تخت خواب بادی دونفره چند کاره bestway

bestway 67614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دونفره چند کاره bestway با توجه طرح منحصر به فرد خود دارای محبوبیت بسیاری در بین تخت خواب های بادی می باشد .

تخت خواب بادی دو نفره چند کاره bestway محصول جدید شرکت بست وی می باشد . راحتی و مدل تخت هر دو از فاکتور هایی است که هنگام خرید یا سفارش کالا باید به آنها توجه کنید . شاید هنگام خرید تخت های دیگر نیز نظرتان را جلب کنند اما به خاطر داشته باشید مهمتر از همه این ها راحتی شماست . پس به دنبال تختی باشید که در مرحله اول راحتی شما را تضمین کند ضمن اینکه مطابق با سلیقه تان نیز باشد . این محصول ویژه و خاص مناسب سنین بزرگسال با رنگ و طرح خاص خود نمای زیبایی به اتاق شما می بخشد . پیش از انتخاب مدل تخت خواب باید ابعاد اتاق خواب خود را در نظر بگیرید تا ابعاد تخت متناسب با فضای اتاق شما باشد این تخت خواب بادی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به راحتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . از دیگر خصوصیات این تخت بادی می توان به رویه مواج و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد جنس بدنه این محصول پی وی سی می باشد و رویه مخمل آن به شما این امکان را می دهد تا لحظات بسیار آرامی را با این کالای فوق العاده تجربه کنید . همانطور که در تصویر می بینید این تخت خواب بادی دونفره دارای یک پمپ بادی سرخود می باشد که به شما کمک می کند بدون کوچک ترین سختی تخت را پر کنید و مورد استفاده قرار دهید و یا در مواقع لزوم باد آن را خالی کنید . نکته ی دیگر راجب این تخت خواب بادی که مورد توجه قرار می گیرد وزن مناسب آن است که به راحتی و آسانی می توانید این کالا را جا به جا کنید . شما می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس بزرگترین فروشگاه در زمینه تخت خواب های بادی  این کالای ارزان قیمت را سفارش دهید .  

 نوع خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  56 سانتی متر
 تحمل وزن 280 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc با رویه جیر
 پمپ دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول bestway 67614

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...