تخت بادی دو نفره مشکی بست وی

bestway 67403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مشکی بست وی در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی و تخت های بادی، با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور

تخت بادی دو نفره مشکی بست وی از بهترین و راحت ترین تخت بادی های موجود در نمایندگی اینتکس می باشد که توسط برند بست وی با بهترین اقلام و کیفیت تولید و عرضه شده است تا لذت یک خواب آرام بخش و راحت را به شما خریداران عزیز نوید دهد. این تخت خواب بادی با وزن سبک و حجم کوچکی که دارد قابلیت پرتابل بودن و جا به جا شده را نیز دارا می باشد و با رنگ فوق العاده یکدست مشکی خود می توان فضایی مدرن را برای اتاق خواب ها و محیط های ویلایی شما تداعی کند. همچنین شرکت سازنده برای راحتی مصرف کنندگان در هنگام جا به جایی این تخت خواب، یک ساک حمل در کنار بسته محصول قرار داده است که می توانید با استفاده از آن محصول خود را به تمام مکان های مسافرتی همراه خود داشته باشید. این تخت خواب بادی از PVC ضخیم با رویه جیر و با استفاده از طراحی های روز دنیا تهیه شده است، و به همین جهت سطوحی بسیار نرم و انعطاف پذیر را برای افراد فراهم کرده که علاوه بر زیبایی دوام بسیار عالی را در برابر فشار ، ضربه ، تحمل وزن، رطوب و... دارد. همچنین رویه جیر تخت سبب افزایش ضخامت سطح محصول شده است که با طراحی مواج نیز انعطاف تخت را حدود زیادی بالا برده و در هنگام خوابیدن و نشستن بر روی کالا، احساس بهتری را داشته باشید، لازم به ذکر است این رویه می تواند گردش خون را بهبود ببخشد و از عرق کردن بدن جلوگیری نماید. در ارتباط با راه اندازی محصول نیز کافیست از پمپ باد سرخود روی بدنه استفاده نمایید، که به صورت برقی و با چرخاندن اهرم گرد روی آن به سمت راست عملیات پمپاژ را آغاز می کند. شما می توانید این محصول بادی را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی مت
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  bestway 67403

تخت بادی دو نفره مشکی بست وی از تخت های بادی تولید شده توسط برند بست وی، که در سال جاری با جدیدترین و مدرن ترین طراحی و کیفیت روانه بازارهای جهانی شده است. از سوی دیگر از کیفیت ساخت بسیار بالایی با بدنه ای  از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل تولید شده است که این نوع اجناس از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشند که به طور کلی سبب آسودگی خاطر شما از بابت طول عمر و دوام کالا می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم...

طراحی و آرگونومی :

طراحی و ساخت این تخت خواب بادی دو نفره به صورت مواج تولید شده که این نوع طراحی یکی از مهمترین ویژگی های مثبت این محضصول به شمار می آید، چرا که علاوه بر قابلیت طبی شدن کالا از خاصیت ضد تعریق بودن نیز بهره مند می باشد. از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد. از سوی دیگر این طراحی و آرگونومی طبی می تواند بهترین حالت را برای قرار گیری بدن شما فراهم آورده است تا به هنگام استفاده در طولانی احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد. همچنین لازم به ذکر است این محصول بادی با پمپ باد سرخود دو کاره و یک عدد ساک حمل برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید تخت بادی را جا به جا کرده و از همین رو بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز می تواند به حساب بیاید.

جنس بدنه :

از دیگر مزیت های فوق العاده این کالای بادی جنس رویه استفاده شده در آن می باشد، که از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است. PVC ها به دلیل ضخامت و مقاومت بالا، از کیفیت و استحکام بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری که دارد برخوردار می باشند. از همین رو تولید کنندگان محصولات بادی برای رضایت مشتریان و کیفیت محصولات خود، از این جنس استفاده می کنند که یکی از محبوب ترین جنس ها در میان هواداران محصولات بادی و همچنین تولید کنندگان است. البته لازم به ذکر است در بخش های کناری و زیرین این تخت خواب بادی از  پی وی سی طرح چرم و دو لایه استفاده شده است که تا استحکام محصول بیش از پیش افزایش  داده شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تمام تخت خواب های بادی و غیر بادی، توسط استاندارد های جهانی و با توجه به ظرفیتی که شامل می شوند  طول، عرض و ارتفاع آن را تعیین می کنند. از این رو تخت بادی دو نفره مشکی بست وی به اندازه های ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که دارای فضای ایده آلی برای استفاده دو فرد بزرگسال با هر قد و اندازه ای است. همچنین قابلیت تحمل وزن نیز از دیگر ویژگی های کلیدی محصولات بادی به شمار می آید که در هنگام خرید، به آن توجه ویژه ای خواهد شد، بنابراین قابلیت تحمل وزن در این تخت خواب بادی برابر با 275 کیلو گرم  در نظر گرفته شده است که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است وزن این محصول به همراه بسته بندی قابل حملی که دارد به 9 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد که با توجه به قابل حمل بودن آن، می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید.

جمع بندی :

تخت بادی دو نفره مشکی بست وی از ایده ال ترین و با کیفیت ترین تخت های بادی بتولید شده برای بزرگسالان و نوجوانان می باشد که توسط برند بزرگ بست وی، با ویژگی و مزیت ها فوق العاده تولید و روانه بازار ایران شده است. این تخت بادی با داشتن اقلامی همانند چسب تعمیر، ضمانت تست، وزنی سبک و قابل حمل، جنس بدنه مقاوم، ساک حمل و پمپ باد سرخود می تواند یک محصول کامل و عالی برای اسنفاده در اتاق خواب، محل کار و ویلاها باشد. شما می توانید هم اکنون جهت خرید و سفارش این کالای بادی با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس اقدام به خرید آن کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...