تخت خواب بادی تک نفره دورنگ

bestway 69006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تک نفره دورنگ با روی جیر محصولی از برند بست وی است و ساخت کشور چین می باشد . این کالا با کیفیت بالایی که در انعطاف پذیری و نرمی دارد , جزو بهترین محصولات این برند می باشد . شما به راحتی می توانید با ورود به سایت اصلی سنتر اینتکس این کالا را تهیه کنید .

تخت خواب بادی تک نفره دورنگ از برند معتبر bestway می باشد با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است . این محصول دو رنگ بوده و علاوه بر زیبایی رویه ی جیر آن باعث نرمی و راحتی بسیار این کالا شده است . جنس مرغوب و با کیفیت این تخت خواب بادی باعث مقاومت بالا آن در برابر اشیاء و اجسام نوک تیز شده است , لایه میانی این کالا از pvc سه لایه ساخته شده است که به همین دلیل تخت دچار فرورفتگی نمی شود این تخت خواب بادی در سال 2018 برای استفاده تمامی سنین و به خصوص بزرگسالان به بازار عرضه شد . این محصول قابل استفاده در منازل و حتی محل کار برای مدت طولانی نیز می باشد و به دلیل چند لایه بودن قادر به تحمل افراد با وزن های بالا نیز است و همچنین این کالا دارای پمپ باد برقی در قسمت افقی خود می باشد , این تخت بادی برخلاف بسیاری از مدل های تخت بادی دارای بالشت زیر سر نیز می باشد که این قسمت با باد زدن به بدنه اصلی راه اندازی می شود . ساک و چسب تعمیرات از جمله وسایلی هستند که برای این کالا در نظر گرفته شده است که از ساک آن برای حمل و نقل آسان استفاده می شود . درصورت تمایل برای سفارش این محصول و خریدی مطمئن می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  97 سانتی متر 
 ارتفاع  36 سانتی متر 
 جنس رویه  PVC با رویه ی جیر 
 تحمل وزن  136 کیلو گرم 
 نوع پمپ  پمپ برقی چند کاره 
اقلام همراه   چسب تعمیرات, ساک همراه, دفترچه همراه 
کد محصول bestway 69006

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...