تخت بادی دو نفره طبی مواج

Airtek AATKR0401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
3,520,000
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی مواج دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسب ، قابل خرید با 48 ساعت مهلت تست و ارسال رایگان از نمایندگی اینتکس

تخت بادی دو نفره طبی مواج محصولی با کیفیت و خلاقانه است که ساختار مقاومی دارد . بدنه این محصول از جنس  وینیل سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار می باشد به همین جهت در زمان برخورد شی تیز صدمه ای به کالا وارد نخواهد شد . این محصول به صورت ضد آب طراحی و تولید گردیده است که نشان دهنده کیفیت بالا این محصول است . برای نرمی و راحتی این محصول رویه آن از جنس جیر ساخته شده است که به شما کمک می کند که در طولانی مدت بدنه شما تعریق نداشته باشد و یک خواب دلچسب را تجربه نمایید . قابلیت راه اندازی در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه به وسیله پمپ باد از خصوصیات بارز این محصول است که بدون نیاز به فشار و یا تورم بیش از اندازه محصول به صورت اتوماتیک باد خواهد شد . همچنین بدنه مستحکم ساخته شده از نوع وینیل در کنار ساختار سه لایه و مقاوم این تخت خواب بادی از دیگر خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود . تحمل وزن این محصول نیز نشان دهنده قدرت و استحکام این محصول می باشد که دو نفر بزرگسال و حتی سنگین وزن هم به راحتی می تواند از آن استفاده کند .  این تخت بادی جدید و با کیفیت بالا مناسب برای استفاده های معمولی و یا حتی بیماران می باشد که با توجه به تحمل وزن بالا و همچنین بدنه ای مستحکم از محصولات ایده آل این شرکت محسوب می شود . این محصول از طریق نمایندگی اینتکس هم اکنون قابل خریداری می باشد .

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  165 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم 
 جنس رویه  وینیل با رویه مخمل 
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول  Airtek AATKR0401

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...