تخت بادی یک نفره با پمپ 110 ولت بست وی

bestway 69031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره با پمپ 110 ولت بست وی محصولی ساده و زیبا می باشد که به دلیل رنگ منحصر به فرد خود دارای محبوبیت زیادی بین طرفداران خود می باشد .

تخت بادی یک نفره با پمپ 110 ولت بست وی دارای کیفیت مقاوم و جنس بدنه بسیار مستحکم می باشد که جنس بدنه آن از پی وی سی ضخیم سه لایه با رویه مخمل است . تحمل وزن این محصول بسیار بالا بوده و در مقابل صدمات احتمالی و فشار و انوع ضربات مقاوم خواهد بود . از این تخت خواب بادی می توان در محیط های خانگی و یا مسافرت های خود استفاده کنید برای انتخاب یک تخت خواب باید تمام مواردی که باعث جلب توجه شما می شود را در نظر بگیرید . طراحی این این محصول به گونه بوده که افراد سالمند ، بزرگسالان ، کسانی که دچار دیسک کمر و یا درگیر درد های عضلانی هستند بتوانند به راحتی از این کالا استفاده کنند .  با توجه به کم بودن متراژ برخی از منازل ، اصلا نگران نباشید این محصول دارای ابعاد بسیار مناسبی است و به دلیل وزن مناسبی که دارد به شما این امکان را می دهد که به سهولت این کالا را جا به جا کنید . پمپ باد برقی سرخودی که در کنار این محصول با دوام مشاهده می کنید به شما کمک می کند در هنگام استفاده از این کالا آن را باد کرده و یا در مواقع لزوم باد آن را خالی کنید . همچنین این شرکت برای حمل راحت تر کالا یک کیف حمل نیز برای شما ارسال خواهد کرد تا نگران جا به جایی به هنگام مسافرت و ... نباشید . درصورتی که می خواهید این تخت بادی فوق العاده را تهیه کنید می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس این محصول را سفارش دهید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید . 

 نوع  خانگی 
 طول 191 سانتی متر
عرض  97 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 تحمل وزن  140 کیلوگرم
جنس بدنه  pvc با رویه جیر
 پمپ دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول  bestway 69031

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...