تخت بادی دو نفره مشبک با پمپ 110 ولت

bestway 67460

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,580,000
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مشبک با پمپ 110 ولت ارزان و مقرون به صرفه، با دوام و مقاوم، قابل استفاده در اتاق خواب، ویلا، سوئیت، هتل و...

تخت بادی دو نفره مشبک با پمپ 110 ولت از سری تخت بادی های با کیفیت و پر طرفدار از برند بست وی می باشد که در سال جدید میلادی با ظاهر و ساختاری مدرن تولید و روانه بازار ایران شد. این تخت خواب بادی از PVC طرح چرم و مخمل ساخته شده است که این نوع اجناس به دلیل قابلیت کشسانی و دوام بالا، در بسیاری از محصولات بادی بکار برده شده است و به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا، فشار، ضربه، رطوبت، دما و... مقاوم باشد. البته لازم به ذکر است لایه های پی وی سی استفاده شده در این تخت بادی از ضخامت بالایی برخوردار بوده و در سطح آن نیز از یک لایه مخملی یا جیر استفاده شده است تا رویه تخت نرم و لطیف عمل کند و حس خوشایندی را به مصرف کننده منتقل دهد. علاوه بر این موارد از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تخت بادی می توان به رویه مواج آن اشاره کرد، که عاملی مهم در طبی بودن تخت بادی می باشد، زیرا از رویه کامفورت یا مواج بر خوردار می باشد تا کالا بتواند به راحتی فرم بدن را در هنگام دراز کشیدن افراد به خود بگیرد و از فشار وارده بر اندام ها جلوگیری کند. باید هنوان نمود در قسمت بدنه این تخت بادی یک پمپ باد برقی بوده که به صورت سرخود تعبیه شده است و شما می توانید تنها با اتصال آن به برق، پمپ را روشن کرده و راه اندازی کنید. شما می توانید این محصول را به همراه چسب تعمیر، ساک حمل و 48 ساعت گارانتی تست از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کرده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

 نوع سفری, خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتافع 38 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی 
 پمپ باد دارد
 ساک حمل دارد 
 کد محصول  bestway 67460

تخت بادی دو نفره مشبک با پمپ 110 ولت از تخت های بادی محبوب و با کیفیت می باشد که به تازگی با برترین نوع طراحی همراه با قیمتی مقرون به صرفه تولید و روانه بازار جهانی شده است. این تخت بادی با داشته رویه ای مقاوم و سبک، قابلیت تحمل وزنی بالا به محصول بخشیده که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد. باید عنوان نمود به همراه این محصول بادی یک عدد برچسب تعمییرات و ضمانت تست کالا برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که در صورت بروز مشکل توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید. در ادامه با تحلیل و برسی این تخت بادی شما را با دیگر خصوصیات و ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد.

طراحی و آرگونومی ساخت :

این تخت بادی همانطور که در تصویر آن قابل مشاهده می باشد دارای رویه ای روشن طراحی شده که در بخش های کناری آن نیز از همان رنگ اما با جنس و کیفیتی متفاومت ساخته شده است، که همین عامل باعث شده محصولی فوق العاده با ظاه ری زیبا را در اختیار داشته باشید. البته لازم به ذکر است به دلیل رنگ روشن این تخت بادی شما می توانید از آن در تمام محیط های خانگی، مسافرتی، اتاق مهمان، محل کار و.. مورد استفاده قرار دهید چرا که میتواند ظاهری مدرن و زیبایی را مطابق با انواع رنگ ها ایجاد کند. از دیگر خصوصیات ظاهری این کالای بادی میتوان به بخش رویه و ارگونومی آن اشاره کرد که به صورت طبی و کاملا انعطاف پذیر طراحی شده چرا که به صورت مواج و مشبک بوده و این نوع ساخت به دلیل فرم پذیری بالا از درد و خستگی های احتمالی بدن جلوگیری خواهد کرد. البته لازم به ذکر است با وجود این طراحی جریان هوا میان بدن مصرف کننده و تخت در گردش بوده که باعث می شود به هنگام خواب دچار هیچگونه تعریق نشوید. لازم به ذکر است که در بخش افقی این تخت بادی یک پمپ باد برقی سرخود متصل شده تا دیگر نیازی به پمپ باد های جداگانه و گران قیمت نداشته باشید و با استفاده از آن بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی محصول کنید. 

جنس بدنه :

جنس بخش رویه این تخت خواب بادی دو نفره به مانند سایر محصولات بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که این جنس به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا، مقاومت بسیار بالایی را نیز در برابر فشار و ضربه دارد که با توجه به مواج بودن رویه این آن نیز یکی از خصوصیات کاربردی آن ضد تعریق بودن می باشد. علاوه بر این رویه این تشک بادی با توجه به ساختار استانداردی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد. همچنین در بخش های کناری این محصول بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین سایش و پوسیدگی در اثر عوامل محیطی دارد تا بتوانید با خیالی راحتی از آن در تمام مکان های خانگی و مسافرتی بهره ببرید. لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس برای آسودگی خاطر شما عزیزان این تخت خواب بادی را به همراه چسب تعمیر برای تعمیر آسیب دیدگی های جزئی عرضه کرده است. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

از دیگر آیتم های مهم در ارتباط با این محصول بادی، وزن و ابعاد مناسب آن می باشد. در همین راستا باید عنوان کرد که بر خلاف تحمل وزن بالای آن وزن بدنه این تخت خواب بادی معادل 8 کیلو گرم بوده که در برابر با تخت های غیر بادی وزنی ناچیز بوده تا بتوانید به راحتی آن را حمل و جابجا به تمام مکان های مسافرتی کنید. همچنین تحمل وزن آن نیز از سری ویژگی های مهم در هنگام خرید محصولات بادی می باشد که تحمل وزن این محصول برابر با 273 کیلو گرم است که برای نگهداری وزن دو شخص بزرگسال و بالغ کاملا ایده آل می باشد. 

جمع بندی :

تخت بادی دو نفره مشبک با پمپ 110 از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تخت های موجود در این نمایندگی می باشد که همراه با اقلام همراه و ویژگی های منحصر به فرد خود عرضه به تمام نقاط کشور ایران شده است که در بخش رویه آن از پی وی سی جیر و در بخش های کناری و کف آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است. هم اکنون پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...