تخت بادی دو نفره فاکس

Fox B00Q4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
3,520,000
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 تخت بادی دو نفره فاکس محصولی با دوام با کیفیت بالا، با قیمت مقرون به صرفه، ارسال سریع، قابل استفاده در محیط های خانگی، مسافرت ها

تخت بادی دو نفره فاکس از سری تخت های بادی پر طرفدار و نرم و طبی است ، این تخت خواب بادی با داشتن پمپ بادی برقی که بر روی آن نصب شده است راحتی را برای خریداران فراهم ساخته است این پمپ بادی به شما کمک می کند تا در مدت زمان کمی تخت را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید و مکش پرقدرت آن باعث می شود هوای داخل این کالا خالی شود . این تخت خواب رویه ای نرم دارد و در لایه های زیرین و کناره های آن از جنس پی وی سی می باشد که سبب شده است این تخت مقاوم در برابر اشیا تیز و سخت باشد و از آن مراقبت کند . رویه این تخت از جنس جیر می باشد که قابلیت شستشو دارد که از سه لایه ی موازی داخلی تشکیل شده است که قابلیت ضد تعریق بودن به این تخت داده است این کالا ، با رنگ جذابی که دارد مورد پسند بسیاری از افراد می باشد که مناسب برای تمام سنین مخصوصا بزرگسالان است بدنه آن مشکی می باشد ، در رویه آن از رنگ یکدست سفید استفاده و طراحی شده است . این تخت بادی به دلیل طبی بودن خود برای بسیاری از بیماری های عضلانی و استخوانی قابل استفاده است و به شما کمک می کند خوابی همراه با آرامش را تجربه کنید . این کالا با توجه به ابعادی که دارد بسیار سبک می باشد که به شما کمک می کند آن را به راحتی در مسافرت ها و منازل خود جا به جا کنید و می توانید این کالا را با کیف حملی که شرکت در اختیار شما قرار داده است به راحتی حمل کنید . شما خریداران عزیز می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری فرمایید . 

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  162 سانتی متر 
 ارتفاع  51 سانت متر   
 تحمل وزن  273 کیلوگرم 
 جنس رویه  pvc  با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول   Fox B00Q4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...