تخت خواب بادی جدید یکنفره بست وی

bestway 67489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی جدید یکنفره بست وی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، در مرکز فروش تخت های بادی، نمایندگی مرکزی محصولات بادی همراه ارسل رایگان و خدمات پس از فروش

تخت خواب بادی جدید یکنفره بست وی نمونه ای دیگر از تخت خواب های بادی تمام جیر از برند بست وی می باشد که برای استفاده به عنوان تخت خواب در منزل و اتاق های خواب و حتی محل کار شما بکار می رود. این محصول جدید و بسیار راحت با کارای فوق العاده و ظاهر شیک خود، برای سنین بزرگسال طراحی شده است که با ظرفیت یک شخص و از ارگونومی طبی و جادار بهره می برد. این تخت خواب بادی در واقع در میان سایر محصولات تولید شده، یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تخت های بادی یکنفره به شمار می رود که با کیفیت بالای خود توانسته از فروش و رضایت مناسبی از سوی خریداران بدست آورد. چرا که این محصول علاوه بر جنس مرغوب و لطیف خود از پارچه جیر، در جلوگیری از تعرق افراد در هنگام خواب و همچنین انعطاف پذیری این کالا کمک فوق العاده ای می کند و می تواند بستری لطیف و راحت را برای شخص مصرف کننده ایجاد کند. لازم به ذکر است ساختار داخلی این نیز از دیگر نکات مهم در ارتباط با این تخت خواب بادی می باشد که از لایه های نازک و منعطف تشکیل شده است که به صورت موازی و پشت سر هم در درون این کالا تعبیه شده اند تا علاوه بر استحکام تخت، بتواند فشار ناشی از وزن افراد را به خوبی تحمل کند. همچنین رویه محصول همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد، دارای طرح های جذاب و مواجی می باشد که به سهولت گردش هوا بین شخص مصرف کننده و بدنه محصول کمک کرده تا افراد برای استراحت های طولانی با آسودگی خاطر تمام از این تخت خواب بادی استفاده نمایند. باید عنوان کرد این محصول به همراه یک چسب تعمیر و یک عدد ساک حمل عرضه خواهد شد تا توسط آن و به راحتی بتوانید اقدام به حمل محصول و در صورت آسیب دیدگی به ترمیم کالا بپردازید. برای خرید این تخت خواب یک نفره بست وی، هم اکنون می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و اطلاعات بیشتری از مشاورین این مرکز کسب نمایید.

 نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد دارد 
 نوع پمپ باد برقی سرخود
 ساک حمل دارد
 کد محصول  bestway 67489

تخت خواب بادی جدید یکنفره بست وی نمونه ای از بهترین و شیک ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که این تخت بادی با ساختار فوق العاده و با کیفیت خود، جزء تخت های بادی درمانی نیز قرار می گیرد. محصولی بی نظیر که با طراحی زیبا و مقاوم که می تواند به عنوان یکی جایگزین مناسب، مقرون به صرفه و سبک تر نسبت به تخت های فنری و اسفنجی باشد. همچنین این کالای بادی قابلیت های مهمی از جمله طبی و ضد تعریق بودن داشته که می تواند موجب راحتی بیشتر مصرف کنندگان شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. 

طراحی و ساخت

ساخت و طراحی بدنه این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی به صورت مستطیلی بوده که از ساخت مواج در سطح رویه خود برخوردار می باشد. طراحی مواج این محصول بادی باعث شده تا علاوه بر ایجاد بستری راحت برای استراحت و خواب باعث در بر گرفتن کامل بدن و کمر شود، که این عامل سبب شده بدن در استفاده های طولانی مدت دچار تعریق و مشکلات گرفتگی و خستگی نشود. اما یکی از مهمترین طراحی های صورت گرفته برای استحکام بدنه استفاده از لایه های قوی PVC و فایبرتک در داخل بدنه بوده که به صورت موازی و پشت سر هم تولید شده اند تا موجب افزایش مقاومت بدنه در برابر فشار و وزن بالا شود.

جنس بدنه

همانطور که می دانید جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای خرید هر نوع محصولات، خصوصا محصولات بادی بوده که در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار گرفته است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل بوده که می تواند قابلیت های خوبی را برای این کالای بادی به همراه داشته باشد. همچنین برای ایجاد زیبای و کیفیت بالا، سطح بدنه آن را از روکش مخمل تولید کرده اند که علاوه بر ایجاد بستری راحت برای خواب و یا دراز کشیدن می تواند در جلوگیری از تعریق بالا نیز مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد. البته لازم به ذکر است قسمت های کناری و زیرین این تخت خواب از روکش طرح چرم استفاده شده که علاوه بر ایجاد مقاومت بالا، باعث حفظ تعادل و ثابت ماندن تخت می شود. گفتنی است جنس بدنه این بدنه به دلیل داشتن ضخامت بالا در برابر فشار های ناشی از باد، وزن بالا و همچنین قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف به خوبی تحمل پذیر بوده و میتواند خیال شما را بابت استفاده از آن آسوده سازد. 

نحوه راه اندازی

ساده ترین روش راه اندازی این تخت خواب بادی دو نفره، کافیست آن را از بسته خود خارج نموده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمایید. و در آخر نیز کافیست توسط پمپ باد برقی سرخود این کالا اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. اما لازم به ذکر است پمپ باد برقی متصل شده به این تخت به هیچ وجه از آن جدا نشده و با اتصال به برق در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. گفتنی است که این عمل تا زمانی ادامه پیدا می کند که تخت خواب شکل کامل را به خود بگیرد. حتی با وجود روشن ماندن به باد زدن خود خاتمه خواهد داد. از دیگر ویژگی های این پمپ برقی، مکش باد آن می باشد که تنها با چرخاندن اهرم آن به سمت راست می توانید عملیات تخلیه آن را شروع نمایید.

ابعاد و تحمل وزن

تخت خواب بادی دو نفره مشکی بست وی با دارا بودن طول 191 سانتی متر ، عرض 97 سانتی متر و ارتفاع 47 سانتی متر برای دو فرد بالغ و بزرگسال تولید و طراحی شده است که با توجه به این ابعاد ، میتوان از آن در هر اتاق و مکان خاصی استفاده نمود و لذت برد. همچنین تحمل وزن 137 کیلوگرمی این تخت نیز از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود که البته می توان با خالی کردن کمی از باد آن، تحمل وزن را کمی بیشتر کرد و از آن استفاده نمود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز به مانند سایر محصولات بادی به صورت خودکار و تنها توسط پمپ باد متصل به بدنه راه اندازی می شود که این محصول نیز دارای پمپ باد سرخود می باشد. تنها کافیست پس از پیدا کردن محل مناسب و مطمئن برای راه اندازی این محصول، پمپ باد را روشن کرده تا به صورت اتوماتیک تخت شما شکل بگیرد و آماده استفاده شود. از ویژگی های فوق العاده این پمپ باد می توان به قابلیت خاموش شدن آن پس از باد شدن محصول اشاره کرد، البته برای کمی سفت تر شدن و بیشتر شدن باد بدنه می بایست از طریق دریچه باد مجزایی که در کنار پمپ باد تعبیه شده تنظیم باد بدنه را به صورت دستی انجام داد. برای تخلیه باد بدنه نیز کافیست توسط پمپ برقی سرخود عمل مکش باد را انجام دهید تا کاملا این تخت بادی از باد خالی نمایید. از مراقبت و نگهداری های این تخت بادی می توان با رعایت نکاتی همچون، جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از پرش یا جامپینگ بر روی تخت می باشد تا بتوانید محصول را مدت زمان طولانی در اختیار داشته باشید. البته اندازه باد زدن این کالا و همچنین نحوه استفاده از آن نیز می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این کالا موثر باشد. جدا از ین موارد نمایندگی اینتکس این محصول بادی را برای اطمینان خاطر مشتریان و جلب رضایت خریداران به همراه 48 ساعت ضمانت تست و چسب تعمیر عرضه خواهد کرد تا در صورت آسیب دیدگی های جزئی بتوانید محصول خود را تعمیر نمایید و مجدد مورد استفاده قرار دهید.

جمع بندی

تخت خواب بادی جدید یکنفره بست وی یکی از بهترین تخت های بادی ایده آل برای تمام سنین تولید شده که با قیمتی مقرون به صرفه در برابر کیفیت و دوام بالا بوده که علاوه بر قابلیت های مهمی از جمله ضد تعریق بودن و داشتن تحمل وزن بالا به عنوان یکی از مناسب ترین جایگزین های تخت های فلزی و چوبی خواهد بود. این کالا نیز از ۴۸ ساعت مهلت تست شرکت اینتکس برخوردار بوده و قابل عرضه به دو صورت حضوری و اینترنتی به سراسر کشور می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...