تخت بادی یک نفره سرمه ای

jilong 27006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,098,000
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره سرمه ای از جدیدترین محصول موجود در نمایندگی رسمی سنتر اینتکس، با کیفیتی عالی و مقاوم، به همراه قیمتی مقرون به صرفه و ارسال رایگان

تخت بادی یک نفره سرمه ای 

از جدیدترین محصولات موجود در فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که در سال های اخیر توانسته مشتریان و طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب نماید. این تخت خواب بادی با داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود یک محصول کامل و کاربردی به شمار می آید، که یکی از آن ها داشتن یک پمپ باد برقی سرخود و متصل به بدنه می باشد که به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید این تخت بادی را نصب و راه اندازی کنید و در صورت تمایل به جمع آوری محصول، بواسطه مکش پر توان آن، هوای درون آن را خالی نمایید و آن را به حجم کوچک تبدیل کنید تا فضای اشغال شده را به اتاق بازگردانید.  همچنین این تخت خواب بادی دارای رویه ای مخملی و لطیف می باشد، اما در لایه های زیرین و کناره های آن از جنس پی وی سی طرح چرم بهره گرفته شده است که این امر سبب شده این کالا مقاومت لازم را در برابر اشیا تیز و سخت داشته باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نشود. علاوه بر این پارچه چیر استفاده شده در این تخت، قابلیت شستشو دارد و به راحتی با مواد شوینده شستشو خواهد داده شد. لازم به ذکر است سطح رویه این محصول به صورت مواج تشکیل شده است که قابلیت ضد تعریق بودن به این تخت داده است و به همین خاطر می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم نیز باشد. همچنین این کالا با توجه به ابعادی که دارد بسیار سبک می باشد و به شما کمک می کند تا آن را به راحتی در مسافرت ها و منازل خود، با استفاده از کیف حملی که نمایندگی اینتکس در اختیار شما قرار داده است به راحتی حمل و جا به جا کنید. شما خریداران عزیز می توانید هم اکنون این محصول با کیفیت را از سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری فرمایید. 

 نوع خانگی, سفری
 طول 196 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 تحمل وزن 137 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری  PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 ویژگی ها  قابلیت ضد تعریق
طبی و مناسب بیماران
دارای سطح موج دار
ساخت شرکت جیلونگ
دارای ساک حمل و چسب تعمیر
 کد محصول jilong 27006

تخت بادی یک نفره سرمه ای نمونه ای از بهترین و مقاوم ترین تخت بادی های موجود در نمایندگی اینتکس می باشد که با ساخت و نوع طراحی جدید خود، با ویژگی ها و مزیت های فوق العاده توانسته از زمان ورود به بازار جهانی ایران محبوبیت و فروش بالایی را بدست آورد. چرا که علاوه بر استفاده در محیط های خانگی یک انتخاب عالی برای انواع سفر ها بسیار مناسب باشد. در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

طراحی و ارگونومی ساخت :

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این محصول بادی همانند سایر تخت های بادی بوده و به صورت مستطیلی با لبه های برجسته ساخته شده است. همانطور که در عنوان آن ذکر شده است این تخت بادی در رنگ بدنه ای متفاوت در نظر گرفته شده است که مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شده است، چرا که می تواند با بسیاری از رنگ ها مطابقت یابد و دیزاینی خاص و جذابی را برای دکور اتاق خواب ها ایجاد کند. همچنین رویه این تخت خواب به صورت خوشخواب و منعطف بوده به گونه ای که سطح موج دار رو آن هم باعث طبی بودن و همچنین ضد تعریق بودن محصول شده است. از همین رو مناسب برای استفاده افراد سالخورده و بیمار نیز باشد، به گونه ای هنگام مصرف به خوبی فرم بدن شما را گرفته تا در هنگام استفاده های طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد. علاوه بر این از دیگر خصیات ظاهری این تخت خواب بادی می توان پمپ باد تعبیه شده در قسمت عرضی محصول اشاره کرد. 

جنس بدنه :

همانطور که می دانید هنگام خرید پس از شکل ظاهری محصولات از دیگر آیتم های مهم که به آن توجه خواهد شد کیفیت و ماندگاری کالا بوده است که جنس بدنه یک عامل بسیار مهم در دوام محصول می باشد. به همین منظور این تخت خواب از جنس پی وی سی سه لایه با رویه مخملی ساخته شده که بسیار مقاوم بوده، به گونه ای که در هر گونه شرایط جوی دوام و مقاومت خود را حفظ می کند. جنس در نظر گرفته شده برای این کالای بادی پی وی سی دو لایه با ضخامت بالا می باشد که علاوه بر طول عمر بالا قابلیت کشسانی فوق العاده ای را دارا می باشد که می توانید با خیالی آسوده از آن در تمام محیط های خانگی، ویلایی و حتی کاری بهره ببرید بدون انکه آسیبی به بدنه وارد شود. علاوه بر این جنس ساختار دورنی این محصول از الیاف ابریشم با لایه های نسبتا ضخیم می باشد که باعث افزایش طول عمر و دوام تخت خواب شده است. به همین جهت تحمل وزن بالایی دارد و می تواند یک تخت خواب ایده آل برای جایگزین کردن با تخت های غیر بادی فلزی و چوبی باشد. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول به صورت استاندارد و یکنفره با ( طول : 197 سانتی متر، عرض : 97 سانتی متر و ارتفاع : 47سانتی متر ) برای تمام سنین با هر قد و اندازی ای ساخته شده. همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول که یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می آید معادل 137 کیلو گرم می باشد که کاملا ایده آل برای تمام مصرف کنندگان بوده و همه افراد می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.  در این راستا در رابطه با نوع وزن محصول لازم به ذکر است این تخت خواب یک نفره با وجود این ابعاد، فضای بسیار کمی را اشغال می کند زیرا در مواقع لزوم می توانید به سادگی آن را جمع آوری کرده و فضای اشغال شده را به محیط باز گردانید. وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 10 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد.

نحوه راه اندازی :

نحوه راه اندازی این کالای بادی به سادگی و خودکار انجام می شود، ابتدا کافیست سطحی صاف و بدون شی تیز را در نظر بگیرید سپس تخت خواب را از بسته بندی خود خارج کنید و آن را بر روی زمین پهن نمایید. در مرحله بعد سیم را از درون را از جای مخصوص بیرون آورده و آن را به پریز برق متصل میکنید دکمه ON را فشار دهید و بعد از آن گردونه را به سمت راست میچرخانید تا کاملا در مدت 5 دقیقه محصول پر باد شود . برای جمع آوری آن هم دکمه OFF را فشار میدهید و گردونه را به سمت چپ میچرخانید در همان تایم کاملا باد محصول وکیوم میگردد .

جمع بندی :

تخت بادی یک نفره سرمه ای از محصولات زیبا و محبوب در فروشگاه اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. جنس رویه این تخت خواب از PVC جیر یا همان مخمل ساخته شده که در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل خود از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد. تخت بادی یک نفره سرکه ای با برترین کیفیت و قیمت به همراه اقلام فوق العاده در این نمایندگی به فروش می رسد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...