تخت بادی دو نفره مشبک طبی

bestway 67432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
3,700,000
3,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مشبک طبی به صورت اینترنتی و حضوری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس به همراه برچسب به فروش می رسد.  

تخت بادی دو نفره مشبک طبی یکی از جذاب ترین و در عین حال شکیل ترین محصولات موجود در فروشگاه می باشد که به خاطر داشتن رنگ بندی بی نظیر و همین طور طراحی راحت و منحصر به فرد خود مشتریان زیادی را جذب خود کرده است و می تواند بهترین گزینه برای منازل و مکان های مسافرتی شما باشد. از ویژگی های مثبت این تخت می توان به داشتن کیفیت و ساخت آن اشاره کرد، که شرکت سازنده برای جلب رضایت مشتریان خود و راحتی افراد در هنگام استفاده، بدنه آن را از جنس لطیف و و مرغوب PVC طراحی کرده است. پی وی سی ها علاوه بر زیبایی از اجناس با کیفیت و مقاوم می باشند که در کنار نرمی بالا، از انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار می باشند که تمام مصرف کنندگان پس از تست و استفاده آن، شاهد عملکرد فوق العاده این تخت خواب بادی بوده اند. لازم به ذکر است برای زیبایی بیشتر و مقاومت کالا رویه و بخش کناری محصول را از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم استفاده شده است تا محصولی لطیف و با دوامی را در اختیار داشته باشید. همچنین بر روی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد برقی سرخود نیز تعبیه شده است تا دیگر نیاز به پمپ باد دستی و هزینه جداگانه نداشته باشید، لازم به ذکر است این پمپ باد به صورت دو کاره عمل می کند و می تواند عمل تخلیه و نصب را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. هم اکنون می توانید تخت بادی دو نفره طبی را با برترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول bestway 67432

تخت بادی دو نفره مشبک طبی از مدل های جدی و ایده آل برای بزرگسالان می باشد که از ویژگی ها و مزیت های بسیاری برخوردار بوده است که می تواند نظر هر شخصی را به سوی خود جلب کند. یکی از این ویژگی های این تخ خواب بادی دو نفره رویه آن می باشد که از رنگ و جنس های متفاوت ساخته شده است. همچنین از دیگر مزیت های فوق العاده این محصول بادی پمپ برقی سرخود بر روی بدنه است که باعث می شود بتوانید این تخت بادی کاملا را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرده و استفاده کنید. در ادامه و با بررسی این محصول با ویيگی های کامل آن آشنا خواهید شد.

طراحی و ساخت

ساختار ظاهری این تخت بادی پس از زمان تولید و عرضه آن به بازار بسیار قابل قبول و رضایت بخش در میان خریداران و مصرف کنندگان بوده است. چرا که این محصول با توجه به طراحی ساده و شکیلی که دارد می تواند در بسیاری  از محل های مختلف مانند: اتاق خواب، ویلا، سوئیت، مسافرت، چادر، و اتاق های مهمان مورد استفاده قرار گیرد. چرا که این محصول به دلیل حجم کم و راه اندازی آسان برای هر مکان و زمانی کاربردی خواهد بود. رویه این تخت خواب بادی همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد به صورت مخملی و لطیف تولید شده که علاوه بر زیبایی، می تواند از تعریق افراد نیز به هنگام مصرف جلوگیری کند. البته ویژگی های دیگری همچون مواج بودن رویه آن که به صورت موازی می باشد از دیگر عواملی می باشد که از تعریق هنگام خواب جلوگیری می کند، زیرا این نوع طراحی باعث جریان یافتن هوا بین بدن شخص و بدنه تخت می شود.  همچنین در بخش کناری این محصول پمپ باد برقی نیز قرار داده شده است تا راه اندازی و نصب محصول به آسانی صورت گیرد. 

جنس بدنه

جنس بدنه این تخت خواب بادی دو نفره به صورت کامفورت و طبی ساخته شده که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد. همچنین رویه این محصول از PVC جیر یا همان مخملی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای نیز است. علاوه بر آن برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با مشخصات فیزیکی این محصول باید عنوان کرد این تخت خواب بادی به صورت کاملا مناسب و استاندارد تولید شده که می تواند برای دو شخص بزرگسال مفید واقع شود. بخش اصلی این بادی نیز که شامل اندازه و ابعاد آن می شود دارای طول 203 سانتی متری و عرض 152 سانتی متری می باشد که با ارتفاعی مناسب 46 سانتی متری و نسبتا بلند خود می تواند با تخت خواب های غیر بادی چوبی و فلزی رقابت کند. این تخت بادی با ویژگی هایی که دارد و با توجه به ساختار بسیار خوبی که دارد تنها 8 کیلوگرم وزن داشته و می تواند تا وزن بیش از 230 کیلوگرم را نیز به سادگی تحمل کند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تخت خواب بادی در ابتدا لازم است تا محل کاملا صافی را برای آن پیدا نمایید تا صدمه ای به محصول وارد نشود. در مرحله بعد محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محلی که انتخاب کرده اید پهن کنید. سپس توسط سیم دوشاخه پمپ باد، آن را به برق شهری متصل کرده تا به صورت خودکار شروع به باد کردن کند. در صورت عدم دسترسی به برق می توانید با خریداری جداگانه پمپ باد دستی تشک را باد کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی

تخت بادی دو نفره مشبک طبی محصولی با دوام و زیبا، دارای روکش کامفورت و طبی، مناسب برای استفاده بیماران و تمامی بزرگسالان، که قابلیت استفاده در تمام مکان های خانگی و مسافرتی را فراهم ساخته تا خریدی کامل و لذت بخش را تجربه کنید. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالای بادی دو نفره را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...