تخت بادی دو نفره Altimair

Altimair AATKRMFFV02

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
3,400,000
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره Altimair با کیفیت و ساختاری مقاوم برای جوانان و بزرگسالان با ارزان ترین قیمت و کارایی بالا به همراه خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به سراسر کشور

تخت بادی دو نفره Altimair از جدید ترین و محبوب ترین محصولات بادی تولید شده می باشد که به دلیل ساختار متفاوت و ساده خود، از بدو ورود با استقبال بسیار زیاد مشتریان همراه شده است که با ویژگی های مثبت محصول همچون طبی بودن و ساختار مستحکم آن باعث می شود که بتوانید این تخت خواب بادی را برای افراد بیمار با مشکلات استخوانی و عضلانی نیز مورد استفاده قرار دهید. به علاوه از مزایای مثبت این تخت خواب می توان به داشتن پمپ باد نصب شده بر روی بدنه اشاره کرد که این پمپ به صورت دو کاره عملیات تخلیه و راه اندازی محصول را انجام خواهد داد. از جهت دیگر این تخت خواب به دلیل انعطاف پذیری بالا، قابلیت حمل و جمع آوری در حجم و اندازه کوچک را برایتان فراهم می آورد تا بدین صورت بتوانید این محصول بادی را در مسافرت های خود نیز مورد استفاده قرار دهید. جنس بدنه محصول نیز از نوع پلاستیک پی وی سی با لایه های ضخیم و مقاوم تولید شده است که شرکت سازنده برای زیبایی و مقاومت بیشتر کالا، بدنه آن را از دو نوع روکش براق و مخمل تولید کرده است که این جنس بدنه نوعی از پلاستیک پی وی سی با ضخامت و کیفیت بالاتر بوده و می تواند به خوبی در برابر تعریق، رطوبت، سایش و پوسیدگی مقاوم باشند، همچنین  استفاده از لایه های الیاف شمعی یا همان فایبرتک در درون بدنه نیز موجب افزایش استحکام بدنه شده است تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده از این محصول در تمام محیط های دلخواه بهره ببرید. در صورت تمایل به خرید تخت بادی شما میتوانید به دفتر مرکزی محصولات بادی شرکت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و یا از طریق تماس تلفنی برای خرید و سفارش محصول اقدام نمایید .

 نوع خانگی, سفری 
 طول 203 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی طرح چرم
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول Altimair AATKRMFFV02

تخت بادی دو نفره Altimair از محبوب ترین تخت های بادی در نمایندگی اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای از جانب هواداران محصولات بادی رو به رو شده است. چرا که با داشتن ویژگی و مزیت های منحصر به فرد خود آن را از دیگر تخت های بادی و غیر بادی جدا کرده تا محصولی کامل و راحتی را در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم با بررسی این محصول شما را در خرید این تخت بادی راهنمایی کنیم.

طراحی و آرگونومی :

همانطور که می دانی تمامی تخت های یک نفره و دو نفره از ابعاد و ساختار مشابهی برخوردار می باشند، که این تخت خواب بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای بدنه ای مستطیلی شکل بوده. اما لازم به ذکر است بخش رویه این تخت خواب بادی برخلاف سایر تخت های بادی به صورت مواج نمی باشد، اما با این حال بهترین حالت را برای قرارگیری بدن افراد فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی  مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد. البته باید عنوان کرد در ساختار داخلی این محصول از الیاف طبی همراه با باد استفاده شده است که بهترین حالت را برای افراد بوجود آورد تا به هنگام مصرف راحتی و نرمی را به خوبی احساس کنند. گفتنی است بر روی بدنه این تخت بادی از پمپ باد سرخود استفاده شده است که با استفاده از آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید، که این پمپ باد در تخلیه باد کمک خواهد کرد. باید عنوان کرد به همراه این محصول برای شما خریداران عزیز یک عدد ساک حمل نیز ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید اقدام به حمل محصول به تمام مکان های مسافرتی کنید. 

جنس بدنه :

تخت بادی دو نفره Altimair همانند ساید محصولات بادی موجود در این شرکت از کیفیت خوبی بهره می برد، چرا که تمامی قسمت های این محصول بادی از PVC دو لایه تشکیل شده است که قسمت درونی آن نیز برای ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر کالا در برابر وزن های بالا و فشار وارده بر روی آن از لایه های PVC ضخیم و چند لایه تهیه شده. همچنین وجود لایه نرم مخملی بر روی سطح محصول، به همراه سطح مواج آن باعث شده است که در حین استفاده از این تخت بادی بدن عرق نکند. علاوه بر این جنس کف این تخت بادی نیز از روکش طرح چرم با لایه های ضخیم و بیشتری ساخته شده تا هنگام قرار گیری آن بر روی زمین دچار آسیب دیدگی و ساییدگی نشود. توجه داشته باشید این تخت خواب بادی دو نفره ابزاری برای استفاده در خارج از منزل نیز می باشد، با این تفاوت که باید توجه زیادی در مراقبت و  نگهداری آن داشته باشید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت بادی به اندازه های (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای تخت های بادی دو نفره که به راحتی تا دو نفر را در خود جای خواهد داد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز به صورت کاملا مناسب در نظر گرفته شده تا ظاهر و استاندارد های لازم آن حفظ شود. این محصول دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده که برای استفاده دو نفر مقداری بسیار مناسب خواهد بود، البته با کاهش باد درون محصول نیز می توانید تا 20 کیلو گرم به وزن آن بیافزایید. وزن بسته بندی این تخت بر خلاف تحمل وزن آن و همچنین با داشتن پمپ باد برقی سرخود 10 کیلوگرم می باشد که با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به راحتی می توانید آن را در هر مکانی حمل و جابجا کنید. 

جمع بندی :

این تخت خواب بادی دو نفره نمونه ای از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که در سال جاری با مناسب ترین قیمت روانه بازارهای جهانی شده است. تخت بادی دو نفره با اقلام و ویژگی های منحصر به فرد خود مانند وزن سبک و حجم کم ، ساک حمل ، ضمانت تست کالا ، راه اندازی آسان و سریع ، قابلیت تعمیر و داشتن چسب تعمیر به همراه قیمتی مقرون به صرفه در نمایندگی مرکزی اینتکس عرضه می شود که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق سایت اینتکس خریداری کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...