تخت بادی طبی دو نفره آمریکایی

intex 30080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی طبی دو نفره آمریکایی از سری محصولات اینتکس می باشد که جنس آن از رویه مخمل است و همین باعث ضد تعریق بودن آن شده است تا افراد احساس راحتی بیشتری را تجربه کنند .

تخت بادی طبی دو نفره آمریکایی دارای روکش مخمل می باشد که کاملا ضد تعریق است و علاوه بر آن به زیبایی و منحصر به فرد شدن این کالا و همچنین به نرمی و لطیفی آن افزوده است و همچنین سطح کامفورت این کالا راحتی بسیاری را برای خریداران به ارمغان آورده است  شما می توانید این محصول را برای مدت زمان طولانی هم استفاده کنید بدون این که حتی کوچک ترین احساس خستگی و بدن درد داشته باشید . تخت بادی آمریکایی طبی به دلیل انعطاف پذیری بالا و مقاومت آن در برابر فشار و اجسام نوک تیز جزو برترین کالا های با دوام فروشگاه intex می باشد و سه لایه بودن این تخت ساختار بسیار مقاومی به آن داده است . این محصول دو نفره است و به دلیل استاندارد بودن ابعاد آن تا دو فرد بالغ با هر سایزی می توانند در آن احساس راحتی کنند این محصول به دلیل داشتن لایه های میانی و هم چنین استفاده از PVC با کیفیت میتواند افراد با وزن های بالا را نیز در خود جای دهد . این محصول ساک و چسب مخصوص تعمیرات هم دارد که از آن در صورت پارگی و یا هرگونه آسیب میتوان استفاده کرد . این محصول دارای ضمانت 48 ساعته برای آسوده خاطر شدن خریداران می باشد و هم چنین شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این کالای با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را سفارش دهید . 

 نوع  خانگی , اداری 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع    46 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلو گرم 
 جنس بدنه  PVC چند لایه و رویه مخملی
 نوع پمپ  پمپ بادی چند کاره 
 اقلام همراه  چسب تعمیرات , ساک حمل و نقل 
 کد محصول  intex 30080

   

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...