تخت خواب بادی دو نفره با رویه تمام جیر

bestway 67624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با رویه تمام جیر بسیار زیبا و خوشرنگ است که از آن در اتاق خواب ، پذیرایی استفاده می شود . همچنین سطح نرم و انعطاف پذیر آن به محبوبیت این تخت بادی افزوده است .

تخت خواب بادی دو نفره با رویه تمام جیر محصولی با کیفیت و منحصر به فرد از برند معتبر بست وی می باشد . این کالا یکی از برترین و پر فروش ترین محصولات این شرکت می باشد که دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران خود می باشد و با توجه به رنگ ساده ای که دارد مورد پسند تمام سنین مخصوصا بزرگسالان می باشد . این تخت به دلیل رویه مخمل خود دارای لطافت فوق العاده ای می باشد که باعث می شود در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی داشته باشید . بسیاری از افراد نه تنها از این محصول برای زیبا تر کردن دیزاین خانه استفاده می کنند بلکه بسیاری از مشتریان از این تخت بادی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد استفاده می کنند زیرا ابعاد آن جوری طراحی شده است که به راحتی در هر محیطی مورد استفاده قرار می گیرد . رویه این تخت مشبک بوده و ضد تعریق نیز است . این تخت بادی علاوه بر اینکه ظاهری ساده اما در عین حال شیک دارد از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و سطح آن ها بسیار انعطاف پذیر است .  این محصول با دوام علاوه بر ویژگی های ذکر شده تحمل وزن بسیار بالایی نیز دارد و تمامی افراد با وزن های گوناگون می توانند بر روی آن استراحت کنند . این تخت بادی دارای یک پمپ باد برقی قوی می باشد که به وسیله آن می توانید تخت را باد کنید و در مواقعی که به آن نیاز ندارید باد تخت را خالی کرده و کالا را جمع کنید . در صورت تمایل برای خرید این کالای فوق العاده می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  273 کیلوگرم 
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل  دارد
 کد محصول   bestway 67624

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...