تخت بادی یک نفره طبی 2020

intex 64741WA

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی 2020 از محصولات مقرون به صرفه، فروش به صورت اینترنتی و حضوری با کیفیت و مقاومت بسیار بالا از طریق نمایندگی رسمی محصولات بادی سنتر اینتکس

تخت بادی یک نفره طبی 2020 از مجهز ترین و راحت ترین تخت خواب هایی می باشد که توسط برند بزرگ اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است. این تخت خواب بادی با دارا بودن رویه مواجی که دارد، در همان ابتدای ورود به بازار به دلیل ساختار شبکه ای که در بخش داخلی و بیرونی خود دارد توانسته به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند تا راحتی ایده آلی را برای مصرف کنندگان فراهم آورد. همچنین این محصول بادی به دلیل لایه ای بودن آن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد تا شما خریداران بتوانید با خیالی آسوده از آن در تمام محیط های دلخواه بهره ببرید، زیرا جنس بدنه و پارچه استفاده شده برای این کالا از پی وی سی ضخیم و پارچه مخمل می باشد که این نوع اجناس علاوه بر مقاومت و استحکام به محصول، نرمی و انعطاف بالایی نیز به این تخت خواب بادی بخشیده است که با داشتن این ویژگی می توانید آن را در صورت نیاز به حجم و اندازه کوچک تبدیل کنید تا در مسافرت ها یا در ویلا و سوئیت های شما نیز این تخت خواب بادی را همراه داشته باشید. علاوه بر این لازم به ذکر است با توجه به امکان آسیب دیدن و یا سوراخ شدگی محصولات بادی، نمایندگی اینتکس برای اطمینان خاطر مشتریان خود، این محصول بادی را به همراه یک برچسب تعمیر مخصوص عرضه خواهد کرد که می توانید با استفاده از آن بخش های آسیب دیده را به راحتی ترمیم کنید و یا آن را به نمایندگی ارسال کرده تا به صورت تخصصی تر انجام پذیرد. همچنین پروسه نصب این تخت بادیی نیز به ساده ترین شیوه از طریق پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول را راه اندازی کنید.  این محصول بادی را می توانید با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی مرکزی اینتکس به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام به خرید کنید. 

 نوع خانگی
 طول191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 وزن کالا 6 کیلو گرم
 اقلام همراه  چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  intex 64741WA

تخت بادی یک نفره طبی 2020 از تخت بادی های جدید و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بزرگ و معتبر اینتکس برای استفاده در منزل، ویلا و حتی محل کار تولید شده است. این تخت خواب بادی با ابعاد کاملا استاندارد و مناسب خود بیشتر برای سنین بزرگسال مورد اتفاده قرار می گیرد، اما لازم به ذکر است به دلیلی ساختار مواج خود استفاده آن برای افرا سالخورده و بیمار نیز توصیه می شود که شما می توانید آن را  با کمترین این محصول بادی را برای استراحت های طولانی مدت و خواب را تهیه کنید. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا شما عزیزان را در امر خرید این محصول بادی فوق العاده راهنمایی کنیم.

طراحی و آرگونومی ساخت

 این تخت بادی یک نفره اینتکس مستطیلی شکل با طراحی شیک و زیبا ارائه شده است که توانسته از زمان ورود، بازخورد و فروش بالایی را کسب کند. چرا که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود، راحت و نرم بوده و می توان در اکثر شرایط از وجود این محصول بهره برد. این کالای بادی همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید دارای رویه ای مواج بوده که به شکل موازی در کنار هم قرار گرفته اند که علاوه بر زیبایی ظاهری باعث می شود جریان هوا بین تخت و بدن فرد وجود داشته باشد و در نتیجه بستری خنک را فراهم کند.  همچنین این امر خاصیتی ضد تعرق دارد چرا که تماس جریان هوا رد و بدل می شود و از عرق کردن افراد حین خواب جلوگیری میکند. دیگر مزیت این سطح مواج این است که تشک بسیار نرم و انعطاف پذیر می شود و با استراحت کردن و قرار گرفتن فرد بر روی آن، تخت خواب فرم بدن را به خود میگیرد و بستری ایده آل را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد. همچنین این محصول دارای پمپ باد برقی سرخود و دو کاره می باشد که علاوه بر راه اندازی، قابلیت مکش باد را نیز دارا می باشد تا به راحتی تخت را پر و خالی نمایید.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصول از  پی وی سی فشرده ساخته شده است که این جنس از بدنه را می توان یکی از مقاوم ترین پلاستیک ها در تولید محصولات مقاوم و بادی دانست. به همین ترتیب بسیاری از تولید کنندگان محصولات بادی به ویژه تخت های بادی برای مقاومت بهتر محصولات و نیز کیفیت و طول عمر بالای آنها از این جنس بهره می برند. لازم به ذکر است که رویه ی این محصول از  پی وی سی جیر یا همان مخملی تولید شده است که علاوه بر زیبایی منحصر به فردش، موجب نرم تر شدن سطح تخت خواب می شود و همچنین حالت ضد تعرق دارد. گفتنی است بخش کف این محصول نیز از دو لایه ی ضخیم PVC طراحی شده تا محصول مقاومت لازم را در برابر وزن بالا و فشار داشته باشد. علاوه بر این لازم به ذکر است این جنس قابلیت تعمیر را نیز دارد که در صورت آسیب دیدگی و سوراخ شدگی می توانید بواسطه چسب مخصوص قسمت آسیب دیده را ترمیم و تعمیر نمایید. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول همانند دیگر تخت های یک نفره معادل (طول : 191 سانتی متر، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع  : 23 سانتی متر) می باشد که مطابق با اندازه های استاندارد جهانی برای تشک های یک نفره است. وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی زیبا و کوچک خود 7 کیلو گرم می باشد که وزنی کاملا سبک برای حمل و جا به جایی محصول خواهد بود تا بتوانید به راحتی آن را در تمام مکان های خانگی و مسافرتی استفاده نمایید. همچنین تحمل وزن آن برابر با 135 کیلو گرم می باشد که در صورت کاهش هوای درون آن می تواند تا وزن 150 کیلو گرم را نیز تحمل کند.

راه اندازی و نگهداری

راه اندازه ی این تخت خواب بادی بسیار ساده و آسان بوده که در کمترین زمان ممکن انجام میگرد. و کافیست قبل از هر چیز محل قرار گیری محصول را از قبل تعیین کرده و محل را از هر گونه کثیفی و اشیاء تیز و برنده و همچنین وسایل گرمایشی پاک سازی کنید تا دچار آسیب دیدگی نشود. سپس با استفاده از پمپ باد نصب شده بر روی بدنه و چرخاندن اهرم آن به راست هوای درون محصول را پر کنید. 

جمع بندی

 تخت بادی یک نفره طبی 2020 نمونه ای از با کیفیت ترین تخت های بادی تولید شده از این شرکت برای استفاده در مسافرت ها و محل کار بوده که دارای قابلیت هایی همچون کم وزن و ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. محصولی که نمایندگی اینتکس 48 ساعت مهلت تست و تعمیر به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه در کمترین مدت زمان خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...