تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند

KING KOIL 72424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,420,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند مناسب منزل ، سبک و کمجا با قیمت بسیار مناسب و ارزان و ضمانت کالا در نمایندگی شرکت اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره با ارتفاع بلند یکی از بهترین تخت بادی راحتی که از ارتفاع بلندی نیز بهره می برد . تخت خوابی که مخصوص مصارف داخل منزل و همچنین خانوادگی که در یک رنگ تمام مشکی با طراحی طبقه ای عرضه شده است . در واقع ارگونومی ساخت این تخت به صورت مستطیلی بوده و از چهار لایه (دو لایه پهن و دو لایه کوتاه) تولید شده است. این تخت بادی اینتکس بسیار مشابه با تخت های غیر بادی مانند چوبی و یا فلزی ساخته شده و می تواند جایگزینی عالی برای استفاده های درون اتاق خواب باشد . قسمت زیرین این محصول به ساده بوده اما قسمت نشیمنگاه از ساختار موازی موج دار استفاده شده تا عکس العمل خوبی را در برابر بدن نشان دهد . در واقع جنس بدنه این محصول از پلاستیک PVC بوده که توان مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت محیط دارد . اما روکش های استفاده شده در این تخت روکش های مخمل در قسمت نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت کناره و زیرین می باشد تا بر زیبایی این کالا بیفزاید . اما روکش مخملی که برای سطح نشیمنگاه این تخت بادی در نظر گرفته شده قابلیت بسیار مهم به نام ضد تعرق را داشته که تاثیر قابل توجهی را نیز دارد . روکش استفاده شده در قسمت رویی یک روکش مخمل بوده که توان بالایی را در دفع تعرق دارد و ارگونومی مواج و موازی بر روی قسمت نشیمنگاه این تخت از مزیت های دیگری است که می تواند اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد . به همین دلیل علاوه بر زیبایی کار قابلیت درمانی را به ارمغان می آورد . برای خرید این تخت آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهیه کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  157 سانتی متر 
 ارتفاع  48 سانتی متر 
 تحمل وزن  275 کیلو گرم
 جنس رویه  pvc 
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول KING KOIL 72424


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...