تخت خواب بادی تک رنگ بست وی

bestway 67696

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تک رنگ بست وی با طرحی بسیار شکیل و خاص که مناسب برای تمام سلایق می باشد و در عین سادگی بسیار شیک است و به همین دلیل جزوء پر فروش ترین محصولات شرکت بست وی است .

تخت خواب بادی تک رنگ بست وی این محصول بهترین جایگزین برای تخت خواب های فلزی و چوبی می باشد که فضای زیادی را اشغال می کنند این تخت بادی برای استفاده دو نفر افراد بزرگسال مناسب می باشد . این تخت بادی به دلیل به کار بردن لایه های pvc مقاوم در این تخت دارای انعطاف پذیری بالا و همچنین خاصیت فنری بالایی می باشد و در برابر رطوبت و اجسام و اشیاء تیز بسیار مقاوم است سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که بدن شما بتواند در بهترین حالت روی تخت قرار بگیرد بدون این که هیچ گونه احساس خستگی داشته باشید از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول این است که قسمت بالایی این محصول به صورت برجسته طراحی شده است که افراد بتوانند از آن به عنوان بالشت استفاده کنند همچنین این قسمت به شکلی طراحی شده است که گردن شما در بهترین حالت قرار بگیرد و شما بتوانید لحظات خوشی را سپری کنید . لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکس این محصول با ضمانت 48 ساعته جهت آسوده خاطر بودن خریداران عزیز به بازار عرضه کرده است . این محصول نیز دارای پمپ باد برقی در قسمت بالایی تخت می باشد که با استفاده از آن این تخت در حداقل زمان راه اندازی می شود و همچنین رویه ی جیر این محصول کاملا ضد تعریق می باشد و نرمی و راحتی بسیاری را برای خریداران به ارمغان آورده است .

 نوع  خانگی , اداری 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض   152 سانتی متر 
 ارتفاع  42 سانتی متر 
 تحمل وزن  320 کیلو گرم 
 جنس بدنه تمام مخمل ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چندکاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول  bestway 67696

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...