تخت بادی دو نفره مخمل مشکی

Insta-Bed 822547

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,320,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مخمل مشکی دارای ساختار بسیار مقاوم در برابر اشیا نوک تیز با کیفیت بسیار بالا در فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران

تخت بادی دو نفره مخمل مشکی این شرکت نیز یکی از محصولات ایده آل و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد و به صورت کاملا طبی و هوشمندانه طراحی شده است . قسمت رویه ی این محصول نسبتا کمی گود بوده و این امر سبب این می شود تا در هنگام استفاده خطری شما را تهدید نکند و به سمت کناره های تخت کشیده نشوید . همچنین برای امنیت بیشتر لبه های این تخت به صورت بادی و متورم می باشد تا بدن شما به طور کامل بر روی این تخت قرار بگیرد . به دلیل استفاده از رویه ی مواج و جیر ، در هنگام استفاده از تخت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . این تخت بادی به طوری طراحی شده است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های چوبی و فلزی باشد و در استفاده های کوتاه مدت و یا طولانی مدت بدن شما دچار خستگی نخواهد شد . این تخت خواب بادی از سه قسمت مجزا تشکیل شده است که این امر به زیبایی و همچنین مقاومت تخت در برابر فشار بالا افزوده است و نیاز به نگرانی از این بابت نیست . رنگ مشکی این تخت دو نفره نیز به جذابیت این محصول افزوده است . بدنه ی این تخت بادی دو نفره از وینیل بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داراست . وینیل نوعی از پی وی سی می باشد و دارای استحکام و عمر بالاتری نسبت به پی وی سی می باشد . همچنین رویه ی این تخت بادی دو نفره نیز از وینیل با رویه ی جیر تهیه شده است که به سبب استفاده از این رویه جیر بدن شما در هنگام استفاده از تخت دچار تعریق نخواهد شد . در قسمت پایینی این تخت نیز پمپ باد سرخود وجود دارد که به کمک آن می توانید در مدت زمان کمی این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید . این پمپ بادی به صورت دوکاره طراحی شده است و توانایی خالی کردن باد تخت را به صورت خودکار دارد . برای خرید با فروشگاه اینتکس تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی تماس حاصل فرمایید .

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  51 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم
 جنس رویه  وینیل با رویه مخملی
کیف حمل  دارد 
 پمپ دارد 
 کد محصول Insta-Bed 822547

تخت بادی دو نفره مخمل مشکی محصولی جدید از شرکت بزرگ اینتکس برای خانواده های دونفره که در جست و جویی جایگزینی مناسب برای تخت خواب های معمولی خودشان می باشند .دلیل این جایگزینی نیز می تواند کمبود جا برای یک تخت خواب ثابت بوده باشد و یا راحتی بیشتر برای خوابی بهتر .زیرا با تخت خواب های بادی شما دیگر نیاز به استفاده از تخت های جاگیر را نداشته و به راحتی می توانید این محصول را بعد از استفاده جمع کرده و آن را در جعبه قرار بدهید.

 همچنین می توانید در عرض یک دقیقه با استفاده از پمپ داخلی این محصول استفاده کرده و آن را به طور کامل باد کرده و استفاده کنید و در صورت لزوم از همین پمپ در جهت تخلیه باد تخت بادی استفاده کرده و به راحتی آن را در داخلی جعبه محصول قرار دهید.این محصول همچنین دارای رویه ی بسیار با کیفیت مخمل می باشد که امتیازی عالی برای افراد می باشد که به دنبال خوابی آسوده می باشند . همچنین می توانید از این محصول به عنوان یک محصول ثابت صرفا برای زیبایی خانه استفاده کرده و به خانه ی خود جلوه ای زیبا ببخشید.تخت بادی دو نفره مخمل مشکی دارای رویه ی مواج نیز می باشد که به شما مشتریان عزیز کمک می کند که به راحتی بدن خود را در برابر تکان های نا متعارف و اضافی کنترل کرده و شما را در تجربه ای بهتر برای خوابی بهتری همراهی کند.نوار محصور این تخت خواب بادی همچنین برای جلوگیری از افتادن شما از تخت خواب حین خواب تعبیه شده است و این نیز یکی دیگر از امکانات این محصول می باشد .

 این محصول را می توان برای رنگ بسیار زیبایی که دارد نیز مورد تحسین قرار داد زیرا با رنگ سبز خاصی که دارد می تواند با مکان های مدرن بسیار همخوانی داشته باشد و موردی بسیار مناسب برای استفاده باشد . به صورت خلاصه این محصول برای تمام افرادی که در جست و جوی خوابی آرام و آسوده می باشند بسیار مناسب است زیرا این محصول در بالاترین سطح کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان تقدیم شده و موردی بسیار به صرفه با ارزش خرید بسیار بالا می باشد .

طراحی این محصول 

تخت بادی دو نفره مخمل مشکی که توسط کارشناسان بسیار مورد بررسی قرار گرفته است در طراحی موردی بسیار استثنائی می باشد زیرا تولید کنندگان این محصول با استفاده از علم و دانش روز دنیا و جدیدترین متد های ساخت محصولات خواب برای ساخت این محصول استفاده کرده اند و در تلاش بوده اند تا به بهترین شکل ممکن تخت خوابی بادی برای فراهم سازی شبی به یاد ماندنیی برای شما تولید کنند.همچنین این محصول را می توان به یکی از خوش فرم ترین تخت های بادی برای دونفر تشبیه کرد زیرا با استفاده از ارتفاع مناسب برای خواب یک تخت خواب فوق العاده برای شما می باشد که در داشتن کیفیت و طراحی عالی مثال زدنی می باشد.

تخت بادی دو نفره مخمل مشکی را بدلیل استفاده از جنسی با کیفیت و سبک در مکان های مختلف از جمله مسافرت بده و تجربه ای فوق العاده برای خود رقم بزنید . تخت بادی دو نفره مخمل مشکی مناسب برای مکان های مرطوب و یا با خرارت بالا می باشد زیرا با استفاده از جنس pvc در این محصول می توانید توام با کیفیت بالا از دوام بالا نیز بهرمند شوید.به صورت خلاصه این محصول می تواند مناسب برای تمام افرادی باشد که قصد استفاده طولانی مدت از این محصول را دارند و به دنیال انتخابی عالی می باشند .

چرا این محصول را بخرم ؟

همانطور که در مطالب فوق الذکر اشاره شد شما می توانید با خرید این محصول با یک تیر چند نشان بزنید که در ادامه به آنها می پردازیم برای مصال شما با خرید این محصول می توانید به بهترین کیفیت ممکن یک تخت خواب بادی دست پیدا کرده و با داشتن آن به بهترین شکل ممکن آسوده و راحت بخوابید .همچنین این محصول با دوام بالا می تواند شما را استفاده از تخت خوابی دیگری در طول سال ها بی نیاز کند و دیگر نیاز به تخت دیگری نداشته باشید .می توان تخت بادی دو نفره مخمل مشکی را به راحتی با استفاده از پمپ داخلی در عرض یک دقیقه باد کرد و همچنین می توان با استفاده از همان پمپ باد محصول را خالی کرده و بعد از خواب خود آن را جمع آوری کنید و در بسته بندی خود قرار دهید.علاوه بر این نکات شما این محصول را با بهتری قیمت موجود در بازار تهیه می کنید که این یکی از بهتری  و مهم ترین شاخصه های خرید از سایت center-intex می باشد که مشتریان عزیز می تواند از محصولاتی با ارزش خرید بسیار بالا استفاده کنند و از خرید آن رضایت کامل داشته باشند .

ضامنت این محصول 

الی رغم کامل بودن تخت بادی دو نفره مخمل مشکی ما همچنان برای شما ضمانتی از بهر اطمینان شما مشتریان عزیز از بابت تحویل درست و بدون مشکل تمام محصول فراهم دیده ایم تا درصورت بروز مشکل و خرابی این محصول می توانید به راحتی با استفاده از گزارش آن به پشتیبانی سایت در سریع ترین زمان ممکن مشکل محصول شما را حل می کنیم و نگرانی های شما را از بابت خریدتان از بین می بریم .همچنین زمان این ضمانت میز 48 ساعت می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ارسال و یا استفاده از این محصول به راحتی آن را گزارش داده و برای شما مشکل را حل میکنیم .با خرید ای تخت خواب بادی همچنین می توانید از اقلام همراه این محصول مانند ( چسب تعمیر ، کیف حمل ، دفترچه همراه ، پمپ دستی ) نیز استفاده کنید و به تجربه ای کامل از استفاده از این محصول برسید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...