تخت بادی یک نفره طبی کامفورت

bestway 67453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی کامفورت یکی از محبوب ترین تخت های بادی موجود در فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس می باشد که از بدنه ای مقاوم و ساختار و آرگونومی خوبی برخوردار است .

تخت بادی یک نفره طبی کامفورت از مدل های جدید با طراحی منحصر به فرد تولید شرکت بست وی است . این تخت خواب خاص به دلیل ویژگی هایی که دارد یکی از مدل های مورد پسند بزرگسالان است . برای داشتن یک اتاق خواب شیک و ساده می توانید از این تخت بادی استفاده کنید و مشاهده کنید که نمای اتاقتان به طرز چشمگیری زیباتر می شود . اگر مدت ها به دنبال یک تخت طبی به دلیل درد های کمر مانند دیسک کمر و یا درد های عضلانی بوده اید کارشناسان اینتکس به شما این تخت خواب بادی را توصیه می کنند ، زیرا این تخت بادی طبی به گونه ای طراحی شده است تا هنگامی که بر روی آن استراحت می کنید بدن شما به طور مناسبی بر روی آن قرار گیرد و کوچک ترین آسیب و فشاری به بدن شما مخصوصا سر و گردنتان وارد نشود و آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد . برای راه اندازی این تخت بادی یک نفره باید از پمپ باد برقی که در کنار تخت قرار دارد استفاده کنید و به وسیله آن ، تخت را پر کنید و مورد استفاده قرار دهید و حتی می توانید به وسیله همان پمپ باد تخت را خالی کرده و محصول را جمع کنید . این تخت بادی دارای بالش بادی می باشد که به هنگام باد شدن تخت شکل می گیرد . همچنین این کالای با دوام دارای کیف حمل و برچسب تعمیرات نیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و یا از طریق سایت سنتر اینتکس این محصول فوق العاده را سفارش دهید . 

 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض  97 سانتی متر 
 ارتفاع  38 سانتی متر
 تحمل وزن 227 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه مخمل
 پمپ  دارد
 کیف حمل دارد 
 کد محصول bestway 67453

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...