تخت بادی دو نفره دو رنگ بست وی

bestway 67692

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره دو رنگ بست وی از محصولات جدید و با کیفیت، با دوام و مقرون به صرفه، فروش در تنها نمایندگیرسمی محصولات بادی اینتکس

تخت بادی دو نفره دو رنگ بست وی از نمونه تخت خواب های جدید در سال 2020 می باشد که برند بست وی آن را برای استفاده تمامی سنین با ویژگی و کیفیت فوق العاده عرضه به بازار جهانی ایران کرده است که با قیمتی مناسب و اقلام همراه توسط نمایندگی اینتکس در اختیار خریداران و مشتریان این فروشگاه قرار گرفته است. ساختار لایه بندی شده این تخت خواب بادی باعث شده تا محصولی انعطاف پذیر و طبی در اختیار مصرف کنندگان این محصول باشد، چرا که سطح آن به صورت کامفورت طراحی شده و این امر فرم پذیری تخت را به خوبی افزایش می دهد تا نرمی و راحتی آن را در هنگام خواب به خوبی احساس نمایید، همچنین این عامل در تحمل وزن کالا بسیار تاثیر داشته و می توانید تا 280 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند. در بدنه آن نیز یک پمپ باد قوی چند کاره تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید محصول خود را کمتر از 4 دقیقه نصب و راه اندازی کنید. از دیگر خصوصیات مهم این تخت بادی می توان به رویه PVC طرح چرم و مخمل آن اشاره کرد، پی وی سی ها به صورت ضخیم ساخته شده است و می توان آن را جزء بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی دانست، چرا که این اجناس به دلیل قدرت کشسانی و ضخامت بسیار بالا، قادر به ذخیره کردن باد درون محصول باشد و در برابر فشار و ضربه مقاومت قابل قبولی را به نمایش بگذارد. همچنین همانطور که می دانید محصولات بادی ممکن است در برخورد با اجسام تیز دچار پارگی و سوراخ شدگی شود، که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص تخت بادی، محصول خود را به راحتی ترمیم و تعمیر نمایید. تخت بادی دو نفره دو رنگ را هم اکنون می توانید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه ساک حمل, چسب تعمیر
 کد محصول  bestway 67692

تخت بادی دو نفره دو رنگ بست وی محصولی ایده آل از برند معتبر bestway می باشد که در یک بسته بندی کوچک و بسیار کم حجم عرضه میشود. که این ویژگی باعث شده شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید این تخت خواب بادی را به عنوان تخت خواب همیشه همراه خود در سفر، میهمانی ها، هتل ها، منزل، محل کار و... داشته باشید. چرا که با ساختار منعطف و مقاوم خود می تواند در حجم و اندازه کوچک تبدیل شود و جایگزین مناسبی با تخت های فنری و اسفنجی شود. در ادامه به تحلیل و برسی جزئیات و ویژگی های این تخت خواب بادی دو نفره خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت محصول:

این محصول به دلیل ابعاد و مزیت ها کامل خود بهترین گزینه برای مصارف خانوادگی و خانگی می باشد. از این رو بست وی برای زیبا سازی و جلب رضایت مشتریان خود قسمت های مختلف این تخت بادی را متفاوت طراحی کرده. همچنین رنگ سرمه ای و طوسی که برای این تخت خواب بادی در نظر گرفته زیبایی بسیاری را به محصول بخشیده است. از سوی دیگر همانطور که مشاهده می کنید رویه اصلی این کالای بادی از طرح مواج ساخته شده، که این ساختار باعث شده کالا خاصیت ضد تعریق بودن را فراهم کند. همچنین در قسمت بالایی رویه نیز یک برآمدگی جداگانه داشته که جایگزین بالش های سنتی به حساب می آید و می تواند در مسافرت از حمل بار اضافه جلوگیری کند. قسمت کناری تخت نیز از سه لایه بادی ساخته شده که طراحی آنها تنها برای افزایش زیبایی تخت به شمار نمی رود و کاربرد مهمی در دوام و استحکام تخت دارد. لازم به ذکر است قسمت زیرین محصول نیز به دلیل استفاده از لایه های ضخیم و مخصوص، تخت را به زمین محکم می کند تا مانع از حرکت محصول شود. 

جنس بدنه محصول:

پس از طراحی و ظاهر محصول، جنس بدنه از دیگر مواردی می باشد که خریداران به آن توجه بالایی دارند. بدنه این تخت خواب نیز در این مورد ضعفی نداشته و در مجموع محصولی با کیفیت را برای استفاده به ارمغان آورده است. رویه اصلی این کالا از دو لایه اصلی ساخته شده. لایه اولی از رویه مخملی و لایه بعدی از پلاستیک PVC می باشد. بخش کناری نیز از PVC ساخته شده که در برابر ضربات و فشار از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. همانطور که در تصویر ملاحضه می کنید رویه قسمت کناری از طرح چرم و بالایی از PVC جیر تهیه شده که این رویه به دلیل لطافت فوق العاده خود باعث جلوگیری از تعریق افراد در هنگام مصرف می شود. علاوه بر این قسمت داخلی این تخت بادی نیز از لایه های فوق العاده ضخیم بوده که مسئولیت شکل دادن به لایه های بالایی را بر عهده دارند، که نشان می دهد این لایه ها اهمیت بسیاری در کیفیت کلی تخت خواهد داشت و در صورتی که تخت شما از لایه های بهتری برخوردار باشد طول عمر آن نیز افزایش خواهد یافت. 

ابعاد و وزن محصول:

همانطور که در ابعاد و مشخصات محصول ذکر شده است این محصول به صورت دو نفره تولید شده که این ابعاد استاندارد در تمامی تخت ها بصورت یکسان و هم اندازه معادل ( طول 203 سانتی متر، طول 152 سانتی متر، و ارتفاع 56 سانتی متر) می باشد که این ابعاد برای استفاده دو نفر با قد بلند و وزن زیاد به صورت همزمان مناسب است و به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد. همچنین باید عنوان کرد این ابعاد باعث شده بسته بندی محصول کوچکتر باشد و وزن آن نیز کاهش یابد تا در حمل آن ساده تر و راحت تر انجام گیرد. لازم به ذکر است وزن این تخت تنها 9 کیلو گرم بوده و ابعاد بسته بندی آن در یک ساک کوچک جای خواهد گرفت.

روش راه اندازی محصول:

برای نصب تخت خواب بادی دو نفره بستوی می بایست در ابتدا محل نصب تخت را مشخص کرده و قسمت مد نظرتان را عاری از هر گونه شئ تیز کنید. سپس تخت را با احتیاط از عدم صدمه دیدن آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در مرحله بعد نیز دوشاخه برق پمپ تخت را به پریزی متصل کنید و در این حال درجه موجود بر روی پمپ را تا انتها به سمت راست بچرخانید و کلید روی پمپ را بزنید. همچنین لازم به ذکر است خالی کردن باد نیز با استفاده از همین پمپ صورت می گیرد، بدین صورت که درجه روی پمپ را تا انتها به سمت چپ بچرخوانید تا عملیات وکیوم شروع شود.

جمع بندی:

تخت بادی دو نفره دو رنگ بست وی یکی از مناسب ترین و با مرغوب ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده هر تمام سنین مناسب خواهد بود. محصولی که می تواند به دلیل قابلیت های جابجایی و مقاومت بالا، بهترین جایگزین با تخت های غیر بادی باشد. این کالا را می توانید هم اکنون توسط نمایندگی و یا سایت اینتکس خریداری کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...