تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس

intex 67730

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس برای استفاده سنین جوان و بزرگسال

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2020 با امکانات بیشتر نسبت به سال های گذشته تولید شده تا رضایت مشتریان را همراه خود داشته باشد. بدنه این تخت خواب همانند بیشتر محصولات بادی، از PVC برزنتی با رویه جیر تهیه شده است که یکی از بهترین جنس های موجود در بین سایر اجناس در تولید محصولات بادی خصوصا تخت های بادی دارد که به همین جهت شرکت اینتکس برای ایجاد بستری راحت و لطیف، رویه این محصول بادی را از پارچه جیر یا همان مخمل تولید کرده است که این نوع ساختار قطعا در خواب افراد موئثر خواهد بود. گفتنی است در قسمت بدنه آن نیز یک پمپ باد برقی پرتوان و قوی نصب شده تا پس روشن نمودن آن عملیات پمپاژ در کمترین زمین ممکن اقدام به راه اندازی محصول نمایید، لازم به ذکر است این پمپ تخلیه هوای درون محصول را نیز انجام می دهد و تنها کافیست با کمی فشار به سطح تخت، باد درون آن را خالی نمایید. از ویژگی های مثبت این محصول، لایه های درونی آن می باشد که این طراحی علاوه بر تحمل فشار بالا، قابلیت طبی بودن به کالا بخشیده است تا استفاده آن را برای بیماران عضلانی و استخوانی فراهم آورد. همچنین این تخت بادی در دو مدل یک نفره و دو نفره نیز تولید شده که در صورت دلخواه می توانید نمونه دیگر آن را در سایت اینتکس مشاهده نمایید. علاوه بر این موارد در خصوص دیگر ویژگی های خوب این کالا می توان به پرتابل بودن و وزن سبک آن اشاره کرد که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا محصول خود را در صورت لزوم به حجم و ابعاد کوچک تبدیل نموده و با خود به مکان های مسافرتی حمل نمود. در صورت تمایل به تهیه این تخت خواب بادی یک نفره می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید نمایید.  

 نوع خانگی , سفری
 طول 190سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 تحمل وزن 135 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه  چسب تعمیر, کیف حمل
 کد محصول  intex 67730

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس از برترین تخت خواب های طبی تولید شده در سال 2020 می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای ایران شده است که به دلیل ساختار فوق العاده و مقاوم خود، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد. جنس رویه این محصول بادی به صورت مواج و طبی طراحخی شده که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد. در ادامه این نقد و برسی قصد داریم تا شما را با ین تخت بادی اینتکس آشنا کرده و به تحلیل آن بپردازیم.

طراحی و آرگونومی

همانطور که می دانید تمامی افراد در هنگام خرید به نکاتی مانند کیفیت، ظاهر، طراحی، مزیت ها و دوام کالا توجه بالایی می کنند. که بدون شک این تخت خواب بادی از جدید ترین نسل در میان تخت های موجود در نمایندگی اینتکس می باشد که با ظاهر وطراحی جدید و مدرن خود توانسته از ابتدای ورود به بازار ایران به فروش و محبوبیت بالایی دست یابد. همچنین شرکت سازنده این محصول علاوه بر ظاهر آن، با در نظر داشتن راحتی افراد در هنگام مصرف، با استفاده از امکانات و دست آورد های جدید آرگونومی این تخت خواب بادی را به صورت طبی و کاملا منعطف تولید کرده است تا استفاده کنندگان حس خوبی را در هنگام خوابیدن تجربه کنند. طراحی رویه مواج این کالا سبب ایجاد انعطاف و فرم پذیری بالایی در این تخت شده است تا هنگام فشار و دراز کشیدن بر روی آن، تمام اندام های شما را در بر گیرد تا علاوه بر ایجاد حس راحتی از درد های احتمالی در ناحیه گردن و کمر کاسته شود. همچنین این نوع ساختار باعث می شود هوا به خوبی بین بدن و بدنه تخت جریان یابد و از تعریق شما جلوگیری شود. 

جنس بدنه

از دیگر فاکتور های مهم در هنگام خرید محصولات بادی نوع جنس بدنه آن می باشد که در دوام و ماندگاری تخت بادی تاثیر بالایی خواهد داشت.  شرکت تولید کننده جنس بدنه و ضخامت این کالای بادی را به صورت لایه ای در بخش های بیرونی و درونی در نظر گرفته است.جنس اصلی استفاده شده در این محصول از پلاستیک پی وی سی بوده که این نوع اجناس به دلیل ساختار منعطف و مقاوم خود می تواند دوام بسیار بالایی در برابر فشار، ضربه، سایش و پوسیدگی ها داشته باشد. همچنین برای ایجاد زیبایی و طول عمر بیشتر کالا، شرکت بست در این تخت خواب از دو نوع روکش طرح چرم و جیر بهره گرفته است، که روکش طرح چرم علاوه بر زیبایی خاصیت انعطاف بسیار بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر وزن و فشار مقاوم باشد و روکش جیر یا همان مخمل در قسنت رویه محصول، باعث نرمی و لطافت کالا و همچنین جلوگیری از تعریق بدن در هنگام مصرف شود. البته لازم به ذکر است تخت های بادی همانطور که از نامشان پیداست ممکن است در اثر فشار زیاد و پرش های افراد بر روی آن دچار پارگی و سوراخ شدگی شوند، اما جای نگرانی نیت و شما می توانید بواسطه چسب تعمیراتی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریدارن خود قرار می دهد، اقدام به ترمیم و تعمیر محل آسیب دیده بپردازید. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس معادل (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 48 سانتی متر) بوده که ابعادی کاملا استاندارد برای استفاده یک شخص بزرگسال و بالغ خواهد بود. گفتنی است این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی تمام قسمت ها بطور همزمان باد خواهند شد. همچنین با توجه به این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 135 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای استفاده یک نفر با هر قد و اندازه ای خواهد بود. البته لازم به ذکر است در صورتی که کمی از باد این تخت بکاهیم تا 20 کیلوگرم نیز می توان به آن افزود.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این تخت بادی در ابتدا لازم است آن را روی سطحی صاف و عاری از هر گونه شئ تیز پهن کرده و سپس شروع به پر کردن هوای درون آن کنید. باد کردن این محصول به دلیل پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده در بخش فوقانی محصول سبب شده راه اندازی این محصول بادی به ساده ترین شیوه و در کمترین زمانن ممکن نصب و راه اندازی شود. که تنها کافیست آن را به برق شهری وصل کرده و اهرم پمپ را به سمت راست بچرخانید تا عمل باد زدن شروع شود. لازم به ذکر است این پمپ تا زمانی تخت شما را باد خواهد کرد که شکل کامل را به خود بگیرد پس از آن پمپ عملیان باد زدن را متوقف خواهد کرد. در صورتی که بخواهید بدنه این تخت را سفت تر کنید می توانید از پمپ های باد دستی استفاده نمایید. همچنین برای تخلیه باد بدنه هم کافیست اهرم را به سمت چپ بچرخانید تا عمل مکش باد به صورت کامل انجام شود. 

جمع بندی

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس از سری تخت خواب های بادی پر طرفدار و پر فروش این شرکت بوده که علاوه بر داشتن ویژگی های بسیار کارآمد در خود از وزن و حجم مناسبی نیز برخوردار است. محصولی فوق العاده که با کارایی فوق العاده و مزیت های بالای خود می تواند یک جایگزین خوب برای تخت های فلزی و یا چوبی در محل مورد استفاده شما باشد. شما می توانید این محصول را با داشتن 48 ساعت ضمانت تست و اقلامی همچون ساک حمل و چسب تعمیر توسط شرکت اینتکس خریداری کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...