تخت خواب بادی دو نفره با رویه آبی

bestway 69004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با رویه آبی طراحی شیک و فانتزی، برای مصارفدر محیط های خانگی، اتاق خواب و ویلاها، قیمت مناسب ومقرون به صرفه، عرضه در نمایندگی اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره با رویه آبی محصولی بسیار شیک و ساده است که از نظر رنگ بندی در میان سایر تخت های بادی کاملا منحصر به فرد می باشد، که می تواند محصولی قابل استفاده برای اتاق خواب، مسافرت، ویلا و محل کار باشد که در حالت کلی نیز می تواند تمامی نیاز های شما را بدون نیاز به انجام عمل اضافه پس از باد کردن بر طرف کند. طراحی ظاهر این محصول در حالت کلی، بسیار مشابه به تخت های مستحکم فلزی و چوبی می باشد و می تواند بنا به رنگ و طراحی محلی که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب و تولید شود. بخش کناری این تخت، از  رویه مات آبی و به صورت مشبک تولید شده است که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد. 

همچنین فشار وارد شده به بدن را تا حدود زیادی کاهش می دهد و از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. لازم به ذکر است برای تولید بدنه این تخت خواب بادی از جنس بسیار مرغوب و پر کاربرد PVC بهره گرفته شده است، چرا که پی وی سی در برابر فشار و وزن زیاد بسیار مقاوم بوده و با خاصیت لاستیکی خود انعطاف فوق العاده ای را به کالا می بخشد و به همین عنوان استفاده از آن برای ساخت محصولات بادی بسیار پر کاربرد خواهد بود. البته همانطور که در تصویر و مشخصات محصول آمده است، تمامی بخش های بدنه این تخت خواب بادی از پارچه جیر پوشانده شده است که تاثیر بالایی در زیبا تر شدن تخت بادی و همچنین لطیف شدن آن خواهد داشت. باید عنوان نمود این تخت خواب بادی نیز به مانند اکثر تخت های بادی، دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که می توانید با اتصال آن به برق، این محصول بادی را در کمتر از 4 دقیقه نصب و راه اندازی کنید. هم اکنون اگر به دنبال خرید تخت خواب بادی می باشید، می توانید این محصول بادی را با کمترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC 
 پمپ دارد
 ساک حمل  دارد
 کد محصول bestway 69004

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...