تخت خواب بادی یک نفره مواج بست وی

bestway 67455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره مواج بست وی محصولی با قیمت عالی و کیفیتی که دارد دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین خریداران می باشد .

تخت خواب بادی یک نفره مواج بست وی محصولی مدرن و شیک ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد . این سرویس خواب زیبایی و کیفیت را در کنار هم دارد . با توجه به سلیقه مشتری مدل تخت خواب های این سایت بسیار متنوع و گوناگون می باشد و تخت خواب هایی که توسط این شرکت طراحی و عرضه بازار می کند در انوع مختلف می باشد و شما می توانید با توجه به دکوراسیونی که برای خانه خود انتخاب کرده اید و همچنین میزان بودجه ای که در اختیار دارید بهترین تخت را برای اتاق خود انتخاب کنید .  ودر نظر داشته باشید که در انتخاب تخت خواب حتما تم کلی منزل و ابعاد فضا را هم در نظر داشته باشید . این تخت خواب بادی دونفره باتوجه به رنگ خاص و منحصر به فردی که دارد به خانه شما جلوه زیبایی می دهد و همچنین ابعاد مناسب این کالا مناسب استفاده در محیط های خانگی و فضاهای کوچک می باشد . جنس بدنه این تخت با رویه پی وی سی  و همینطور رویه مواج خود باعث ضد تعریق بود کالا می شود و همچنین به دلیل طبی بودن این کالا مناسب برای افراد سالمند و همینطور بیماران دچار کمردرد و درد های عضلانی می باشد . این تخت خواب بادی دونفره دارای پمپ باد سرخود می باشد که به شما این امکان را می دهد در کمترین زمان ممکن تخت خواب بادی را پر و خالی کنید  . برای خریداری این محصول می توانید از طریق سایت اینتکس این کالا را خریداری کنید . 

 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع  38 سانتی متر 
 تحمل وزن  227 کیلوگرم 
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر 
 پمپ  دارد 
 ساک حمل  دارد
 کد محصول  bestway 67455

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...