تخت بادی یک نفره با بالش سر خود

bestway 67401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بالش دار دارای جنس بدنه بسیار مقاوم بوده و رویه آن از مخمل ضد تعریق می باشد. همچنین این تخت بادی دارای یک بالش سرخود می باشد که میتواند به عنوان تکیه گاه نیز استفاده شود .

تخت بادی یک نفره بالش دار با کیفیت بسیار بالا و جنس بدنه بسیار مقاوم و تخت خوابی بسیار مستحکم می باشد . جنس بدنه و قسمت زیرین آن از پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار است. جنس رویه این تخت خواب از مخمل ضد تعریق بوده و قابلیت طبی بودن تخت خواب را به ارمغان می آورد. همچنین این تخت بادی شامل یک پمپ باد برقی سر خود می باشد که قابلیت پر و خالی کردن باد محصول را بسیار آسان کرده است. این تخت بادی یک نفره دارای رویه مواج بوده که این هم کمک بسیاری به طبی بودن محصول می کند. همچنین گردش هوا در این تخت خواب با وجود اینگونه شیار ها به سهولت انجام می شود. ارتفاع این محصول بسیار مناسب بوده و همچنین بسته بندی آن ابعاد بسیار مناسبی دارد که برای مسافرت های خود می توانید از آن استفاده نمایید. این تخت بادی به همراه یک برچسب تعمیرات و یک ساک حمل می باشد که میتوان از آن برای جا به جایی محصول استفاده نمود. برای خرید این محصول با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و این تخت خواب را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای بالش بادی
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

تخت بادی یک نفره با بالش سر خود از مرغوب ترین و بروز ترین تخت خواب های بادی این شرکت معتبر و بنام می باشد که با کمترین هزینه و کیفیتی فوق العاده روانه بازار ایران شده است. این تخت خواب بادی دارای رویه ای از جنس PVC ضخیم و دو لایه می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت ساخت این محصول راحت می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی و ساخت اآرگونومی این تخت بادی به گونه ای است که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی از ارتفاع بالاتری برخوردار است و این عامل شباهت آن را به تخت های اسفنجی و فنری کرده است. همچنین رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج طراحی شده است که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و حسی همانند تخت های سنتی را برای شما به ارمغان می آورد. این تخت خواب زیبا در طرح و رنگ های مختلفی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان افراد بزرگسال خصوصا جوانان فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت بتوانید با خرید این تخت خواب ظاهر و دکوری بی نظیر را برای اتاق خواب های منازل، ویلا، سوئیت و... تداعی کنید. همچنین در بخش پایینی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و در کمترین ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی و همچنین تخلیه باد این محصول نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید.

جنس بدنه :

بعد از نوع طراحی و ظاهر محصول، بخش دیگری که بسیار مورد توجه مشتریان و خریداران تخت های بادی حتدز اهمیت است، جنس و کیفیت آن می باشد که به همین دلیل شرکت سازنده بخش رویه این تخت بادی یک نفره را از PVC ضخیم و 3 لایه تولید کرده است. که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد. همچنین در بخش های کناری و زیرین این محصول از پی وی سی طرح چرم نیز استفاده شده است تا استحکام محصول در برابر فشار و وزن بالا افزایش یابد. همچنین رویه سطح این تخت خواب بادی علاوه بر روکش مخملی و لطیف، به صورت مواج نیز طراحی شده است تا هنگام استراحت های طولانی گردش هوا آزادانه بین بدنه تخت و افراد در جریان باشد و قابلیت ضد تعریق بودن نیز داشته باشد. از همین رو این تخت خواب بادی یکنفره می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوای گرم باشد.

ابعاد ، وزن ، تحمل وزن :

ابعاد این تخت خواب بادی به صورت کاملا استاندارد و در اندازه های ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) تولید شده که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی از فضای بیشتری برخوردار است و از همین رو به خوبی می تواند نیاز های افرادی با وزن بالاتر را تامین نماید و بستری فوق العاده را برایتان به ارمغان آورد. همچنین وزن محصولات بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، که وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 6 کیلو گرم می رسد که این امر نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید. علاوه بر این قابلیت تحمل وزن در این محصول نیز به 136 کیلو گرم می باشد و به خوبی می تواند یک فرد بزرگسال را بدون هیچ فرو رفتگی بر روی خود تحمل کند.

جمع بندی :

این تخت خواب بادی یکی از محبوب ترین تخت های بادی موجود در فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تخت های بادی باز کند. جنس بخش رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی ضخیم می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد. همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی شکیلی که دارد به 6 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در  سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید. هم اکنون این تخت بادی یک نفره پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...