تخت بادی دو نفره مخمل دو قلو

4-N-1QUICKBED

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,520,000
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مخمل دو قلو با وزن و ابعادی استاندارد برای استفاده تمام سنین، ساختاری طبی و مواج، قابل خرید از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس

تخت بادی دو نفره مخمل دو قلو از محصولات خاص و کاربردی با طراحی نوین خود از محدود تخت خواب های بادی تولید شده می باشد که میتوان آن را یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها بخصوص سفر های کمپینگ مورد مصرف قرار داد تا بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را در فضای خارج از منزل بر طرف سازد. همچنین در پروسه تولید و جلب رضایت مشتریان و خریداران جنس بدنه این تخت خواب از دو نوع متفاوت طرح چرم و مخملی بهره گرفته است، چرا که این اجناس مقاومت لازم را در شرایط جوی و رطوبت را دارا می باشد تا با خیالی آسوده بتوانید در مسافرت های خود نیز از آن بهره ببرید. همچنین استفاده از روکش مخمل که در بسیاری از تخت های بادی مرسوم بوده برای ایجاد سطح نرم و جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بسیار عالی می باشد که علاوه بر این قابلیت انعطاف پذیری بالای آن نیز، امکان جمع کردن این تخت خواب را در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم می آورد تا بتوانید به راحتی آن حمل و جا به جا کنید. از دیگر آیتم هایی که پس از نوع جنس محصول باید به آن اشاره نمود، نوع ارگونومی و ساختار آن می باشد که تنها تفاوت این تخت طراحی و کاربرد آن نسبت به دیگر تخت خواب های تولید شده می باشد، که این محصول از دو تشک بادی جداگانه می باشد و هر یک از این تشک ها توسط قفل های پلاستیکی سرخود به هم وصل می شوند تا علاوه بر تشک به عنوان تخت بادی نیز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین علاوه بر این مزیت فوق العاده، می توان به طراحی قسمت رویه آن اشاره کرد که به شکل مواج و مشبک تهیه شده تا در هنگام استفاده بدن را پوشش دهد و باعث عبور هر چه بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. لازم به ذکر است برای هر یک از طبقات تخت، یک دریچه باد متصل شده است که امکان باد زدن به آنها توسط انواع پمپ های مخصوصمحصولات بادی انجام می پذیرد. برای خرید این تخت دو نفره می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این محصول بادی را با قیمتی مناسب و اقلام همراه در سبد خرید خود بیفزایید و خوابی لذت بخش را برای خود به ارمغان آورید. 

 نوع خانگی
 طول 198سانتی متر
 عرض تخت 94 سانتی متر
 عرض تشک 188 سانتی متر
 ارتفاع تخت و تشک 41 و 20 سانتی متر 
 جنس بدنه پی وی سی با رویه جیر
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ باد دارد
 تحمل وزن 136 و 273 کیلو گرم
 کد محصول   4-N-1QUICKBED

تخت بادی دو نفره مخمل دو قلو از محصولات بادی ایده آل و کاربردی، به همراه کیفیت ساخت بالاو قیمتی مقرون به صرفه در نمایندگی اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران محصولات بادی باز کند. امروزه از تخت های بادی استفاده ی بیشتری می شود و اخیرا توانسته است جای تخت های سنتی که همان تخت های چوبی یا فلزی هستند بگیرد چرا که به همان اندازه و حتی بیشتر از تخت های چوبی یا فلزی کارایی دارند. زیرا به دلیل ساختار سبک و قابلیت تحمل وزن بالا به راحتی می توان آن را جابجا به تمام مکان های مسافرتی کرد و آنرا در صورت عدم نیاز جمع آوری و در حجم بسیار کمی بسته بندی کرد تا فضای اشغال شده را به محیط بازگردانید. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید تخت بادی مد نظرتان همراهی کنیم. 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این تخت بادی نیز مانند تخت های بادی مشابه از پلاستیک پی وی سی فشرده ساخته شده است. PVC ها یکی از برترین و مرغوب ترین مواد برای ساخت تخت ها و سایر محصولات بادی می باشد که بیشتر تولید کنندگان بست وی و اینتکس از این مواد برای تولید محصولات خود استفاده میکنند چرا که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و به سختی دچار آسیب دیدگی می شود. قسمت رویه ی این محصول بادی از روکش مخمل در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به کالا داده است، باعث شده تا سطحی لطیف و نرم را داشته باشید. همچنین شرکت سازنده برای ایجاد کیفیت و دوام بیشتر محصول، بخش کناری و کف این تخت بادی را از طرح چرم ساخته است تا در برابر عواملی مانند برخورد آب و قرار گیری آن بر روی سطح زمین دچار سایش و پارگی های جبران ناپذیر نشود. البته لازم به ذکر است این محصول به همراه یک چسب تعمیر به شما خریدران عزیز عرضه خواهد شد تا به هنگام سوراخ شدگی و آسیب های جزئی اقدام به ترمیم و تعمیر محصول بپردازید. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

همانطور که ملاحضه می کنید این تخت خواب بادی به صورت دو قلو طراحی شده و قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند. در همین راستا باید عنوان کرد ابعاد هر کدام از تشک های این محصول معادل طول: 198 سانتی متر می باشد، اما عرض تشک با تخت متفاوت خواهد بود که عرض تخت برابر با 94 سانتی متر و عرض تشک 188 سانتی متر می باشد. همچنین این عامل در رابطه با ارتفاع نیز صدق می کند که ارتفاع هر تشک 20 سانتی متر و ارتفاع تخت 41 سانتی متر بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده یک فرد بزرگسال می باشد که برای استفاده دو نفر نیز کاربرد خواهد داشت. باید عنوان کرد که هر تشک دارای تحمل وزن 136 کیلوگرمی بوده که تحمل وزنی کاملا مناسب برای یک تشک محسوب می شود. که شما می توانید با کاهش مقدار کمی از هوای درون آن می تواند به تحمل وزن آن بیافزایید. همچنین وزن بسته بندی کالا 5 کیلوگرم می باشد که مقداری بسیار مناسب برای این کالا محسوب می شود تا به هنگام حمل و نقل آن دچار مشکل نشوید. 

سخن پایانی

با توجه به مطالب ذکر شده درباره قسمت های مختلف، تخت خواب بادی دو نفره مخمل دو قلو یک گزینه فوق العاده برای سنین مختلف در انواع محیط های خانگی، مسافرتی، کمپینگ و اتاق مهمان باشد. بنابراین هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس، بزرگترین فروشگاه محصولات بادی و تخت خواب های بادی، این محصول عالی و کاربردی را به همراه ضمانت تست، ساک حمل، چسب تعمیر و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید و لذت یک خواب و استراحتی راحت را تجربه نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...