تخت خواب بادی دو نفره تاجدار

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
4,080,000
3,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار با کیفیت بسیار بالا و با ابعادبسیار مناسب با قابلیت پر و خالی کردن در مدت زمان 5 دقیقه تنها در فروشگاه مرکزی اینتکس سنتر در ایران

تخت خواب بادی دو نفره در فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس در کشور عزیزمان ایران، با هدف حذف واسطه ها و کاهش هزینه برای مشتریان و سهولت دسترسی به محصولات بادی موجود می باشد. سنتر اینتکس همواره سعی بر انتخاب بهترین محصولات بادی، با کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته و رضایت مشتریان را همواره یکی از بزرگترین اهداف خود می داند. جهت سفارش از طریق وب سایت سنتر اینتکس و از طریق مراجعه به نمایندگی فروش سنتر اینتکس به سهولت، می توانید کالای بادی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.تخت خواب بادی دو نفره اینتکس شامل یک تکیه گاه مقاوم و مستحکم می باشد. که این ویژگی، موجب تمایز این تخت خواب با سایر محصولات بادی دیگر شده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این تخت خواب بادی، این است که قابلیت استفاده چند کاره دارد. یعنی بدنه ی آن دو طبقه است و قابلیت جدا شونده دارد، و علاوه بر آنکه می توان به عنوان تخت خواب بادی از آن استفاده نمود، می توان به عنوان تشک دو نفره نیز از آن استفاده کرد.پمپ بادی این تخت خواب بادی دو نفره، مجزا و برقی می باشد . برای خرید این محصول با کیفیت شما می توانید به تنها نمایندگی فروش تخت خواب بادی طبی در ایران مراجعه کرده و یک خرید مطمئن را با ما تجربه نمایید . 

 

 

تحمل وزن320 کیلو گرم
 طول 150 سانتی متر
عرض 185 سانتی متر
 ارتفاع 68 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...