابعاد و وزن این تخت بپردازیم که در بخش ابعاد و مشخصات به صورت جزئی عنوان شده است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول می تواند تا 280 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند و کاملا مناسب برای دو شخص بالغ و بزرگسال با هر وزن و سایزی باشد. ارتفاع آن نیز یک نکته مهم در ظاهر و کیفیت محصول می باشد که تا با در نظر گرفتن بخش تکیه گاه، این تخت خواب بادی دارای 73 سانتی متر ارتفاع می باشد. جدا از این موارد بسته بندی این محصول در مجموع 11.3 کیلو گرم بوده که نسبت به کارایی و کیفیت آن وزن معقولی بوده و شما می توانید به سادگی آن را جابجا به تمام مکان های مسافرتی کنید. 

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از دیگر خصوصیات خوب این تخت بادی دو نفره این است که به سادگی می توانید آن را در عرض 5 دقیقه راه اندازی و استفاده کنید. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره نمود که در انتهای این تخت، بر روی بدنه آن یک عدد پمپ برقی سرخود تعبیه شده که با متصل کردن آن به پریز برق و چرخاندن اهرم گرد روی پمپ به سمت راست به راحتی و به صورت اتوماتیک راه اندازی نمایید. همچنین برای خالی کردن هوای درون محصول و جمع آوری آن لازم است این مرحله را به صورت برعکس یعنی چرخاندن اهرم به سمت چپ و مقداری فشار بر روی سطح آن انجام دهید تا به صورت کامل تخلیه شود و در جمع آوری محصول دچار مشکل نشوید. در ارتباط با مراقبت و نگهرداری این محصول همانطور که عنوان کردیم این تخت خواب بادی از رویه کامفورت و طبی طراحی شده است، اما به دلیل بادی بودن و آسیب پذیری تمامی محصولات بادی باید به نکاتی مانند: دور کردن وسایل نوک تیز از محصول، استفاده از روکش های نامرغوب و حرکات جامپینگ و پرش بر روی محصول توجه داشته باشید. 

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار یک محصول منحصر به فرد می باشد که دارای اقلام همراه و فوق العاده مانند ساک حمل، چسب تعمیر و ضمانت تست می باشد که تضمین عالی برای شما خریدران عزیز بوده تا با خیالی آسوده و راحت از آن در تمام محیط های دلخواه خانگی بهره ببرید. هم اکنون می توانید این تخت بادی جدید و با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...