تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت

bestway 69005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
3,240,000
3,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره مواج 2018 با پمپ 220 ولت دارای کیفیت بسیار فوق العاده و با ارزان ترین قیمت در تنها نمایندگی اینتکس  

تخت بادی یک نفره مواج 2018 با پمپ 220 ولت از سری تخت خواب های بادی جدید شرکت بست وی با کیفیت ساخت بالا و قیمتی مقرون به صرفه که به منظور استراحت های طولانی مدت و خواب برای منزل و حتی محل کار تولید و عرضه شده است . این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در ویلا و مسافرت ها طولانی مدت نیز می باشد . طراحی رویه این محصول به شکل موج دار می باشد تا هم بتواند گودی کمر را پر کند و هم اینکه باعث عبور جریان هوا شود . قسمت بالای این محصول بلند تر از جاهای دیگر درست شده تا یک تخت کامل داشته باشید و گردنتان خسته نشود . در واقع از این قسمت به عنوان بالش بادی این محصول یاد می شود که از این بابت شما را بی نیاز کرده است . همچنین باید اشاره کرد که این تخت همراه با خود یک پمپ بادی 220 ولتی نیز دارد . در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید اشاره کرد که رویه این محصول به صورت یکدست آبی و کناره های آن نیز کرم رنگ است که بسیار چشم نواز شده است . جنس روی این محصول از PVC با رویه مخملی و بخش کناری آن PVC طرح چرم است . همچنین کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه ساخته شده است . رویه مواج و ضد تعریق این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا می باشد . در کنار این محصول یک عدد پمپ قرار گرفته است که با وصل کردن این پمپ به تخت بادی شما نهایتا در عرض سه دقیقه تخت را می توانید به طور کامل باد کرده و از آن استفاده کنید . همچنین برای جمع آوری این محصول هم به سادگی می توانید آن را در عرض چند دقیقه تخلیه کرده و جکع اوری کنید . این نکته را باید تاکید کرد که تحمل وزن این تخت 140 کیلوگرم می باشد پس سعی نکنید دو نفر سنگین وزن روی این بخوابید زیرا از عمر این تخت میکاهد . همچنین بهتر است وسایل نوک تیز و یا هر شی دیگری که امکان آسیب رساندن به این محصول را دارد را از نزدیکی این تخت دور کنید تا دچار آسیب نشود و همینطور می توانید ملافه ای را بر روی این تخت پهن کنید تا دچار کثیفی نشود و با خیال راحت بر روی این محصول استراحت کنید . این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و در حالت جمع شده حجم کمی را اشغال می کند . هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی  اینتکس خریداری نمایید .

 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض  97 سانتی متر
 ارتفاع  36 سانتی متر 
 تحمل وزن  136 سانتی متر
 جنس رویه  pvc با رویه جیر
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول bestway 69005

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت یکی از محصولات محبوب در بازار خرید آنلاین  است که برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی مناسب است. این تخت خواب با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، امکاناتی برای کاربران خود  و تجربه یک خواب راحت و لذت بخشی را برای آنان فراهم می کند.در طراحی تخت خواب بادی یک نفره، از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شده است تا بتواند وزن بار بالایی را تحمل کند. این تخت خواب دارای فضایی  زیادی برای خواب راحت است که باعث می شود کاربران به راحتی و بدون محدودیت در آن بخوابند. علاوه بر این، این تخت خواب دارای پایه هایی است که به راحتی می توان آن را بر روی سطح غیر صاف نصب کرد. همچنین، این تخت خواب دارای پمپ باد است 220 ولت می باشد که به راحتی می توان با استفاده از آن تخت خواب را باد کرد. تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون جمع و جور بودن، قابل حمل بودن و عدم نیاز به فضای بسیار زیاد برای نگهداری، یکی از بهترین گزینه هایی برای کمپینگ، سفر، و محیط های خارجی می باشد. علاوه بر این، تخت خواب بادی یک نفره دارای قابلیت تنظیم شدن فشار هوا در داخل آن است که به کاربران امکان می دهد تا سختی تخت خواب را بر اساس سلیقه شان تنظیم کنند. به طور خلاصه، تخت خواب بادی یک نفره یک محصول عالی است که تجربه یک خواب راحت و آرام را به کاربران خود ارائه می دهد  در ادامه، باید به اهمیت ویژگی های امنیتی این تخت خواب بپردازیم. این تخت خواب دارای دیواره هایی است که از یکپارچگی بالایی برخوردارند و از نفوذ هوا به داخل تخت خواب جلوگیری می کنند. در نهایت، باید به دوام و پایداری این تخت خواب اشاره کنیم. با توجه به اینکه این تخت خواب از مواد با کیفیت و مقاوم تهیه شده است، بسیاری از کاربران این محصول را برای استفاده در محیط های خارجی مانند کمپینگ، مسافرت و محیط های باز توصیه می کنند. در کل، تخت خواب بادی یک نفره یکی از بهترین گزینه هایی است که برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی در دسترس است. با ویژگی هایی همچون جمع و جور بودن، قابل حمل بودن، ویژگی های امنیتی بالا و دوام و پایداری بسیار خوب،تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت به کاربران امکان می دهد تا در هر مکان و زمانی به یک خواب راحت و لذت بخش دست یابند.

کیفیت در طراحی

کیفیت در طراحی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. یک محصول با کیفیت، علاوه بر بهبود تجربه کاربری، برای شرکت سود قابل توجهی هم دارد. تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت ، یک محصول با کیفیت بالا است که در طراحی و تولید آن توجه بسیاری به جزئیات و ویژگی های کاربردی شده است. ابتدا، مواد با کیفیتی که در ساخت این تخت خواب به کار رفته است، از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول از پارچه های مقاوم و مرغوبی ساخته شده است که می تواند نسبت به فشار و وزن کاربر مقاومت کند. همچنین، ساختار دیواره های تخت خواب و جزئیات دیگری که در طراحی آن استفاده شده است، امکان تنظیم فشار هوا را به کاربران می دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا نرمی و سفتی تخت خواب را بر اساس نیاز خود تنظیم کنند و در نتیجه یک خواب بهتر و راحت تر داشته باشند. در طراحی این تخت خواب، اهمیت بسیاری به جزئیات کوچک و عملکرد محصول در شرایط مختلف اعطا شده است. سیستم قفل شدن اتصالات این تخت خواب، از پایداری و امنیت بالای آن در هنگام استفاده اطمینان حاصل می کند. همچنین، این تخت خواب دارای انعطاف پذیری بالایی است که به کاربران این امکان را می دهد تا آن را در فضاهای مختلف با ارتفاع های مختلف استفاده کنند. در کل، با توجه به جزئیاتی که در طراحی تخت خواب بادی یک نفره استفاده شده است می توان آن را به کسانی که علاقه مند به خوابی راحت و آسوده می باشند پیشنهاد کرد . همچنین، در طراحی این تخت خواب، به اصول ارگونومیک و طراحی شیء محور توجه شده است. در نتیجه، تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت از نظر ابعاد، شکل، و وزن، به طور کامل به اندازه کاربر و نیازهای خواب او تنظیم شده است. با استفاده از این تخت خواب، کاربران می توانند یک خواب بهتر و راحت تر داشته باشند و از بیشترین استفاده ممکن از فضای خود برخوردار شوند. طراحی این تخت خواب، به ایمنی و بهداشت کاربران اهمیت بسیاری داده شده است. پارچه هایی که در ساخت آن به کار رفته است، قابلیت تهویه هوا دارند و از ایجاد حس ناراحتی در طول خواب جلوگیری می کنند.

پمپ 220 ولت 

پمپ 220 ولت این تخت خواب بادی را می توان یکی دیگر از تقاط قوت محصول دانست زیرا با استفاده از این پمپ می توانید به راحتی محصول را درکمتر از  یک دقیقه باد کرده و در صورت نیاز در کمتر از یک دقیقه با استفاده از همین پمپ باد محصول مورد نظر خود را خالی کرده و برای بسته بندی آن را اماده کنید. این پمپ باد برای استفاده در محیط‌های خشک و تمیز مناسب است و قابلیت پمپاژ سریع و موثر را دارد. برای استفاده از این پمپ، کافیست آن را به برق شبکه 220 ولت متصل کنید و از فشار هوای مناسب برای باد کردن تخت خواب بادی خود استفاده کنید.این پمپ باد دارای دو حالت عملکرد است، یک حالت عملکرد تخلیه باد و دیگری حالت باد کردن محصول می باشد که به کاربر اجازه می دهد تا فشار هوای دلخواه را به صورت دستی تنظیم کند. همچنین، این پمپ باد با یک سیستم حفاظت از گرمای زیاد و ایمنی بالا تجهیز شده است که می‌تواند برای جلوگیری از آسیب به دستگاه و کاربر در صورتی که دمای دستگاه بیش از حد بالا برود، به کار گرفته شود.

با توجه به مزایای بالا و کاربرد گسترده این پمپ باد، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای تخت بادی در نظر گرفت.

ضمانت 

ضمانت 48 ساعته یکی از امکاناتی است که تولیدکنندگان تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 220 ولت به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این ضمانت به معنی این است که در صورتی که تخت خواب  در 48 ساعت اول از زمان خرید خراب شود یا به دلیل عیب تولید، عملکرد نامناسب داشته باشد، تولید کننده محصول موظف است آن را بازپرداخت کند یا محصول را برای مشتری تعمیر کرده و  به مشتری ارائه دهد. با ارائه این گونه ضمانت‌ها، تولیدکنندگان سعی دارند از کیفیت بالای محصولات خود اطمینان حاصل کنند و همچنین اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند با اطمینان خرید خود را انجام دهند و در صورتی که تخت بادی به دلیل عیب تولید دچار مشکل شود، از ضمانتی که تولیدکننده ارائه می‌دهد استفاده کنند.

به علاوه، موجود بودن ضمانت 48 ساعته نشان از توجه تولیدکنندگان به مشتریان و رعایت حقوق آنان دارد. در نتیجه، با توجه به این ضمانت‌ها، می‌توان به آسانی محصولاتی با کیفیت بالا و امکاناتی مانند ضمانت 48 ساعته را شناسایی کرد و در صورت نیاز، از خدمات پس از فروش استفاده کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...