تخت بادی مواج یک نفره مشکی

intex 66706

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,280,000
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی مواج یک نفره مشکی مناسب برای اتاق خواب و محل کار، با قیمت ارزان و مناسب، ارسال درب منزل به صورت رایگان، همراه با ضمانت تست و تعمیر

تخت بادی مواج یک نفره مشکی نمونه ای از مدل های بی نظیر و راحت، با ظاهری مدرن و جدید، تولید شده توسط برند شرکت اینتکس، برای سنین بزرگسال و حتی بیماران عضلانی و استخوانی با بدنه ای کاملا طبی و ضد تعریق می باشد، که با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته فروش بالایی در بازار ایران بدست آورد. همانطور که ذکر شد ساختار مهم این محصول طبی بودن و همچنین قابلیت حمل آسان آن می باشد که آن را متمایز از تخت های چوبی و فلزی ساخته است، و می توانید به دلیل حجم کم و سبکی که دارد آن را در تمام مکان های مسافرتی همراه خود داشته باشید. علاوه بر این موارد از دیگر ویژگی هایی که در راحتی و طبی بودن این تخت بادی تاثیر دارد، نوع طراحی رویه آن می باشد، زیرا همان طور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید به صورت مشبک و مواج تولید شده است که این نوع طراحی باعث جریان یافتن هوا و در نهایت ضد تعریق شدن تخت خواهد شد. از سوی دیگر لازم به عنوان است شرکت اینتکس سعی داشته تا رنگ این محصول را مطابق با علایق و سلایق بسیاری از افراد تهیه نماید، چرا که رنگ یکدست مشکی آن سبب شده از این تخت خواب در تمام مکان های خانگی، با هر دیزاین و دکوری آن را وقف دهید و ظاهری شیک را برای اتاق خواب های خود تداعی کنید. همچنین بهره گیری از بدنه ای با جنس PVC نیز از دیگر موارد و نکات مهم در ارتباط با این تخت خواب خواهد بود، که عاملی مهم در دوام و ماندگاری کالا می باشد. البته باید عنوان کرد که روکش سطحی این تخت از جیر و بخش کناری و زیرین آن از روکش طرح چرم بهره گرفته شده است تا در برابر رطوبت، گرما، سایش و پوسیدگی مقاومت لازم را دارا باشد. لازم به ذکر است نصب محصول نیز به ساده ترین شیوه، به صورت خودکار توسط پمپ باد نصب شده بر روی بدنه امکان پذیر خواهد بود. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این تخت خواب بادی با قیمت ارزان و اقلام ویژه در سایت معتبر اینتکس اقدام نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC جیر 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  intex 66706

تخت بادی مواج یک نفره مشکی از محصولات ایده ال و با کیفیت از برند بزرگ و معتبر اینتکس، برای سنین بزرگسالان طراحی و تولید شده که به دلیل قابلیت های بسیار مهم خود توانسته از بهترین تخت خواب های موجود در این نمایندگی به شمار رود. این کالا در واقع با ساختار مقاوم و طبی خود نه تنمها بارای افراد بزرگسال، بلکه برای افرادسالخورده با  بیماری های عضلانی و استخوانی مناسب می باشد تا بتوانند با کمترین هزینه بتواندد یک تخت خواب طبی و راحت را در تمام محیط های خانگی و مسافرتی همراه خود داشته باشند. ویژگی های این تخت بادی را در ادامه برسی خواهیم کرد..

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تخت بادی همانند دیگر تخت خواب های بادی با ساختاری یکسان اما ظاهری متفاوت تولید شده که بخش اصلی و شکل آن به صورت مستطیلی بوده است. بدنه ای راحت و لطیف که هنگام استفاده راحتی فوق العاده ای را به مصرف کننده منتقل خواهد کرد. همچنین به منظور زیبایی و ایجاد نشیمنگاهی راحت برای جریان درست هوا بین بدن شخص و مصرف کننده، به صورت مواج موازی طراحی شده است. لازم به ذکر است همانطور که در تصویر نیز ملاحضه می نمایید قسمت فوقانی این تخت از یک برآمدگی برخوردار بوده که به عنوان بالش بادی نیز می توانید از آن بهره ببرید.  همچنین بخش مهم این رویه و نوع طراحی علاوه بر قابلیت زیبایی و طبی بودن، از تعریق افراد در هنگام استفاده های طولانی مدت جلوگیری خواهد کرد. البته رنگ محصول نیز از دیگر نکات مهم آن می باشد که به رنگ یکدست مشکی تولید شده که بر خلاف تخت هایی با رنگ روشن می تواند با تمام دکور و دیزاین منازل و محل کار شما مطابقت یابد و محلی شیک را برایتان تداعی نماید.


جنس بدنه

همانطور که می دانید پس از شکل ظاهر محصول، جنس بدنه نیز از مهمترین ویژگی های خرید هر گونه محصولات بادی محسوب می شود که در این کالا نیز اهمیت بسیار بالایی داده شده است. بدنه ای با جنس بسیار با کیفیت و همچنین با ضخامت بالا که می تواند برای چندین سال با مراقبت های ساده مورد استفاده قرار گیرد. جنس در نظر گرفته شده برای این محصول بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل می باشد. که روکش مخمل برای بخش رویه و نشیمنگاه و از روکش طرح چرم برای قسمت کناری و زیرین استفاده شده است که این نوع روکش علاوه بر زیبایی محصول، باعث مراقبت و دوام بیشتر کالا در برابر عوامل محیطی، رطوبت، دما و آب شود. همچنین روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه علاوه بر ایجاد سطحی نرم و لطیف، در برابر تعریق مصرف کننده نیز مقاومت خوبی داشته است. البته لایه های نگهدارنده داخلی این کالا نیز از PVC اما به صورت دو لایه و ضخیم تهیه شده که به شکل موازی و پشت سر هم در داخل آن قرار گرفته است تا پس از راه اندازی از فرو رفتگی و افت کالا جلوگیری شود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد تخت بادی یک نفره مشکی اینتکس با توجه به استاندارد های جهانی و متناسب با سنین بزرگسالان معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 47 سانتی متر) تولید شده است که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده یک فرد با هر قد و سایزی خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی کمی کمتر از تخت های غیر بادی جایگیری خواهد داشت. همچنین طبق این ابعاد، تحمل وزن این کالای بادی برابر 136 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای یک فرد خواهد بود. البته وزن اصلی این کالا قبل از راه اندازی 10 کیلوگرم می باشد که می توانید به سادگی توسط ساک مخصوص خود آن را به تمام مکان های دلخواه حمل و جا بجا نمایید.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمایید و سپس توسط پمپ باد برقی مجزا آن را به سادگی و بدون هیچ مشکلی توسط پمپ باد برقی نصب شده بر روی محصول راه اندازی کنید. این پمپ توسط برق شهری و چرخاندن اهرم آن به راست بکار می آید. لازم به ذکر است باد زدن این تخت تا زمانی ادامه میابد که شکل کامل را به خود گرفته و سپس بطور خودکار خاموش خواهد شد. همچنین برای خالی کردن باد این تخت نیز می توان نازل پمپ باد را در قسمت فوقانی آن قرار داده و به دریچه باد متصل کرد که در آن زمان باد بدنه را خالی خواهد کرد.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

تخت بادی دو نفره بست وی از ویژگی هایی همچون  پمپ بادی برقی سرخود با قابلیت دو کاره، ضد تعریق و طبی بودن، داشتن وزن مناسب و جمع و راه اندازی آن در مدت زمان کوتاه، جا به جایی و استفاده  محصول در محل کار، محیط خانه، ویلا و سوئیت ها، 48 ساعت ضمانت تست کالا، چسب تعمیر بابت تعمیر آسیب دیدگی های احتمالی کالا و... 

تخت بادی یک نفره مشکی اینتکس را می توانید هم اکنون از طریق سایت اینترنتی اینتکس و یا به صورت حضوری خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...