تخت بادی یکنفره طبی با ارتفاع کم

bestway 67442

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یکنفره طبی با ارتفاع کم با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس، به همراه ضمانت تست و ساک حمل برای جا به جایی محصول به تمام مکان های خانگی و مسافرتی

تخت بادی یکنفره طبی با ارتفاع کم از سری محصولات جدید و ایده آل از برند شرکت بست وی می باشد که با طراحی و کیفیت فوق العاده خود توانسته از فروش بالایی در میان مشتریان و خریداران ان نمایندگی بدست آورد. این تخت خواب بادی وسیله ای است که با به دلیل ابعاد و وزن بسیار سبکی که دارد کاربرد بالایی داشته که و به همین واسطه می توانید آن را  در تمام محیط های خانگی و مسافرتی مورد استفاده قرار دهید، به همین جهت نیز می توان آن را بهترین انتخاب برای جایگزین نمودن تخت های ابری و فنری دانست که با کارایی و امکانات بیشتر می تواند بستری فوق العاده را برایتان فراهم آورد. این تخت بادی از مدل تخت های فایبرتک با الیاف ابریشمی ساخته شده است که این نوع ساختار برای استحکام و سفت شدن کالا بکار برده شده است که این عامل مقاومت کالا را در برابر فشار و وزن بالا اثبات خواهد کرد. همچنین رویه موج دار و عریض آن نیز محصول را طبی و راحت تر می نماید و به هنگام خواب و استراحت فضای نرم و منعطفی را در اختیار داشته باشید. 

جنس بدنه استفاده شده در این تخت خواب بادی نیز از نوع پی وی سی می باشد که در بخش های مختلف آن به صورت ضخیم، پارچه ای و طرح چرم تهیه شده است تا علاوه بر زیبایی کالا از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد. بخش رویه تخت از PVC جیر یا همان مخمل تهیه شده است که به شما حس بهتری را در هنگام خواب منتقل می کند و بخش زیرین و کناری آن نیز از PVC طرح چرم استفاده شده است که به صورت ضخیم و چند لایه برای ایجاد مقاومت کالا در برابر ضربه ، فشار، رطوبت و تحمل وزن بالا طراحی شده تا با خیالی آسوده در تمام محیط از این تخت خواب بادی مورد استفاده قرار دهید. همچنین به دلیل قابلیت پرتابل بودن، قابل حمل بودن، سبک و کم جا بودن این محصول، می توانید آن را در صورت دلخواه جهت استفاده های دائمی و یا کوتاه مدت در اتاق خواب، مسافرت و یا محل کار خود بهره ببرید. هم اکنون پس از مشاهده تصویر و برسی اطلاعات فوق، این محصول بادی را به همراه تخفیف ویژه و یک ساک حمل از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 تحمل وزن 137 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل  
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  bestway 67442

تخت بادی یکنفره طبی با ارتفاع کم از سری تخت های مدرن و جدید برای تمام سنین کودک و بزرگسال، با بدنه ای مقاوم و مستحکم از برند معتبر بست عرضه به تمام نقاط کشور ایران شده است. تخت های بادی از کاربردی ترین تخت های قابل حمل و راحتی می باشد که با وجود ویژگی ها و مزیت های فوق العاده خود توانسته جایگزین خوبی با تخت های غیر بادی شوند. چرا که انتخاب بستری مناسب برای خواب و استراحت های روزانه شما، می تواند بسیار مهم و ضروری در انرژی خواهد داشت تا روزی عالی و خوشی را بگذرانید. در ادامه به نقد و برسی این تخت بادی یکنفره طبی می پردازیم...

طراحی و ظاهر محصول

در ابتدای توضیحات این محصول بادی باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این تخت خواب بادی به مانند اکثر تخت های بادی شکل مستطیلی تولید شده است، البته انواع مختلف آن نیز در سایت اینتکس موجود می باشد که متوانید با مراجعه به آن تنوع های موجود را مشاهده نمایید. ساختار کلی این تخت را نیز همانطور که در تصویر نیز ملاحضه می کنید به صورت لایه ای با ابعادی استاندارد تهیه شده که به صورت شیار دار و مواج برای زیبایی بیشتر کالا طراحی و تولید شده است. البته باید عنوان کرد این نوع ساختار علاوه بر زیبایی کالا باعث طبی بودن آن نیز شده است، چرا که با وجود این نوع طراحی فشار بر روی اندام ها کاسته خواهد شد و با کاهش فشار بر روی اندام ها گردش خون در بدن به خوبی انجام میگیرد و این عامل از درد و گرفتگی عضلات به خوبی جلوگیری خواهد کرد. همچنین در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا آبی روشن و بخش های کناری آن هم از رنگ آبی تیره ساخته شده است که باعث ایجاد تضاد فوق العاده ای در تخت شده.

جنس بدنه

جنس بدنه این تخت بادی یک نفره نیز از نوع پلاستیک PVC با ضخامت استاندارد ساخته شده که دو نوع روکش نیز برای رویه آن استفاده شده است. روکش مخمل برای نشیمنگاه، که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای خواب و یا نشستن، از تعریق افراد نیز در هنگام استفاده های طولانی و مدت جلوگیری می کند. همچنین روکش طرح چرم نیز برای قسمت های کناری و زیرین آن استفاده شده که این نوع رویه برای مقاومت در برابر برخورد آب، سایش و پوسیدگی ها فوق العاده خواهند بود. لازم به ذکر است این بدنه می تواند در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد. البته از دیگر ویژگی های عالی این تخت خواب می توان به قابل شستشو بودن آن با مواد شوینده اشاره کرد. 

ابعاد و تحمل وزن

تخت یکنفره طبی با ارتفاع کم با ابعادی معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده یک فرد بزرگسال می باشد. باید عنوان کرد هنگامی که این تخت خواب را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده و به راحتی می توان آن را در هر مکانی جا به جا کرد. علاوه بر این یک ساک حمل نیز در کنار این محصول قرار داده شده تا این محصول را بیش از پیش آسوده تر حمل کنید. اما تحمل وزن این تخت با توجه به جنس بدنه و ابعاد خود به 137 کیلوگرم رسیده که ابعادی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود.

روش نصب

اگر دیگر محصولات بادی را در سایت مشاهده کنید متوجه خواهید شد که تمامی تخت های بادی به صورت خودکار، توسط یک پمپ باد متصل به بدنه راه اندازی و نصب می شوند. برای راه اندازی این تخت بادی نیز ابتدا باید محل مناسبی که عاری از هرگونه شئ تیز می باشد را انتخاب نموده و سپس تخت را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در مرحله بعد کافیست دو شاخه پمپ را به پریز متصل کرده و با روشن کردن آن هوای درون آن را در مدت زمان حدود 5 دقیقه پر نمایید تا آماده استفاده باشد. همچنین برای خالی کردن باد درون محصول نیز می توانید اهرم آن را به سمت چپ چرخانده و هوای درون آن را با کمی فشار بر سطح آن تخلیه نمایید.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره طبی با ارتفاع کم از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی از برند بست وی بوده که از ساختار بدنه مقاوم و مستحکمی از جنس پی وی سی تولید شده است. یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن پمپ برقی مجزا و قابلیت ضد تعریق بودن آن می باشد. علاوه بر این موارد این تخت از ساک حمل سرخود برخوردار بوده تا به راحتی این تخت را در آن جمع کرده تا به راحتی در هر مکان قابل حمل باشند. همچنین نمایندگی اینتکس این محصول را به همراه 48 ساعت مهلت تست و تعمیر، با کمترین قیمت عرضه به تمام نقاط کشور ایران کرده است که شما می توانید آن را به ساده ترین روش از طریق نمایندگی اینتکس به صورت آنلاین و حضوری خریداری کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...