تخت بادی کامفورت یک نفره دو رنگ

intex 67721

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,280,000
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی کامفورت یک نفره دو رنگ با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در سایت نمایندگی اینتکس با بهترین کیفیت به همراه ارسال سریع و رایگان

تخت بادی کامفورت یک نفره دو رنگ نمونه ای از تخت خواب های طبی، با ترکیب رنگی متفاوت به تازگی طراحی برای سنین کودکان و نوجوانان شده است که به دلیل ساختار بدنه با کیفیت و مقاوم، این تخت بادی را تبدیل به یک محصول پر فروش و محبوب در نمایندگی اینتکس کرده است . همچنین این کالای بادی بر خلاف سایر تخت خواب ها از ارتفاع بیشتری برخوردار بوده که با رنگ بدنه ای فوق العاده و جذاب باعث شده مطابق با تمام دکور و دیزاین اتاق خواب شما باشد . به علاوه توان تحمل وزن بالای این کالا در مقابل وزن بدنه کم آن از جمله نکات مثبتی بوده که مصرف کنندگان محترم را به رضایتمندی رسانده است، چرا که به دلیل حجم مناسب و انعطاف چذیری بالایی که دارد قابلیت جمع آوری در حجم کوچک را دارد و می توانید با خیالی آسوده در مسافرت های خود آن را حمل و حا به جا کنید. علاوه بر این رویه محصول نیز از لطیف ترین نمونه های تولید شده در تخت های بادی می باشد که به صورت مواج و مشبک برای سهولت گردش هوا بین بدنه محصول و مصرف کننده طراحی شده تا در هنگام استفاده محصول در طولانی مدت دچار تعریق نشوید . همچنین این تخت خواب بادی با برترین کیفیت از رویه ای به نام پی وی سی جیر و دو لایه ساخته شده است، که این جنس علاوه بر توان تحمل وزن بالا دارای نرمی و انعطاف بالایی بوده تا شخص مصرفه کننده در هنگام مصرف راحتی را احساس کند. لازم به ذکر است شرکت سازنده جنس کناره ها و کف محصول را از جنس PVC طرح چرم و ضخیم برای ایجاد مقاومت و دوام بیشتر تولید ساخته شده است. هم اکنون اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس یا از طریق سایت اینتکس یک خرید انلاین و مطمئن را تجربه کنید. 

 نوع خانگی
 طول199 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC  با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  intex 67721

تخت بادی کامفورت یک نفره دو رنگ از برترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که از محبوب ترین های موجود در مقایسه با تخت خواب های بادی مرسوم در نمایندگی به شمار می رود. از این رو می توان آن را یکی از بهترین گزینه های ممکن برای استفاده طولانی مدت در محل کار و تمام محیط های خانگی در منازل و ویلاها باشد. در ادامه به صورت کاملا جداگانه به خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این کالای راحتی خواهیم پرداخت.


طراحی و آرگونومی

طراحی و ظاهر این محصول به صورت یک نفره برای مصارف بزرگسالان و نوجوانان تولید شده است، که یکی از مهم ترین ویژگی های محصول به حساب می آید. چرا که با توجه به ویژگی های فوق العاده در این تخت بادی می توان آن را جزء گزینه ها برتر در فروشگاه اینتکس دانست. بخش کناری این محصول بادی دارای رنگ سفید بوده و کاملا مات است که زیبایی بسیاری را به آن ایجاد کرده است، همچنین رویه تخت نیز با رنگ آبی روشن با شبکه ای مشبک و مواج، ترکیبی فوق العاده و جذابی را برای این تخت خواب بادی تداعی کرده است. علاوه بر این باید عنوان کرد این سطح مواج قابلیت ضد تعریق بودن را به محصول بخشیده است، زیرا باعث جریان هوا بین بدنه تخت و بدن شخص مصرف کننده می شود و تعریق صورت نمی گیرد. لازم به ذکر است در قسمت بالایی رویه نیز یک برآمدگی جداگانه داشته که جایگزین بالش های سنتی به حساب می آید و می تواند در مسافرت از حمل بار اضافه جلوگیری کند. قسمت کناری تخت نیز از دو طبقه بادی نسبتا پهن ساخته شده که طراحی آنها تنها برای افزایش زیبایی تخت به شمار نمی رود و کاربرد مهمی در مقاومت و استحکام تخت در برابر فشار و ضربه دارد. قسمت زیرین آن نیز پس از استفاده بر روی زمین محکم می شود و دیگر دچار لغزندگی و فرو رفتگی نمی شود. 

جنس بدنه

پس از برسی در ارتباط با نوع طراحی و ظاهر محصول، نوبت به جنس بدنه این تخت بادی می رسد. چرا که جنس بدنه محصولات خریداری شده از موارد مهمی می باشد که تمام خریداران باید به آن توجه زیادی داشته باشند، زیرا در ردوام و مقاومت کالا تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت. این تخت نیز با ساختار دقیق و محکم خود، در هیچ یک از قسمت ها ضعف نداشته و در مجموع محصولی با کیفیت را برای استفاده به ارمغان آورده است. از همین رو ساختار اصلی بدنه این تخت خواب بادی تهیه شده از  PVC  با روکشی لطیف از جنس جیر و مخملی همراه با ضخامتی عالی و استاندارد می باشد که تاثیر بالایی در مقاومت و طول عمر این تخت داشته است. همچنین قسمت کناری و زیرین آن، از PVC طرح چرم بوده که باعث شد این کالا در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، سرما و گرما مقاوم باقی ببماند و دچار پوسیدگی و سایش نشود. اما بخش دیگر در ارتباط با نوع ساخت و بدنه این تخت خواب بادی می توان به ساختار داخلی این تخت خواب اشاره کرد، که از لایه های فوق العاده ضخیم و در عین حال منعطف در کنار هم قرار گرفته اند که مسئولیت شکل دادن به لایه های بالایی، مقاومت بدنه در برابر وزن بالا، انعطاف پذیری و... را بر عهده دارد. 

ابعاد و وزن

همانطور که در ابعاد و مشخصات محصول نیز ذکر شده است این محصول یک نفره می باشد. و ابعاد آن برابر با ( طول : 198سانتی متر ، عرض : 98سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که طبق استاندارد های بین المللی برای استفاده یک فرد بالغ مناسب می باشد.  این در حالی است که بدنه مستحکم و با کیفیت تخت نیز قادر است تا وزن های بالا را تا 140 کیلوگ را به خوبی تحمل کند که بی شک این تحمل بالا می تواند وزن تعداد نفرات بیشتری را متحمل شود. همچنین وزن کلی این تخت خواب بادی نیز 6 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را با استفاده از ساک حمل جابجا کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...