تخت بادی مخمل ضد آب اینتکس

intex 67952

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی مخمل ضد آب اینتکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته است تا الآن به یکی از پر فروش ترین تخت های بادی در بازار تبدیل شود .

تخت بادی مخمل ضد آب اینتکس با رویه ای مخملی و ضد تعریق بهترین گزینه برای استراحت روزانه شما بوده و قادر است تا وزن های بالا را به خوبی تحمل نماید . یکی از انتخاب های شما برای داشتن به فضای ایده آل و خواب کافی ، استفاده از این تخت بادی است . شما در طول روز به فضای کافی و یا یک اتاق خواب نیاز دارید ، تا به راحتی به کار های روز مره تان رسیدگی کنید و همچنین به فضایی برای خوابیدن و استراحت کردن نیز احتیاج دارید . این تخت خواب به دلیل طبی بودن برای افرادی که دچار دیسک کمر ، درد های عضلانی ، یا حتی سالمندان نیز مناسب است . این تخت بادی به دلیل رنگ ساده و مناسبی که دارد باعث شده است که نظر افرادی با سلیقه های خاص را هم جذب کند و این محصول به جایگاه خاصی در میان علاقمندان به تخت های بادی دست یافته است و دارای طرفداران زیادی می باشد . رویه ضد تعریق آن از جنس پارچه مخمل بوده که از نرمی و لطافت بی نظیری برخوردار می باشد . این تخت دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که در صورت وجود مشکل تعویض و یا تعمیر می شود . جنس بدنه این محصول از pvc سه لایه است که باعث استحکام بی نظیر این کالا شده است و همین ویژگی باعث شده است که در برابر انواع ضربات و فشار های احتمالی مقاوم باشد . این تخت را به کمک پمپ باد کنار تخت باد کنید و به وسیله کیف حملی که در اختیار شما قرار میگیرد به راحتی کالا را با خود جا به جا کنید . اگر قصد خرید این کالای منحصر به فرد را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید .  

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر
 عرض  102 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنهpvc تمام مخمل
 پمپ  دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول intex 67952

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...