تخت بادی دو نفره کمپینگ اینتکس

intex 66711E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,600,000
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره کمپینگ اینتکس برای تمام سنین به همراه پمپ باد برقی و ساک حمل با بالاترین میزان طول عمر، خرید از نمایندگی اینتکس با تحویل درب منزل در تهران و شهرستان ها

تخت بادی دو نفره کمپینگ اینتکس از پرطرفدار ترین محصولات برند معتبر شرکت اینتکس می باشد که با توجه به نوع طراحی و ساخت آن مورد استقبال بسیاری از افراد، برای استفاده در مسافرت، محل کار و کمپینگ های کوتاه و طولانی مدت و... قرار گرفته است. این تخت بادی با ساختار مقاوم و منعطف خود قادر است بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار داده و به خوبی با بدن شکل بگیرد تا مانع از ایجاد خستگی و درد شود. رویه این محصول همانند اکثر محصولات بادی این شرکت از PVC ضخیم و دو لایه تهیه شده است است که برای ایجاد دوام و استحکام بیشتر کالا، روکش آن را دو نوع جنس متفاومت و مرغوب طرح چرم در بخش های زیرین و کناری محصول و روکش مخمل را در بخش رویه آن استفاده کرده اند، که لازم به ذکر است این روکش در عین دارا بودن نرمی و لطافت، از استحکام بالایی در برابر آسیب دیدگی های احتمالی مانند سایش و پوسیدگی ها برخوردار می باشد تا با آسودگی خاطر تمام بتوانید از این محصول در تمام محیط های دلخواه بهره ببرید و لذت یک خواب راحت را برای خود به ارمغان آورید. همچنین رویه مواج طراحی شده این کالا نیر از دیگر مزیت های این تخت خواب بادی به شمار می رود که می تواند بهترین انتخاب برای افراد سالمند و یا حتی کسانی که دچار درد های عضلانی هستند باشد، زیرا به دلیل گردش هوا بین بدن شخص و سطح تخت، افراد دچار تعریق و خستگی نخواهند شد. علاوه بر این با توجه به فضای کم موجود در برخی از منازل این تخت بادی طبی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد، به راحتی در محیط های خانگی و مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در صورت نیاز به آسان جمع آوری شود و فضای اشغال شده را به محیط بازگرداند. همچنین شرکت اینتکس برای حمل آسان تر این کالای بادی، یک ساک حمل نیز در نظر گرفته است تا در هنگام جابجایی مشکلی برای محصول و شما ایجاد نشود. هم اکنون برای خرید این تخت بادی می توانید از طریق سایت اینتکس اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 انتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرحدار و رنگی
 پمپ باد دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول  intex 66711E

تخت بادی دو نفره کمپینگ اینتکس از مجهزترین و با کیفیت ترین تخت های بادی موجود در فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال گسترده ای رو به رو شده است. این تخت خواب بادی دو نفره با ظاهره خاص و متفاوت، دارای رویه ای مواج است که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا درد در قسمت کمر به بدن شما دست ندهد. برای راه اندازی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی نیز در بخش بالایی این تخت خواب برای شما تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نمایید. البته در ادامه با دیپز ویژگی ها فوق العاده این محصول بادی آشنا خواهید شد.

طراحی و آرگونومی ساخت :

همانطور که میدانید تخت خواب های بادی دارای ساختاری مشابه و مطابق با استاندارد های جهانی می باشند تا شرایط ایده آلی را برای جای گیری دو نفر به روی خود فراهم آوردند تا به مانند تخت های فنری و اسفنجی عمل کنند. همچنین این تخت بادی در تست های انجام شده توسط برند تولید کننده، از خود مقاومت و استحکام بسیار بالایی را نشان داده است تا تضمینی بر خرید و رضایت مشتریان این محصول بادی باشد. رویه این تخت بادی علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد که بهترین حالت را برای قرار گیری بدن فراهم می کند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن دست ندهد. این تخت بادی کمپینگ در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

جنس بدنه :

پس از برسی شکل ظاهری و نوع طراحی این تخت خواب بادی، جنس بدنه آن می باشد. که شرکت سازنده برای زیبایی و حفظ دوام کالا محصول را از PVC ضخیم و دو لایه با دو نوع روکش جیر و طرح چرم تولید کرده است تا محصول از ضخامت و کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. این جنس از محبوب ترین جنس ها در میان هواداران محصولات بادی و تولید کنندگان می باشد به صورت متداول در تولید محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که استفاده از این نوع روکش باعث شده این تخت خواب محلی نرم و راحت برای خواب باشد و تمام سنین بدون هیچگونه خستگی و درد بتوانند از این محصول بادی بهره ببرند. رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تخت عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود. همچنین برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم و دو لایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده آن دارد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت بادی مطابق با استاندارد های بین المللی برابر ( طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 40 سانتی متر ) بوده که ابعادی استاندارد برای استفاده دو نفر می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی برابر با 273 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به راحتی می تواند وزن دو نفر بالغ را بر روی خود نگهداری کند. همچنین وزن خود محصول 5 کیلو گرم می باشد که شما می توانید به وسیله ساک حمل به راحتی و بدون هیچ مشکلی محصول را به تمام مکان های مسافرتی حمل و جا بجا نمایید.

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات :

همانطور که در بخش اول توضیحات محصول اشاره شد این تخت خواب بادی بادی دو نفره دارای پمپ باد سرخود می باشد تا خریداران و مصرف کنندگان بتوانند به سهولت و به سرعت تخت بادی خود را راه اندازی کنند. البته لازم به ذکر است اکثر تخت خواب های بادی اینتکس به مانند این مدل دارای پمپ های باد برقی بوده تا این محصولات بادی بزرگ را بتوانند بدون دردسر راه اندازی کنند. همچنین باید عنوان کرد بهتر است در هنگام نصب و راه اندازی محصول آن را در یک سطح مسطح و عاری از اشیای تیز قرار دهید تا به بدنه تخت آسیبی نرسد. علاوه بر این در صورت آسیب دیدگی های جزئی شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص تخت بادی، محصول خود را به آسانس و ساده ترین روش تعمیر نمایید و مجدد مورد استفاده قرار دهید. البته پارگی در تخت های بادی تعمیرات به مراتب سخت تر داشته و یا حتی قابل تعمیر نباشند.

جمع بندی :

اگر به دنبال تخت سبک و قابل حمل هستید که دارای ابعاد بزرگ و کافی برای استفاده دو نفر بزرگسال باشد، تخت خواب بادی دو نفره کمپینگ اینتکس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. هم اکنون شما می توانید این تخت بادی را با قیمت مناسب به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...