تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع کم

66742 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع کم با ظاهری بسیار شیک و با رویه مخملی و بدنه پی وی سی و همچنین با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه مرکزی اینتکس سنتر ..

تخت خواب بادی دو نفره رویه کرم محصولی از شرکت اینتکس با طراحی بسیار شیک با رویه جیر و مخملی همراه با بالش سرخود شکیل و مقاوم  ، در ابعاد : طول 203 ، عرض 152 ، ارتفاع 38 سانتی متر ، همراه با پمپ برقی متصل ، ساک مخصوص حمل برزنتی ، برچسب تعمیرات . از این محصول با کیفیت شما می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا به راحتی از آن استفاده نمایید . برای حمل راحت این کالا یک ساک حمل تعبیه شده است که آن را به راحتی می توانید حمل کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . پمپ باد این محصول دارای گارانتی سه ماه می باشد که به برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیال راحت از آن استفاده نمایید . پمپ بادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی به راحتی آن را راه اندازی نموده و استفاده نمایید . این تخت بادی با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که سنین مختلف با خیال راحت از آن استفاده نمایید . برای خرید این محصول شما می توانید به سایت اینترنتی سنتر اینتکس مراجعه کرده و کالا خود را در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در ب منزل تحویل بگیرید .

تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع38 سانتی متر

تخت خواب بادی دو نفره  با ارتفاع کم یک تخت خواب پایین با ارتفاع کم، با استفاده از ماده ی PVC ساخته شده است. به دلیل ساختار خود، راحتی و آرامش خواب را برای بدن فراهم می کند و با استفاده از رویه ی مواج یا کامفورت، آرامش بیشتری به شما می دهد. تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع کم یک تخت خواب با ارتفاع کم است که با استفاده از ماده ی PVC ساخته شده است. ساختار آن باعث برقراری آرامش و راحتی در خواب می شود و با استفاده از رویه ی مواج یا کامفورت، احساس راحتی بیشتری به شما می دهد.همچنین، این تخت خواب بادی دارای فضای کافی برای دونفر می باشد که این به این معنی می باشد که شما به ارحتی می توانید از این تخت بادی استفاده کنید بدون بروز هیچ گونه مشکل.البته بدون شک، این تخت خواب بادی همیشه انتخاب خوبی برای خانواده ها، زوج ها و دوستان است که به دنبال راحتی در خواب می باشند .

طراحی محصول 

تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع کم، با طراحی فوق العاده با توجه به نیازها و رضایت مشتریان، ساخته شده است. در طراحی این تخت خواب، به کمک فناوران و متخصصان به دنبال بهبود کیفیت خواب و راحتی شما عزیزان هستیم.شما می توانید در تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع کم، با استفاده از رویه ی مواج، احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشید. رویه ی مواج، با توجه به شکل بدن، از بدن شما در برابر حرکات اضافی جلو گیری می کند و به شما کمک می کند تا به آرامش بیشتری برسید.با استفاده از مواد بهینه  شما می توانید کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید. در همین راستا به علت درارا بودن جنس pvc این محصول را می توانید به راحتی شسته و مثل روز اول از آن استفاده کنید .کلیه مشخصات  این تخت خواب، به دنبال بهبود کیفیت خواب و راحتی شما طراحی شده است تا به شما تجربه ای بینظیر را بدهد. با استفاده از ماده ی PVC، علاوه بر مقاومت در برابر ضربات نیمه سنگین می توانید از آن به عنوان یک جنس قابل اعتماد برای خواب استفاده کنید.

اقلام همراه 

تخت خواب بادی دو نفره با در نظر گرفتن نیاز های مشتریان، با چسب تعمیر همراه، کیف حمل، دفترچه همراه، و پمپ دستی عرضه می شود. چسب تعمیر به مشتریان اجازه می دهد تا در صورت مواجه با خرابی در این محصول به آن به بهترین نحور ممکن رسیدگی کنند و آنرا به سرعت تعمیر کرده و در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. کیف حمل نیز برای حمل این محصول به مکان های مورد نظر شما استفاده می شود تا در صورت نیاز آن را جابه جا کرده و منتقل کنید دفترچه همراه را نیز می توانید به عنوان راهنما استفاده کرده و نحوه ی صحیح استفاده از محصول را فرا بگیرید همچنین دفترچه به شما درحل سوالات پیش آمده در تخت بادی کمک می کند. شرکت ما همواره در تلاش برای عرضه بهترین خدمات ممکن برای شما مشتریان عزیز  میباشد تا بتوانید بهترین خرید اینترنتی خود را تحربه کنید. تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع کم با چسب تعمیر همراه، کیف حمل آسان، دفترچه همراه و پمپ دستی  می تواند به راحتی به محل های مختلف حمل شود.

ضمانت 

ما در تلاش برای فراهم سازی های بهترین تجربه ی خرید آنلاین برای شما عزیزان می باشیم و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات ممکن هستیم تا رضایت کامل شما را بدست آوریم و از خدمات خود مطمئن می باشیم اما در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید این محصول و یا در زمان تحویل این محصول ، می توانید با پشتیبانی ما تماس گرفته و آن را به ما گزارش دهید تا در سریع ترین ضمان ممکن برای کمک به شما و حل تمام مشکلات شما بشتابیم و انرا برای شما از بین ببریم .بصورت کلی برای خرید از این شرکت هیچ نگرانی به دل خود راه ندهید زیرا از 0 تا 100 سفارش را انجام داده و مطمئن می شویم تا تمام مراحل سفارش به درستی انجام شده است و مشکلی برای شما ایحاد نشده است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...