تخت بادی دو نفره چند کاره کامفورت

intex 67719

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره چند کاره یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد . این محصول بهترین جایگزین برای تخت خواب های فلزی و چوبی هستند و با توجه به این که تخت ها فضای زیادی را اشغال می کنند داشتن تختی که بتوان آن را به راحتی جا به جا و یا جمع آوری کرد می تواند بسیار کاربردی باشد .

تخت بادی دو نفره چند کاره با سطحی موازی همراه با بالش سر خود محصولی با کیفیت از فروشگاه معتبر اینتکس می باشد این تخت بادی زیبا و بسیار شیک در عین سادگی ساخته اند و همین یکی از دلایل محبوبیت آن بدل شده است دومین دلیل محبوبیت این محصول هم قیمت فوق العاده مناسب آن است . دلیل سوم مربوط به کیفیت این کالا است که بسیار مرغوب است به علاوه در نظر داشته باشید که این تخت خواب بادی طول عمر بسیار بالایی نیز دارد . اگر در منزل شما افراد سالمند زندگی می کنند که از ناراحتی های عضلانی رنج می برند توصیه ما به شما این محصول با کیفیت می باشد از ویژگی های منحصر به فرد این کالا می توان به سبکی فوق العاده , نرمی و راحتی استاندارد , قابل حمل بودن جهت مصارف گوناگون در مکان های مختلف , هزینه پایین و کیفیت بالای آن , ضد تعریق بودن رویه ی آن , اشاره کرد . این تخت به وسیله پمپی که در قسمت سری خود قرار دارد در کمترین زمان راه اندازی می شود این کالا برای راحت بودن خیال خریداران دارای گارانتی 48 ساعته می باشد . لایه های میانی این محصول از پی وی سی سخت ساخته شده که باعث انعطاف پذیری بالای این کالا نیز شده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی سنتر اینتکس این محصول بت کیفیت را تهیه کنید .

 نوع  خانگی و اداری 
 طول  208 سانتی متر 
 عرض  162 سانتی متر 
 ارتفاع  46 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلو گرم 
 جنس بدنه  رویه ی جیر ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 67719

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...