تخت خواب بادی اینتکس یکنفره

intex 64422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی اینتکس یکنفره دارای جنس بسیار مقاوم در برابر اشیا نوک تیز و با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه پخش محصولات بادیدر ایران

تخت خواب بادی اینتکس اگر تمایل دارید تا یک تخت خواب بادی را به صورت اینترنتی خریداری کنید، این فرصت برای شما، در فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس ایجاد شده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.این نوع تخت بادی زیبا با نهایت دقت در طراحی و کیفیت ساخته شده ‌است.این تخت بادی برای سن بالای 12 سال به بالا طراحی شده اما هیچ تضمینی نیست که سنین پایین تر نیز از آن استفاده نکند.تخت خواب بادی اینتکس یکی از محبوب ترین برندهای محصولات بادی در دنیاست.این نوع تخت ها حس خواب آرام و راحت را به خوبی ایجاد مینماید.ساختارداخلی تخت خواب بادی از رشته های سیمی به هم تابیده مستحکم و با کیفیت می باشد.بدنه ی تخت خواب از ساختار دو طبقه و از جنس عالی پی وی سی طرح چرم می باشد. رویه تخت بادی از مخمل می باشد. سطح تخت به شکل خطوط موازی و برجسته، جهت ایجاد آرامش بیشتر در هنگام خواب، طراحی شده است. این محصول دارای یک برجستگی در قسمت بالایی تخت می باشد که به عنوان بالش سر خود می توان از آن استفاده نمود.

تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...