تخت خواب بادی دو نفره برزنتی

TAi-00131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی موجود در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران، با قابلیت حمل و قیمتی مقرون به صرفه

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی از بروز ترین تخت خواب های تولید شده از کمپانی بست وی می باشد که در طراحی و ظاهری شببیه به دیگر تخت های بادی اما با کارایی بیشتر و فوق العاده تولید شده است که در مدت زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی در میان خریداران و مشتریان فروشگاه مرکزی بدست آورد. همانطور که در بخش ابعاد و مشخصات محصول ذکر شده است ابعاد و ارتفاع این کالا به صورت دو نفره طراحی شده است و می تواند دو فرد بالغ و بزرگسال را بر روی خود جای دهد. همچنین تحمل وزن این محصول نیز بسیار استاندارد بوده که می تواند به خوبی تا وزن 270 کیلوگرم را بدون هیچگونه آسیب و فرو رفتگی تحمل کند، البته لازم به ذکر است بر خلاف تحمل وزن بالا وزن محصول بسیار سبک بوده و به دلیل نوع طراحی و بادی بودن می تواند در هنگام جمع آوری حجمی کوچک به خود بگیرد تا قابل حمل و جا به جایی باشد و بتوانید در مسافرت های خود نیز آن را همراه خود داشته باشید. از دیگر ویژگی های مثبت این تخت خواب بادی که در هنگام خرید مورد توجه خریداران قرار می گیرد، بحث جنس و دوام کالا می باشد که بدنه این تخت خواب بادی از PVC فشرده شده و ضخیم تولید شده است و به خوبی می تواند فشار های وارده بر اثر وزن بالا و ضربه را به خوبی تحمل کند. لازم به ذکر است برای اطمینان خاطر و اطلاعات بیشتر شما در رابطه با این نوع جنس عنوان کرد که پی وی سی از لایه ها و ورق های نازک لاستیک مانند تشکیل شده است که قدرت کشسانی بالایی دارد و به همین دلیل در طول عمر کالا تاثیر بالایی داشته تا با خیالی آسوده بتوانید در تمام شرایط محیطی و حتی مرطوب نیز از آن بهره ببرید و خوابی فوق العاده را تجربه نمایید. از سوی دیگر سطح این تخت خواب به منظور راحتی افراد در هنگام استفاده، تمام بخش های کناری و رویه آن از پارچه جیر بهره گرفته شده است تا لطافت و نرمی خوبی به کالا بخشیده شود. همچنین سطح مواج این کالا باعث شده تخت حالت طبی به خود گیرد و فرم پذیری بهتری در هنگام خوابیدن به ارمغان آورد. بنابراین برای داشتن بستری فوق العاده می توانید با انتخاب این تخت خواب بادی به همراه ضمانت تست، چسب تعمیر، پمپ باد سرخود و تخفیف ویژه این کالا را از سایت محصولات بادی اینتکس تهیه نمایید. 

 نوع خانگی, سفری
 طول 203 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC تمام جیر
 پمپ باد دارد 
 وزن 6 کیلو گرم
 کیف حمل دارد
 کد محصول  TAi-00131

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی از شکیل ترین تخت های بادی تولید شده، با قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی عالی در بازار و البته فروشگاه اینتکس عرضه شده است. تخت های بادی از محصولات بسیار محبوب و پر طرفداری هستند که به واسطه طراحی کاربردی و ایده آلی که دارند می توانند جایگزین مناسبی با تخت های اسفنجی و فنری باشند، چرا که با ساختار لطیف و البته مقاوم خود قابلیت استفاده در تمام مکان های مسافرتی برای سنین بزرگسال را فراهم کرده است. همچنین مدل های مختلفی نیز از این محصولات توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده است که می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب و از سایت و یا فروشگاه مرکزی خریداری کنید. در این بخش با این ویژگی ها و خصوصیات این تخت خواب بادی دو نفره آشنا خواهید شد. 

طراحی و تولید

طراحی و تولید این تخت خواب بادی دو نفره همانطور که در تصویر فوق نیز قابل مشاهده می باشد به صورت طراحی خاص و مهندسی شده تولید گردیده است تا در عین حال مقاومت، راحتی و طبی بودن را نیز دارا باشد از مهم ترین بخش های این کالای بادی می توان به بخش داخلی آن اشاره کرد که از لایه های میانی ضخیم و متوالی تشکیل شده است تا تخت را از حالت تو خالی بودن خارج نماید تا تخت خاصیت بادکنکی نداشته باشد و به خوبی بتواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد و خاصیتی فنری را از خود نشان دهد. همچنین این تخت خواب دارای طراحی مواج بوده که این بواسطه این طراحی در سطح محصول، علاوه بر  انعطاف پذیری کالا، قابلیت هایی همچون طبی بودن با فرم گیری بالا نیز به محصول بخشیده تا از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کرده . سطح ایده آلی را برای استراحت کردن به خصوص در خواب های شبانه شما فراهم سازد. لازم به ذکر است که نرمی و انعطاف پذیری تشک خیلی زیاد و آزار دهنده نبوده و ثبات خوبی را داشته و لرزشی نیز نخواهد داشت.

جنس بدنه

از خصوصیات مهم و فوق العاده تخت خواب بادی دو نفره برزنتی می توان به جنس استفاده شده برای تولید محصول اشاره کرد، این تخت از رویه و بدنه تماما PVC تولید شده است که این جنس را میتوان مرغوب ترین جنس برای تولید محصولات بادی به خصوص تخت ها و تشک های بادی دانست که بزرگترین تولید کنندگان نیز از پی وی سی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. پی وی سی از اجناس با دوام و سازگار با محیط زیست می باشد که کاملا ضد حساسیت با طول عمر بالا می باشد که به خوبی می توانند در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم باشند و با انعطاف پذیری عالی خود در برابر وزن های بالا مقاوم عمل کنند.

نحوه راه اندازی

برای نصب و راه اندازی این تخت بادی دو نفره ابتدا می بایست محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، سپس پس از انجام این کار لازم است تا محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه با روشن نمودن پمپ باد نصب شده بر روی محصول تخت را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی و استفاده کنید. همچنین در صورتی که به پمپ برقی نیز دسترسی نداشته باشید می توانید تخت را با پمپ دستی باد کنید.

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره برزنتی از برترین و با کیفیت ترین تخت های بادی می باشد که با بدنه ای از جنس PVC مخمل و لایه ای تولید شده که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است. ساختار این محصول به صورت سه لایه می باشد که لایه زیرین آن به صورت ضخیم و مستحکم از رویه طرح چرم تهیه شده که استحکام آن را دو چندان کرده و خیال شما را به طور کلی از جهت کیفیت محصول راحت می کند. این تخت خواب بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...