تخت بادی یک نفره بالشدار بست وی

bestway 67628

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بالشدار بست وی محصولی با کیفیت و با دوام ، مناسب برای استراحت های روزمره ، قابل استفاده در داخل منزل و محل کار ، دارای وزن کم ، بدنه ای بسیار مقاوم و خاص ، با قابلیت شستشو توسط سایت معتبر اینتکس هم اکنون به فروش می رسد .

تخت بادی یک نفره بالشدار بست وی یکی دیگر از تولیدات مقاوم و دیدنی شرکت بست وی می باشد که با بهره گیری از بهترین و جدید ترین متد های ساخت و تولید سعی کرده تا یک تخت بادی زیبا را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . از این محصول تمام افراد با هر سن و سال و قدی می توانند استفاده کرده و از داشتن آن لذت ببرند . رویه این محصول به صورت مخملی و راحت و نرم ساخته شده است که در استفاده های طولانی مدت و یا در طول روز می توانید بدون کوچک ترین خستگی از این کالا بهره ببرید . همچنین رنگ این محصول هم به صورتی می باشد که کمتر در معرض کثیف شدن و یا آسیب پذیری قرار دارد و رنگی عامه پسند است . در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این محصول را می توانید برای سال های طولانی استفاده کنید چون افت کیفیتی ندارد که این عامل یکی از مهم ترین مواردی است که می توان در خصوص این محصول بیان نمود از دیگر مزایای این تخت بادی طبی می توان به این اشاره داشت که این کالا در مدت زمان بسیار کوتاهی پر می شود و اگر بخواهید آن را جمع کنید می توانید در 4 دقیقه این کار را انجام دهید . تمام این نکات در کنار قیمت فوق العاده این تخت خواب بادی سبب شده تا شما برای خرید این محصول ترغیب شده و آن را از طریق فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض  97 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  150 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه جیر
 پمپ  دارد
 کیف حمل دارد 
 کد محصول bestway 67628

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...