تخت بادی طبی برزنتی اینتکس

intex 64408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی طبی برزنتی اینتکس محصولی با کیفیت باور نکردنی از شرکت اینتکس و متناسب با هر سلیقه ای در چند سال اخیر وارد بازار شد و که کیفیت باور نکردنی و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .

تخت بادی طبی برزنتی اینتکس از سری محصولات پر فروش اینتکس می باشد این تخت بادی بسیار زیبا و شیک در عین سادگی ساخته شده است که با دیزاین زیبایی که دارد می توان آن را در هر قسمتی از منزل و یا محل کار با هر دکوراسیونی ست کرد و مورد استفاده قرار داد . تخت بادی طبی اینتکس با سطحی موازی و به همراه با بالش سر خود ساخته شده است این محصول از جنس پی وی سی چند لایه همراه با روکش مخمل و به صورت دو رنگ ساخته شده است . یکی از دلایل محبوبیت این تخت بادی قیمت فوق العاده مناسب آن همراه با کیفیت بالا می باشد و چون مواد داخلی این کالا بسیار مرغوب و با کیفیت است دارای طول عمر بالایی نیز می باشد و بسیار مقاوم در برابر هر گونه اجسام و اشیا نوک تیز نیز است . این تخت بادی به دلیل طبی بودن مناسب برای اشخاص سالمند و افراد با درد های عضلانی بسیار مناسب می باشد . رویه ی این تخت کاملا ضد تعریق می باشد و باعث می شود هوا به راحتی در آن جریان یابد . این تخت با پمپ باد برقی که دارد در حداقل زمان ممکن و به راحتی راه اندازی می شود این کالا به دلیل آسوده خاطر شدن خریداران عزیز گارانتی 48 ساعته ای نیز برای آن در نظر گرفته است پس شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را در فروشگاه سنتر اینتکس ثبت کرده و این کالای فوق العاده را تهیه کنید . 

 نوع خانگی و اداری 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سالنتی متر 
 ارتفاع  53 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلو گرم 
 جنس بدنه  رویه ی جیر ضد تعریق 
 نوع پمپ پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب همراه 
 کد محصول  intex 64408

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...