تخت بادی دو نفره مواج خانگی

Air Mattress B01IA86QYW

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
3,700,000
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مواج خانگی دارای ساختاری منعطف، تحمل وزن بالا، راه اندازی آسان، گارانتی تست سلامت و ارسال رایگان به تهران و شهرستان

تخت بادی دو نفره مواج خانگی از محصولات پر طرفدار و بسیار محبوب در نمایندگی اینتکس می باشد که با طراحی فوق العاده و طبی، یک گزینه عالی برای بزرگسالان و افراد سالخورده با مشکلاتی همچون آرتروز گردن و دیسک کمر می باشد. همانطور که می دانیم ارگونومی ساخت هر محصول، در واقع زمینه ساز اولیه برای رضایمندی مشتریان عزیز می باشد، چرا که ظاهر محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده تا علاوه بر زیبایی از راحتی آن نیز لذت برده شود. این تخت بادی دو نفره به صورت مستطیلی شکل، با رویه مواج و مشبک تهیه شده که به دلیل سهولت در گردش هوا بین شخص مصرف کننده و تخت، بدنه آن کاملا ضد تعریق بوده و می توان برای استراحت های طولانی به راحتی از آن بهره گرفت تا لذت یک خواب آرام را به همراه این تخت بادی تجربه نمایید. از دیگر ویژگی های مثبت این کالا می توان به نحوه راه اندازی و جمع آوری آن در حجم کوچک اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است نصب و جمع آوری کالا دچار افت کیفیت آن نخواهد شد و می توانید با خیالی آسوده محصول را تنها با مقداری فشار بر سطح بدنه خالی نمایید و مجدد از طریق پمپ باد برقی پر توان تعبیه شده در قسمت بدنه تخت، به سرعت نصب و راه اندازی کنید. از سوی دیگر علاوه بر شکل ظاهری و نوع طراحی محصولات، افراد در قبال پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی با دوام و طول عمر بالا را نیز خواهند داشت، که شرکت سازنده بدنه این محصول بادی را با در نظر گرفتن این موارد، از پی وی سی با رویه جیر تولید کرده است که این نوع روکش از بادوام ترین و مقاوم ترین اجناس موجود در تولید محصولات بادی می باشد که به دلیل محکم بودن و انعطاف پذیری بالا، از تحمل وزن بسیاری برخوردار می باشد و می توانید با خیالی آسوده آن را انتخاب و در سبد خرید خود قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است در داخل بسته بندی این تخت خواب بادی یک عدد برچسب تعمیر جهت ترمیم آسیب دیدگی های احتمالی و یک ساک حمل قرار داده شده است تا در مشکلی از بابت جا به جایی محصول نداشت باشید. هم اکنون می توانید این تخت خواب بادی را با داشتن 48 ساعت مهلت تست و قیمتی مناسب از نمایندگی اینترنتی اینتکس خریداری کنید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر 
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC ضخیم
 پمپ برقی (سرخود)
 ساک حمل دارد
 کد محصول  Air Mattress B01IA86QYW

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...