تخت خواب بادی تاجدار دو نفره اینتکس

intex 64447

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تاجدار دو نفره اینتکس با روکش لطیف و انعطاف پذیر، دارای ساک حمل، برچسب تعمیر و گارانتی تست سلامت، تنها در فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس

تخت خواب بادی تاجدار دو نفره اینتکس از سری تخت های بادی پر طرفدار و طبی از برند اینتکس می باشد که با برترین کیفیت و طراحی به تمام نقاط کشور ارائه شده است. این تخت خواب بادی با ساخت فوق العاده و بی نقص خود و همچنین به دلیل ویژگی ها و مزیت های بالایی که دارد، از استقبال زیادی در میان مشتریان و خریداران نمایندگی بدست آورده، زیرا از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از تخت های دیگر می باشد که البته قابلیت حمل و پرتابل بودن آن ها نیز از مزایای دیگر این تخت می باشد. این تخت خواب بادی همانطور که مشاهده می کنید به دلیل ارتفاع نسبتا زیادی که دارد از لایه های درونی مشبک و فایبرتک تولید شده است، که این نوع ساختار می تواند به استحکام بالای تخت و حفظ تعادل آن کمک کند، چرا که این لایه های درونی باعث می شود تا تخت خواب بادی از حالت توخالی خارج شده و بتواند علاوه بر لرزش کمتر تخت بادی در هنگام استفاده، مقاومت تخت را در برابر فشار، ضربه و وزن های بالا افزایش دهد. همچنین از دیگر خصوصیات مهم در رابطه با فروش بالا و محبوبیت محصول، داشتن تاج در قسمت بالایی این محصول می باشد که آن را مشابه به تخت های سلطنتی و امروزی کرده است تا ظاهری مدرن به اتاق خواب منازل خود دهید. علاوه بر این سطح مواج و مشبک محصول نیز باعث شده از تعریق شما در هنگام خواب جلوگیری شود تا خوابی راحت و آرام را همراه این محصول تجربه کنید. لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس در کنار این محصول یک چسب تعمیرات و یک ساک حمل نیز قرار داده که می توانید در صورت آسیب دیدن و یا جا به جایی از این اقلام بهره ببرید. هم اکنون پس از برسی اطلاعات می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به خرید این تخت خواب بادی با قیمت عالی کنید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC تمام جیر
 پمپ باد دارد
 نوع پمپ باد برقی سرخود
 اقلام همراه چسب تعمیر , ساک حمل
 کد محصول  TKH-001

تخت خواب بادی تاجدار دو نفره اینتکس از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار جهانی از استقبال زیادی روبرو شد. طراحی زیبا و آرگونومیک آن، ابعاد بزرگ و کیفیت بالای بدنه از جمله ویژگی های این تخت بادی به شمار می رود که با توجه به متد روز دنیا تولید و طراحی شده است. از سوی دیگر این نوع از محصولات بادی امروزه در میان مردم محبوبیت بالایی را بدست آورده اند، چرا که با کارایی ها و ویژگی های خود توانسته اند جای تخت های سنتی و پشمی را بگیرند. از طرفی حجم اشغالی تخت های بادی نسبت به تخت های غیر بادی بسیار کمتر خواهد بود و می توان آن را در صورت دلخواه در حجم کوچکی جمع و نگه داری کرد. در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول فوق العاده بپردازیم تا با اطلاعات کامل تر اقدام خرید آن کنید.

طراحی و ارگونومی

همانطور که در بخش اول محصول ذکر شده است، این تخت از نظر ظاهری نسبت به دیگر تخت های موجود در فروشگاه اینتکس فروش بالاتری داشته است، چرا که با کمی تفاوت و ظاهری کامل تر تولید و ساخته شده. بدنه اصلی این تخت خواب به صورت دو رنگ با رنگ های طوسی و خاکستری تولید شده که علاوه بر زیبایی میتواند دیزاین و دکوری مدرن را با محیط اتاق خواب و محل کار شما ایجاد کند. از خصوصیات ظاهری این تخت خواب، همانطور که در تصویر نیز ملاحضه می کنید در قسمت بالایی آن یک تاج نسبتا بلند طراحی شده که می توانید با خیالی راحت از آن به عنوان تکیه گاه و یک تخت کامل برای محیط خانگی خود بهره ببرید. از سوی دیگر طراحان این محصول برای ایجاد زیبایی بیشتر بر روی بخش نشیمنگاه و همچنین قسمت تکیه گاه آن از رویه ای مواج و مشبک بهره گرفته اند. البته باید عنوان کرد مواج بودن این کالا باعث شده جریان هوا بین بدن اشخاص و بدنه تخت صورت گیرد و از تعریق در هنگام استفاده های طولانی مدت جلوگیری شود.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات این تخت بادی می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که شرکت سازنده جنس بدنه آن را برای مقاومت و استحکام بیشتر کالا در برابر فشار و ضربه، از PVC فشرده ساخته است. لازم به ذکر است پی وی سی یکی از مستحکم ترین پلاستیک ها در بین دیگر اجناس موجود برای تولید تخت های بادی به حساب می آید، از این رو اکثر تولید کنندگان مطرح تشک های بادی مانند اینتکس، بست وی، کلمن و... از این جنس در کار های خود استفاه می کنند تا در نهایت محصولی با کیفیت را عرضه کنند. همچنین رویه و بخش کناری این تخت از پارچه مخملی تولید شده که علاوه بر دادن رویه ای لطیف و نرم، مقاومت آن را دوچنان کرده و باعث شده تحمل وزن تشک به مراتب بالاتر برود. البته لازم به ذکر است بخش زیرین آن نیز از دو لایه ی مقاوم و ضخیم پی وی سی تشکیل شده که میتواند به خوبی وزن و فشار های وارده از بالا یا پایین تشک را تحمل کند.

ابعاد و وزن

طول این تخت بدون احتساب تاج آن برابر با 203 سانتی متر و عرض آن نیز 152 سانتی متر بوده است که برای استفاده دو فرد بزرگسال با قد و وزن زیاد حداکثر 273 کیلوگرم به صورت همزمان کاملا مناسب خواهد بود. در حالت کلی می توان گفت محدودیتی از نظر وزن و ابعاد برای افرادی که از آن استفاده می کنند نبوده و می توانند با خیالی آسوده از این تخت خواب دو نفره بهره ببرند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی تخت های بادی قابلیت حمل را دارند و می توان باد آن را توسط پمپ باد نصب شده بر روی آن خالی کرده و آن به همراه ساکی که برای خریدارن در نظر گرفته شده است آن را حمل و جابجا کنید. 

 سخن پایانی

تخت خواب بادی تاجدار دو نفره اینتکس از برترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال 2020 با کیفیتی عالی و ساختاری مقاوم روانه بازار های جهانی شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران تخت خواب های بادی باز کرده است. این محصول با دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد که خیال شما را از بابت ماندگاری و سلامت کالا بطور کامل آسوده خواهد کرد. هم اکنون پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را از سایت اینتکس با صرف کمترین هزینه خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...