تخت بادی یک نفره آبی

coleman 18323

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,080,000
2,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره آبی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود توانسته تا به امروز به یکی از پر فروش ترین تخت های بادیموجود در نمایندگی سنتر اینتکس تبدیل شود.

تخت بادی یک نفره آبی از شیک ترین تخت های بادی تولید شده برای استفاده دائم در منزل، ویلا و سوئیت بوده که توسط شرکت کلمن با بالاترین کیفیت و طراحی عرضه به بازار ایران شده است. تخت های بادی از محصولات فوق العاده و بی نظیر می باشید که با دارا بودن ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، بهترین انتخاب برای جایگزین نمودن آن ها با تخت های فلزی و چوبی باشد. این تخت خواب بادی یک نفره با جنس بدنه ای مرغوب، از PVC تهیه شده است که این نوع اجناس علاوه بر کیفیت بالا و وزن کم، از انعطاف بالایی نیز برخوردار می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد تا این قابلیت به وجود آید تا به راحتی بتوانید این محصول را حمل و جا به جا نمایید. برای قسمت رویه این تخت خواب نیز روکش جیر در نظر گرفته شده که علاوه بر ایجاد بستری راحت و نرم، در برابر تعریق نیز مقاومت لازم را به همراه خواهد داشت، همچنین لازم به ذکر است به دلیل استفاده از لایه های فایبرتک در بخش درونی بدنه، از قابلیت کشسانی بالایی بهره مند می باشد. لبه های بادی و سطح مشبک آن نیز از دیگر ویژگی های مثبت این کالا به شمار می رود که تا عمل هواگیری در زمان استفاده به خوبی انجام شود و از حرکت های اضافی دور بماند. در دیواره افقی محصول نیز یک پمپ باد برقی مجزا و یک دریچه باد دستی تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهند داشت. این محصول بادی را می توانید هم اکنون به همراه 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از نمایندگی رسمی سنتر اینتکس با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید. 

 نوع خانگی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 تحمل وزن 137 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی 
 پمپ باد دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول  coleman 18323

تخت بادی یک نفره آبی محصولی ایده آل و راحت برای خواب و استراحت شما در محیط های خانگی و حتی محل کار می باشد. این تخت بادی یک نفره آبی با رنگ جذاب و دیدنی خود، علاوه بر ظاهر خاص و متفاوت خود از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. این محصول یک تخت خواب بادی بی نظیر است، چرا که با خصوصیات و ویژگی های خود جزو پر فروش ترین مدل های موجود در بازار قرار گرفته. در همین راستا قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل به بررسی کامل این محصول پرداخته و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

طراحی و ارگونومی

یکی از نکاتی که باعث شده این محصول جزء محصولات پر فروش این نمایندگی شود، نوع ساخت و طراحی آن می باشد که به صورت مستطیلی شکل، با رنگ بدنه ای خاص و پر طرفدار تولید شده است. در همین راستا در ارتباط با نوع طراحی این محصول نیز باید عنوان کرد که رویه اصلی این تخت خواب دارای خطوط موازی می باشد که این خطوط باعث شده تا فردی که بر روی این تخت به استراحت می پردازد نرمی و راحتی خاصی را تجربه کند. همچنین بخش روکش سطحی این محصول همانطور که در عنوان آن ذکر شده است از رویه آبی و مخملی تولید شده که به صورت یکدست بودن آن باعث شده شما عزیزان محصولی زیبا و فوق العاده ای را در اختیار داشته باشید. 

جنس بدنه

همانطور که می دانید پس از نوع ظاهری و طراحی محصول توجه بسیاری به نوع ساخت محصول و کیفیت جنس بدنه محصول خواهد شد. چرا که یکی از مهمترین عوامل مربوط به مقاومت، دوام و همچنین سازگازی با شرایط مختلف بوده که اهمیت زیادی به آن داده می باشد. به همین دلیل بسیاری از محصولات بادی و تخت های بادی از پلاستیک PVC برای ساخت محصولات خود بهره میبرند. زیرا علاوه بر کشسانی بالا، از مقاومت بالایی نیز برخوردارند که قادر است در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاومت بالایی را به عمل آورد. علاوه بر این موارد روکش استفاده شده برای این کالای بادی از نوع تمام مخمل بوده که شامل نشیمنگاه و همچنین قسمت کناره ها می شود. اما لازم به ذکر است قسمت زیرین آن از نوع PVC با روکش طرح چرم می باشد تا دچار پوسیدگی و سایش نشود. علاوه بر این همانطور که می دانید تمام محصولات بادی در برابر اشیای تیز حساس می باشند، به همین منظور یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت خواب بادی قابلیت تعمیر آن می باشد که شما می توانید در صورت صدمه دیدن اقدام به تعمیر تضمینی آن کنید.

ابعاد و تحمل وزن

در ارتباط با نوع ابعاد و اندازه این محصول بادی باید عنوان کرد که این تخت خواب بادی در سایز یکنفره تولید شده که به صورت (طول: 199 سانتی متر - عرض: 99 سانتی متر - ارتفاع: 46 سانتی متر) می باشد و می تواند به راحتی هر مصرف کننده ای با هر سنی را در خود جای دهد. البته در نظر گرفتن این ابعاد برای این محصول به گونه ای بوده که هنگام قرار دادن در مکان هایی مانند اتاق های خواب و یا نشیمن جای زیادی را نگیرد. اما در خصوص این تخت بادی تحمل وزن آن نیز از خصیات مهم آن می باشد چرا که تا وزن 136 کیلوگرم را به صورت استاندارد تحمل می کند. البته این تحمل وزن میتواند با خالی کردن مقداری از هوای درون محصول، تا 20 کیلوگرم به تحمل وزن این کالا اضافه شود.

راه اندازی و مراقبت

نحوه راه اندازی این محصول نیز مانند سایر تخت های بادی انجام می شود، اما نکاتی را باید در هنگام راه اندازی رعایت نمایید. به همین دلیل برای دوام و سالم ماندن محصول خود در ابتدا محل قرار گیری تخت بادی را تعیین کنید و محل را از هر گونه کثیفی و اشیاء تیز و برنده پاک کنید، چرا که این محصولات در برابر وسایل تیز و گرمایشی بی دفاع هستند و آسیب میبینند. سپس با وصل پمپ باد موجود به پریز برق و چرخاندن اهرم آن به سمت راست هوای درون محصول را پر کنید. البته باید عنوان کرد این پمپ باد برقی علاوه بر راه اندازی تخت خواب، قابلیت خالی کردن هوای درون را نیز دارد و کافیست اهرم را به سمت چپ بچرخاندید تا محصول بطور خوکار و در کمترین زمان تخلیه شود. 

جمع بندی

با توجه به توضیحات و نقد این محصول بادی در مطالب بالا، به محبوبیت و زیبایی این محصول پی می بریم و میبینیم که این محصول میی تواند جایگزینی فوق العاده با تخت خواب های چوبی و فلزی باشد، چرا که فضای کمتری را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل در تمام محیط های خانگی و مسافرتی می باشد. از این رو فروشگاه اینتکس، نمایندگی فروش محصولات و تخت خواب های بادی، این محصول مرغوب و با کیفیت را با صرف کمترین هزینه به همراه اقلا همراه در سبد خرید خود قرار دهید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...